Voiko ylipainoinen nainen tehdä aloitteen
Kommentit (72)
Kyllä se mies aloitteen tekee jos on kiinnostunut ja jos ei tee, niin eipä sitä paljon selvempää merkkiä ole ettei kiinnosta.
Turha nolata itseään
Kyllä se mies aloitteen tekee jos on kiinnostunut ja jos ei tee, niin eipä sitä paljon selvempää merkkiä ole ettei kiinnosta.
Suomalainen mies vai? Ei tee aloitetta, koska ei ole merkkiä, että nainen sitä toivoisi. Mieskään ei halua nolata itseään.
Tuolla periaatteella saat vain juppoja ja ulkomaalaisia.
kun iso matami tulee ja pistää ojennukseen!
Turha nolata itseään
Kyllä se mies aloitteen tekee jos on kiinnostunut ja jos ei tee, niin eipä sitä paljon selvempää merkkiä ole ettei kiinnosta.Suomalainen mies vai? Ei tee aloitetta, koska ei ole merkkiä, että nainen sitä toivoisi. Mieskään ei halua nolata itseään.
Turha nolata itseään
Kyllä se mies aloitteen tekee jos on kiinnostunut ja jos ei tee, niin eipä sitä paljon selvempää merkkiä ole ettei kiinnosta.Suomalainen mies vai? Ei tee aloitetta, koska ei ole merkkiä, että nainen sitä toivoisi. Mieskään ei halua nolata itseään.
vaikka olenkin ylipainoinen (bmi 26), koska olen perusnätti.
Se, mikä on yleistä kivannäköisyyttä on tietysti katsojan silmässä. Mutta en mä nyt olekaan alkanut lähennellä miehiä joista en tiedä yhtään mitään, vaan niitä joilta on jo jonkinasteista positiivista viestiä tullut. Kiinnostuneita katseita (ilman suoria aloitteita), hyvin yhdessä viihtymistä kaveripohjalta tms.
Omalla kohdallani on tuntunut että miehet ovat kuitenkin, kauneusihanteistaan huolimatta, olleet valmiita tinkimään tästä mun painoasiastani. Myös nykyinen aviomieheni, jonka tiedän oikeasti preferoivan hoikkia naisia. Elämä on! Kaikkea ei vain jokainen voi aina saada.
En usko, että aloituksessa tarkoitettiin sinua, vaan todella näkyvästi ylipainoisia eli bmi vähintään 29-30.
Ehdottomasti kauniina naisena voit tehdä aloitteen.
Itse torjun kaikki tummaihoiset, somalit tms, koska en pidä heitä viehättävänä ulkoisesti. Luulen myös että arvomaailmamme ei kohtaisi.
Ymmärrän jos jotain ei läskit/rumat tms kelpaa.
Terv. Ylipainoinen nainen.
naisen paino. Noin se vaan menee. Naiselle lyhyys ei ole mikään miinus mutta miehelle on ja naiselle taas ylipaino pakkaa olemaan suurempi haitta kuin miehille.
Työelämässä ylipainoiset naiset tienaavat vähemmän kuin hoikat ja niin tekevät myös lyhyet miehet verrattuna pidempiin. Minusta näitä ei voi siis ihan yksi yhteen verrata sukupuolten välillä.
naisen paino. Noin se vaan menee. Naiselle lyhyys ei ole mikään miinus mutta miehelle on ja naiselle taas ylipaino pakkaa olemaan suurempi haitta kuin miehille.
Työelämässä ylipainoiset naiset tienaavat vähemmän kuin hoikat ja niin tekevät myös lyhyet miehet verrattuna pidempiin. Minusta näitä ei voi siis ihan yksi yhteen verrata sukupuolten välillä.
Kyllä siinä tienaamisessa merkkaa vähän muut tekijät kuin ylipaino. Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla, että jaksaa hokea tuota vanhaa idiotismia?
Mikä sun mielestä on tämä "työelämä" josta puhut? Meinaatko, että esim. laiha siivooja tienaa firmassa enemmän kuin lihava siivooja? Tai laiha sairaanhoitaja tienaa enemmän kuin vaikka lihava ylempi virkamies?
Kyllä sitä voi lihavana naisena luoda itselleen kunnon uran, mutta vituttaa aina vaan kuunnella näitä samoja typeriä horinoita.
T: 109kg ja 4200e/kk nainen
Kyllä sitä voi lihavana naisena luoda itselleen kunnon uran, mutta vituttaa aina vaan kuunnella näitä samoja typeriä horinoita.T: 109kg ja 4200e/kk nainen
neljätonnia?
Oletko muuten kuullut tilastotieteestä sekä mm. normaalijakaumasta?
kyllä se vituttaa kun pysähdytään huoltoasemalle ja ylipainoinen tyttöystävä vaatii itselleen salaatin kun on "en yleensä syö päivällä mitään". siis paikassa jossa ei osata tehdä muuta kuin hampurilaisia ja saa porkkanaraastetta syödäkseen. sitten pahantuulisena loppumatkan kun nälkä eikä pääse salassa syömään suklaata (kuten kotona). syökööt työpaikallaan mitä haluaa mutta joihinkin tilanteisiin se ei vain sovi. sama juttu jos mennään ulos syömään. ei siinä pidä alkaa "terveelliseksi" kun harvoin käydään ravintolassa. se mitä syö arkena merkkaa, ei se mitä juhlassa tai huoltoasemalla.
toinen juttu kans että mitä väliä vaikka onkin lihava? ei kaikkia voi miellyttää. pahempi olis olla ääliö.
pahin virhe minkä ylipainoinen voi tehdä, on valehdella syömisistään. ärsyttävää syödä muka salaattia miehen nähden. kokemuksesta puhun. ei me muuten kytätä syömisiänne mut jos alkaa joku terveysintoilu.
Tätä en kyllä nyt tajunnut? Siis ylipainoinenko ei voi syödä salaattia? Ja jos syö, niin se on heti syömisen valehtelua? Jahajaha, no toki ajattelutapansa kullakin, eihän siinä...
Itselläni yleensä yksi päivän aterioista on salaatti (siis sellainen, josta se nälkä lähtee, että mukana on jotain lihaa/kalaa/juustoa) mutta täytyykin muistaa tästä lähtien, että se on syömisestä valehtelua ja vaihtaa se vain suosiolla munkkipossuun ja cokikseen, niin ei sitten kenellekään tule sitä mielipahaa.
Kyllä sitä voi lihavana naisena luoda itselleen kunnon uran, mutta vituttaa aina vaan kuunnella näitä samoja typeriä horinoita.T: 109kg ja 4200e/kk nainen
Toivottavasti ei minun miehen ravintola päällikönä työskentelet. Sika,milloin palaat töihin!?
Ehkä jotain todella hyväkroppaista miestä olisi vaikeampi lähestyä esim. baarissa tmv., mutta jos häneenkin tutustuisi muualla ja tuntuisi että synkkaa, niin ilman muuta!
Pervoja miehiä, jotka tykkää näistä ihra-naisista, niitä on yllättävän paljon. Kun sattuu kohdalle, hän on erittäin kiinnostunut. Mitä enemmän ihraa, aitä parempi.
Ei voi, painoraja on 65kg
on 180 cm niin on kyllä lähes liian laiha 65 kiloisena. Ainakin itse olin aivan tikku luuranko, se ei ollut enää kaunista.
Pervoja miehiä, jotka tykkää näistä ihra-naisista, niitä on yllättävän paljon. Kun sattuu kohdalle, hän on erittäin kiinnostunut. Mitä enemmän ihraa, aitä parempi.
joiden kroppa on kuin esimurrosikäisellä pojalla?
takana viisi onnellista vuotta. Minä 160cm/8okg, mies 180cm/75kg. Älkää liikaa miettikö vaan rohkeasti juttusille:) Siihen ei maailma kaadu jos pakit saa, mutta jälkikäteen varmasti harmittaa jos ei uskaltanut edes yrittää mitään.