Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä miks mun suku inhoo mua?

Vierailija
28.08.2012 |

Kun en mitään pahaa tietääkseni ole niille tehnyt..siis ei kaikki tunnu inhoavan,mutta osa..kukaan ei hirveesti pidä eikä ole kiinnostunut elämästäni

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisitsä sit et ne tykkää susta?

Vierailija
2/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita aina joukostaan ns. syntipukki. Tästä olen ihan psykologisia/sosiaalisia ja andropologisia lukenut. Se tavallaan puhdistaa omaa syntitaakkaansa. Vrt. nämä pedofiilit jotka syyttävät uhrejaan. Tätä tapahtuu myös kollektiivisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stressaantuneina (suursikaloissa) valitsevat joukostaan sen johon purkavat ahdistuksensa. koko muu lauma näykkii tämän yhden hengiltä. TÄMÄ EI OLE VITSI! ihan todella hyökkkäävät ja purevat kunnes kuolee.

Vierailija
4/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ole hirveästi kiinnostuneita kuin rahasta ja niistä joilla sitä on.

ehkä kiinnostumattomuus ei ole inhoa vaan pelkästään välinpitämättömyyttä

tosin jos on kiusaamista, pahan puhumista, niin sitten olet varmaan liian kiltti.

ihmiset valitsevat joukostaan kiusattavaksi sellaisen,,jota uskaltaa kiusata.

Vierailija
5/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran tein yhden tyhmän jutun,tästä on jo 3,5v aikaa..

Vierailija
6/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts.välttelyä yms.

Vierailija
7/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: saman kokenut, suvusta eronnut ja nyttemmin elämisen arvoista elämää elävä tietoinen yksilö

Vierailija
8/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muuttamassa,sukulaiseni ja hänen kaverinsa tulivat muuttoavuksi.Mulla oli silloin sellanen työnantaja,jolla oli palkanmaksussa hankaluuksia..en saanu muuttopäivän aattona palkkaa,vaikka piti.En voinu siis maksaa muuttoavusta.Seuraavalla viikolla maksoin tilille kaikki kulut.Oikeastaan sen jälkeen tuntuu että ovat ruvenneet inhoo mua

Vierailija
9/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin muuttamassa,sukulaiseni ja hänen kaverinsa tulivat muuttoavuksi.Mulla oli silloin sellanen työnantaja,jolla oli palkanmaksussa hankaluuksia..en saanu muuttopäivän aattona palkkaa,vaikka piti.En voinu siis maksaa muuttoavusta.Seuraavalla viikolla maksoin tilille kaikki kulut.Oikeastaan sen jälkeen tuntuu että ovat ruvenneet inhoo mua

tuossa ei sinun taholtasi ollut mitään tyhmää toimintaa. Ovatko kyseiset henkilöt väittäneet niin tai muutoin maininneet asiasta?

Vierailija
10/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olettaisin näin..en tiedä mitä muuta pahaa oisin voinu tehdä..oon aina ystävällinen ja kiltti,oon myös esim.antanu lapseni vanhoja vaatteita eteenpäin..mut oon tosiaan tosi hiljainen ja usein juttua täytyy nyhtää.eikä niitä inhoajia ole kun muutama kun tarkemmin mietin

Vierailija
11/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus voidaan tulkita niin, että et haluakaan muiden olevan kiinnostuneita sinusta.

Vierailija
12/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muut voivat luulla sinun välttelevän heitä

kun et puhu mitään tai puhut kovin vähänlaisesti.

Oletko kysynyt asiaa keltään? Onko samat fiilikset muiden ihmisten (kuin sukulaisten) kanssa?

Vierailija
13/13 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet ole luulotautinen? Jotkut ihmiset aina luulee ettei heistä tykätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi