Onkohan mulla keskenmeno, vai mikähän mulla on?!?
Mulla alkoi noin viikko puoltoista edellisten kuukautisten loppumisesta vaaleanpunainen vuoto joka muuttui pikkuhiljaa ruskeaksi.Tätä kesti vajaan viikon ja vuoto muuttui kirkkaaksi vereksi. Vatsa on ollut tosi kipeä, kuin menkkakipua, mutta huomattavasti voimakkaammin kuin mitä mulla yleensä on. Nyt vuoto on ollut kaksi päivää todella runsasta ja hyytynyttä ja tummaa, miltei mustaa. Jatkuvasti on mukana tosi isoja hyytymiä.
Mulla on vähän yli vuoden ollut kuparikierukka ja mietin onko mahdollista että mulla on silti keskenmeno? Lisäksi mulla oli kuitenkin ne kuukautiset juuri ennen kun tämä ihme vuoto alkoi.
Lisäksi lämpö on vaihdellut 37-37.5 välillä. Tiedän ettei oo paljon mut ollu silti sellanen kipee ja väsynyt olo. Ei kai keskenmenoon kuitenkaan liity lämpöily, eli voisko olla kuitenkin kyse jostain tulehduksesta? Alavatsa on aivan kosketusarka.
En haluaisi turhaan lähteä päivystykseen jos ei olekaan mitään kun en kuitenkaan ole mielestäni niin kipeä. Pystyn kyitenkin ihan hyvin olemaan.
Mitä mieltä olette näistä oireista? Toivoisin sitten asiallisia vastauksia kun kuitenkin vähän huolissani...
Kommentit (4)
Yritä saada heti huomiseksi lääkäriaika. Ehkä kannattaa soittaa siihen terveysneuvontaan (10023?) Jos kuume nousee/olo huononee, niin sitten vaan reippaasti päivystykseen.
Kun on outoa vuotoa ja vatsa kosketusarka sekä lämpöä, minusta on ihan aiheellista käydä tutkimuksessa pikaisesti. Kuulostaa huolestuttavalta.
jos on km, näkyy positiivisena vielä kahden viikon ajan.