Voiko ylipainoinen nainen tehdä aloitteen
Kommentit (72)
pareja, joissa nainen on ollut ylipainoinen ja mies normivartaloinen. Eli joku on ainakin tehnyt aloitteita näissä pareissa ja jotkut miehet ainakin tykkäävät lihavista.
En ole koskaan katsonut ko. ohjelmaa.
enkä uskaltaisi tehdä aloitteita. Olen kyllä melko lihaksikas ja urheilullinen, en nyt sanoisi läskiksi, mutta en mitenkään äärettömän timmi(koko n. M / 38). Ajattelen koko ajan, että mies ei haluaisi nähdä minua esim. alasti, siinä vaiheessa viimeistään hän alkaisi katumapäälle.
kunhan on valmis ottamaan vastauksen, missä sanotaan ei kiitos. Ja jos syytä kysytään, niin saako pullukalle sanoa suoraan mikä on oikea syy kieltäytymiseen?
Mutta minä jätin tänä kesänä tekemättä erään aloitteen, koska ajattelin olevani hänen mielestään liian lihava.
vakavasti puhuen, eiköhän riipu ihan tilanteesta. Itse en huonoitsetuntoisena varmaan uskaltaisi.
Nuo hommat on kiinni monista muista asioista kuin painosta. Itse olen tätä mieltä. Tsemppiä! =)
vakavasti puhuen, eiköhän riipu ihan tilanteesta. Itse en huonoitsetuntoisena varmaan uskaltaisi.
Ainakin teen aloitteita. Bmi on 28
Piti vielä lisätä, ettei alotteistani ole mitään oksennusrefleksiä tjs. Seurannut
ylipainon takia? Siis jos muuten kiinnostanut joku mies, mutta ei vain ole läskiensä takia kehdannut "itseään tyrkyttää".
Nuo hommat on kiinni monista muista asioista kuin painosta. Itse olen tätä mieltä. Tsemppiä! =)
En oo ikinä jättäny tekemättä alotetta. Mieluummin kadun tekemistä kun tekemättä jättämistä. T:bmi 28
että ei niille varmaan naureta
hetken huumaa?
Onko mulla vain normaalia huonompi itsetunto, kun edes mietin tällaisia?
joka on vaan tytyväinen, että olet jo itse päässyt hyvään alkuun.
But seriously, kyllä voi jos ottaa huomioon, että saattaa tulla (syystä tai toisesta) torjutuksi. Ihan normaalipainoisillakin on tämä juuri sama ongelma joka kerta.
Tekisit sille ihraperseellesi jotain!
T: Mies_35
että ei niille varmaan naureta
hetken huumaa?
Onko mulla vain normaalia huonompi itsetunto, kun edes mietin tällaisia?
riippuu ihan miehestä. ette naisena tietenkään erota kunnon kavereita pelleistä. ehkä suositut tai semmoista esittävät saattaa joku heistä sanoa ilkeästi. ei se miesten painosta riipu. lihavat miehet monesti luulee olevansa lihaksikkaita...
normaalit miehet on imarreltuja jos joku lähestyy. ei sellaista juuri tapahdu.
pahin virhe minkä ylipainoinen voi tehdä, on valehdella syömisistään. ärsyttävää syödä muka salaattia miehen nähden. kokemuksesta puhun. ei me muuten kytätä syömisiänne mut jos alkaa joku terveysintoilu.
normaalit miehet on imarreltuja jos joku lähestyy. ei sellaista juuri tapahdu.
pareja, joissa nainen on ollut ylipainoinen ja mies normivartaloinen. Eli joku on ainakin tehnyt aloitteita näissä pareissa ja jotkut miehet ainakin tykkäävät lihavista.