Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistaako kukaan vielä, kun oli Aapeli-pelifoorumi?
19.03.2024 |
Tuli yhtäkkiä mieleen, siellä oli kiva pelailla ja jutustella niitä näitä pelin lomassa. Harmi kun se loppui.
Kommentit (12)
Onkohan olemassa jotain vastaavanlaista sivua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko nykyinen Aapeli ihan eri juttu. Onko vain pelkkä pelipaikka.
Minä myös kaipailen vastaavaa pelifoorumia mutta ei ole tullut vastaan. Saa vinkata jos joku tietää.
Bingossa oli aina joku tappelu menossa, siellä ei kyllä viihtynyt niitten riitapukarin takia.
Muistan ja olen kaivannut sitä. Minigolfia tykkäsin siellä pelailla. :) Oli kiva kaverin kanssa tsättäilyn lisäksi mätkiä palloa.
Iltasanomien sivuilta löytyy Älypää
Alue: Aihe vapaa
Kyllä. Lapsuuteni siellä vietin ja aivan paras paikka. Harmi todellakin että loppui!
olin siellä jo mato aikoina, ennenkuin rekisteröinti tuli pakolliseksi. Oi niitä muistoja ja aikoja kun matona pelattiin, oli niin anonyymiä että kaikki aloitti keskustelun t/p, ikä? Ja jos ilmeni olevan tyttö, kyseltiin aina poikkeuksetta montako sormee menee 😆
kun rekistöröintipakko tuli ja hahmot ni Ah, kun sai omannäköisensä hahmon ja ne tähtipisteet sekä mitalit!
lemppari pelejä ehdottamasti biljardihuoneen pelit, minari ja klassikoista piirrä&arvaa sekä värivaltaus! Värivaltauksen on joku ihana koodannut oman nettisivun; varivaltaus.fi mutta eihän se nyt täysin sama asia ole kuin aapelissa, ajaa kuitenkin asiansa.