Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ylipainoinen nainen tehdä aloitteen

Vierailija
19.08.2012 |

jos kyseessä on normaalipainoinen mies?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalit miehet on imarreltuja jos joku lähestyy. ei sellaista juuri tapahdu.

Vierailija
62/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, painoraja on 65kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitteita tekemään. Toki on mahdollisuus tulla torjutuksi, mutta niinhän se on meillä kaikilla iästä, koosta ja sukupuolesta riippumatta. Kun maailman yksinkertaisin fakta on, että kaikki eivät kiinnosta kaikkia.

Vierailija
64/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin virhe minkä ylipainoinen voi tehdä, on valehdella syömisistään. ärsyttävää syödä muka salaattia miehen nähden. kokemuksesta puhun. ei me muuten kytätä syömisiänne mut jos alkaa joku terveysintoilu.

Tätä en kyllä nyt tajunnut? Siis ylipainoinenko ei voi syödä salaattia? Ja jos syö, niin se on heti syömisen valehtelua? Jahajaha, no toki ajattelutapansa kullakin, eihän siinä...

Itselläni yleensä yksi päivän aterioista on salaatti (siis sellainen, josta se nälkä lähtee, että mukana on jotain lihaa/kalaa/juustoa) mutta täytyykin muistaa tästä lähtien, että se on syömisestä valehtelua ja vaihtaa se vain suosiolla munkkipossuun ja cokikseen, niin ei sitten kenellekään tule sitä mielipahaa.

Vierailija
65/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja luonteeltaani leppoisa ja hyvä tyyppi. Pidän kropastani huolta punttitreenillä sekä aerobisellä treenillä (palloilulajit) ja olen hyvässä kunnossa. Vaikka kuinka haluaisin sanoa että olisi hienoa että kuka tahansa tekisi aloitteen, en voi, sillä asia ei ole niin. Tietyt vaatimukset pitää täyttää ja varsinkin jos jossain baarissa joku ylipainoinen (tai ruma) nainen tulee tyrkylle niin ei kiitos. Jossain tosiessa tilanteessa voisin toki ystävystyä ylipainoiseen tottakai, mutta epäilen seurustelua. On naisillakin tiukat vaatimukset, joten turha alkaa moralisoimaan.

Ylipainoino on luonnollisesti heikkous ulkonäössä, mutta jos muut osa-alueet on kunnossa, voi ylipainoinenkin olla ihan hyvännäköinen. Silti kannustan kaikkia laihduttamaan, me miehetkin raadetaan puntilla ja se on helvetin kivaa kun edistyy, miksei naisia juuri näy siellä??

Vierailija
66/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen "tyrkyttänyt"itseäni menestyksekkäästi miehille joista olen kiinnostunut,en ole koskaan tullut ajatelleeksi että se olisi jotenkin kiellettyä ylipainoisilta naisilta :D

Vierailija
67/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja luonteeltaani leppoisa ja hyvä tyyppi. Pidän kropastani huolta punttitreenillä sekä aerobisellä treenillä (palloilulajit) ja olen hyvässä kunnossa. Vaikka kuinka haluaisin sanoa että olisi hienoa että kuka tahansa tekisi aloitteen, en voi, sillä asia ei ole niin. Tietyt vaatimukset pitää täyttää ja varsinkin jos jossain baarissa joku ylipainoinen (tai ruma) nainen tulee tyrkylle niin ei kiitos. Jossain tosiessa tilanteessa voisin toki ystävystyä ylipainoiseen tottakai, mutta epäilen seurustelua. On naisillakin tiukat vaatimukset, joten turha alkaa moralisoimaan.

Ylipainoino on luonnollisesti heikkous ulkonäössä, mutta jos muut osa-alueet on kunnossa, voi ylipainoinenkin olla ihan hyvännäköinen. Silti kannustan kaikkia laihduttamaan, me miehetkin raadetaan puntilla ja se on helvetin kivaa kun edistyy, miksei naisia juuri näy siellä??

No siis sehän nyt on aivan selvä, ettei jokainen iskuyritys miellytä, mutta mitään konkreettista haittaahan siitä nyt ei varmastikaan kenellekään ole, jos joku ei itseä niin viehättävä tulee ns. tyrkylle. Aina voi olla kohtelias ja sanoa ei kiitos.

"Mutta tuo me miehetkin raadetaan puntilla" kyllä kieltämättä vähän nauratti. Katukuvaa katsellessa sen kyllä väistämättä huomaa, ettei siellä salilla oikeasti kovin moni mieskään raada...sen enempää kuin kovin moni nainenkaan.

Vierailija
68/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vatsakas mies on tullut iskemään..

Vierailija
69/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalit ihmiset (muut kuin ns. elämää nähneet) tulevat juttelemaan kanssasi, saat itse lähestyä vastaavanlaisia ihmisiä. Jos eivät tule, eivät sinunkaan yrityksesi ole toivottuja. Sama sääntö pätee miehiin ja naisiin. Mikään laki ei kiellä kiusaamasta lähimmäisiä työpaikan ulkopuolella, mutta kiusallista se on.

Vierailija
70/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin olisi ollut ihan merkittävästi vähemmän äksöniä jos en olisi ottanut itse aktiivisemmin kontaktia itseäni parempikroppaisiin miehiin.

Jos on yleisnätti nainen, vaikka vähän ylipainoinenkin, miesten tuntuu olevan vaikea kieltäytyä seksistä.

Vierailija
71/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yleisnätti nainen, vaikka vähän ylipainoinenkin, miesten tuntuu olevan vaikea kieltäytyä seksistä.

Vierailija
72/72 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta tuo me miehetkin raadetaan puntilla" kyllä kieltämättä vähän nauratti. Katukuvaa katsellessa sen kyllä väistämättä huomaa, ettei siellä salilla oikeasti kovin moni mieskään raada...sen enempää kuin kovin moni nainenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä