Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

musta tuli äiti 22-vuotiaana ja kamalaa et....

Vierailija
19.08.2012 |

taustatietoa: sain mun esikoisen tämän vuoden huhtikuun loppupuolella ja olen 1990 syntynen.

sitten oon yh ja kun oon jutellu miesten kanssa joskus eri chatti palstoilla. niin siinä vaiheessa kun mä sanon että mulla on pieni neljä kuukautinen poika niin kiinostus lopahtaa muhun täysin! ja oon sanonu ettei mun pientä poikaa tarvitse pelätä et siitä saa oikeen mukavan kaverin (koska mies ja poika yhdistelmä luulis toimivan luonollisemmin miehellä jolla ei ole vielä lapsia kuin että ois mies ja tyttö). sitten oon tehny myös selväks et pojalla on kyllä oma isä joten se ei tarvitse itselleen mitään isähahmoa, joten sun ei tarviis muusta kantaa stressiä ja voisit ainoastaan vapaasti olla mun miesystävä! silti takkuaa.... ja sit oon vielä sanonu et exän kanssa ei olla sen kummemmin edes tekemisissä mitä hoidetaan vaan noi lapsen asiat ja exä ei siis paljon mun ovia kolkuttele ja häirihe tai puhelinsoittoja tee ja asuu muutenkin meistä 100km päässä eli ei ihan naapurissa.. silti ei kelpaa

sit aletaan kyselemään mun vartalosta:

mies: minkä kokoset rinnat sulla on?

minä: no ennen ne oli kokoo 75b mutta sitten kasvovat kokoon 75c että hyvin vaan kävi ;)

mies: no onks ne semmoset kiinteet ja pyöreet? vai riippuuko ne?

minä: siis anteeks mitä!?

mies: älä nyt hikeenny.

^^ SIIS KUIN TÖRKEE....

aleneeko muka naisen arvo kun se on synnyttäny??

sanoin sille vielä ettei mun kropalle käyny ees kummallisesti kun personal trainer oli koko raskauden ajan sekä jälkeen (keskivartalo siis timmissä kunnossa) ja käytin voiteita raskausarpien ehkäsyyn, muutama niitä tuli silti mut ne jo rupee olee vaalentuneita. ja alapäällekkään ei käynyt hassummin kun treenasin lantiopohjalihaksia, vois sanoo et aika entisillään on.

tällä miehellä ei ollu sit ikää mitään 18-19vuotta vaan hän oli myös 22v. joulukuussa 23v. MITEN SIIS VOI OLLA TOLLANEN??

miksi äitejä ei arvosteta ja näitä meidän pikkusia vihataan niin paljon. koska senhän tuon miehen käytös ainakin kertoo :((

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin monetkaan etsii elämänkumppania, siksi eivät välitä vaikka antavat ääliökuvan itsestään. Et itsekään kovin aikuiselta vaikuta; miksi sinun pitää vakuutella alapääsi kunnossa oloa tuntemattomille miehille??? Käy ulkona, jos lapsen hoidon saat järjestettyä. Ei sinun heti tarvitse kertoa lapsesta, anna miehen ensin päättää, pitääkö hän sinusta.

Vierailija
2/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

víelä tuossa iässä. Ja monet haluavat kylläomia lapsia muttei toisen omia. En minäkään halunnut parikymppisenä ruveta seurustelemaan miehen kanssa jolla oli jo lapsi.

Älä hosu ja pidä ehkäisy kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haet uutta miestä

Tän on pakko olla trolli

Vierailija
4/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haet uutta miestä

Tän on pakko olla trolli

tuollaisia on...

Vierailija
5/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä sulla riittää vipinää, koska olet vielä nuori ja nätti ja lapsesikin on vanhempi. Olet 30 kymppisenä hottie kun muut ikäisesi elävät pikkulapsiruuhkaa...

Vierailija
6/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tähän samaan ilmiöön. Olen samanikäinen kun sinä ja löysin muuten ihanan miehen, muttei tahdo kanssani suhdetta, koska mulla on lapsia.

Vierailija
7/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no emmä sille mitenkään varsinaisesti halunnut oman kropan ulkonäköäni vakuutella. vaan halusin karistaa tämän paskakuvan tämän miehen silmistä, että kun nainen on synnyttäny niin sen kroppa on automaattisesti sitten paska ja täysin käyttökelvoton. pilalle on mennyt. huhhuh. joo niin varmaan! miten miehet voi olla niin sokeita... jos se ois kysyny noista mun rinnoista tuolla tavoin kasvotustenkin. nii arvatkaa vaan oisinko mä läimäyttäny sitä, heittäny drinkit sen naamalle tai jotain. vitsi mikä idiootti.

tämä lapsi oli myöskin suunniteltu eikä vahinko. meillä sattui vaan lapsen isän kanssa 2kk ennen vauvan syntymää käymään nyt niin että ei enää hynttyyt menneetkään yhteen ja sit oli pakko vaan erota. mielummin näin, kuin että asuttais samassa osotteessa lapsen takia, koska eihän se ole oikein ja jos me ei olla onnellisia ja riidellään koko ajan ja lapsi joutuu kuuntelemaan sitä huutoo. niin onko se sille sitten terve kasvuympäristö?? väittäisin että ei. ja väitän että se tulee olemaan lähes ihan yhtä onnellinen ellei saman verrankin onnellinen kuin ne joilla on ydinperhe koossa jos tämä asia ei lasta tule haittaamaan ja painamaan mieltä. ja jos se painaisi niin asiahan koitettaisiin selvittää lapselle mahdollisimman hyvin. tärkeintä kuitenkin on se että lapsen isä välittää lapsestaan myöskin hyvin paljon ja haluaa olla vahvasti osa hänen elämää. sillon on kaikki palaset koossa. eron henkilökohtaisempia syitä en lähde tässä setvimään. mutta erostamme on siis nyt 6kk, joten saan kai minä ympärilleni katsella kerta haluan ja jollain chat palstalla jutella jollekin miehelle. ei luulisi olevan kauhean vakavaa ja että siitä on lapselle jotain haittaa kun äiti chattaa vaan jonkun tyypin kanssa?

lapsen isä on pari vuotta minua vanhempi eli 24v. hän ei ainakaan näin kypsymätön tapaus ole. itse väittäsin tuota äijää joka mulle noin rupesi leveilemään niin vaan jälkeenjääneeksi ja pillun perässä juoksijaksi! netistä voi hakea myös tosirakkautta, mutta tietysti myöskin yhden illan juttuja hakevat aikuiset ihmiset. mutta se miten se esitti sen kysymyksen minun kropasta, oli erittäin loukkaavaa ja siitä ei mihinkään päästä, eikä sitä voi selittää millään muulla kuin tyhmyydellä, jälkeenjäännillä ja jollakin just tämmösellä mitä tuossa sanoin aikaisemmin.

omapahan on kusipäitten vika jos eivät tajua mistä jäävät paitsi! lapset ei oo mikään paha! jos oppisivat näin ymmärtämään ja tajuamaan. ei mulle tarvitse "kostaa" sen lapsen kautta sitä että koska mulla on pikkuinen niin mun rakas pikkuinen on syy sille miksi mä en kelpaa. vaikka se onkin mun lapsi, niin silti me ollaan kaks eri ihmistä!! perseestä tollanen rinnastaminen. ja sit mä vielä ymmärtäisin jos siihen ois syytä, eli jos mä hakisin jotain isää vieraasta miehestä tälle lapselle mutta kuten oon sanonu että isäksi ei tarvitse ryhtyä, sillä on omakin isä!! ja ei tässä vielä olla mitään yhteenkään muuttoa suunittelemassa ja niin edelleen. vaan vasta deittailu vaihe ois menossa. enkä minä todellakaan miehille heti kailottanu siitä että mulla on lapsi vaan koitin toimia järkevästi ja mies kiinostuikin musta kovin kun näki mun kasvokuvankin ja jutteli mun kanssa. mut sit kun tuli puhe lapsesta... niin ennen sitä mun pointsit mieheen oli 100 ja sit ne laski kymmenessä sekuntissa täysin 0!

se et jos ei pysty olemaan jonkun kanssa vaan sen takia että sillä on lapsi. nii jo on naurettavaa syy! pitäs vähän kasvaa. eli omat lapset kyllä kelpaa, mutta vieras sitten ei. eiköhän se vieraskin lapsi voi olla yhtä rakastettava kuin se omaki!

vittu kun se kusipää ei tajua mitä menetti...

ihan näin sanon vaan. ja en ollu edes mikään liian nuori äidiksi. 22v äidiksi tulemiselle on normaali ikä tietääkseni.

Vierailija
8/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tuollaista jää ainakaan suremaan. Koko paketti kerralla tai ei mitään. Minusta olit reilu, kun kerroit olevasi äiti. Osa miehistä on niin lapsellisia vielä tuossa iässä(osa myöhemminkin) etteivät halua suhteeseen naisen kanssa, joilla on entuudestaan lapsi/lapsia.

Muista, että on paljon miehiä, jotka eivät tästä häiriinny. Luota itseesi, älä jää miettimään tuollaista.

Vierailija
9/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt, kuinka pitkä sun mulkku on, ja ei kai se vaan ole ruman muotoinen...

Vierailija
10/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on niin pieni vauva vielä, että voi olla, että miehet sitä hieman säikkyvät.

Netistä hyvän miehen löytäminen on muutenkin aikamoista arpapeliä.

Itse sain lapsen sinuakin nuorempana ja kyllä minulla on vientiä ollut.

Vierailija
11/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot 6kk sisään eronnut, synnyttänyt ja jäänyt yh:ksi, niin parempi ehkä ottaa ihan aikalisä ja keskittyä itseesi ja vauvaan nyt ihan kunnolliseksi aikaa. Jos nettideittailusta jotain iloa saa siinä ohessa, niin ok, mutta ei sulla ole mitään kiirettä miesystävää etsimään.

Järkkäät oman elämäsi siihen kuntoon kuin sen haluat olevan, niin ei tarvitse miettiä mitä joku tuntematon tyyppi sun kropasta tai yleensäkin susta ajattelee. Kun sitten oot itsesi ja oman perheesi kanssa tasapainossa, siihen on helppo myöhemmin ottaa mukaan se yksi onnellinen, itsekin tasapainoinen ja elämästä jotain tajuava mies elämääsi jakamaan. Sulla on koko elämä aikaa, turhaan nyt just käytät yhtään hetkeä ajatustesi sekoittamiseen tollasilla tyypeillä, joista näkee jo heti että ne etsii jotain ihan muuta. Sä etsit jotakuta jakamaan elämääsi, ne on shoppailemassa jotain pantavaa. Mitä väliä mitä ne ajattelee. Ei sun tarvitse kenellekään todistella mitään synnyttäneistä naisista tai naisista yleensäkään, eikä todellakaan kannata alkaa edes ajatella, että kukaan ei susta kiinnostu jos et vähän selittele itseäsi paremmaksi. Tee omasta elämästäsi sellainen, että joku mies on vielä onnellinen kun pääsee lähemmäs. Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkonäköä :).

Vierailija
12/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa iässä halutaan bailata ja matkustella ilman sitoumuksia. ja lapsi on pahimman luokan riippakivi, vielä jos ei ole oma. karu totuus.

Vierailija
13/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy sitä bailaamaan ja matkustelemaan vaikka lapsi olisikin.

mikä ois oiva ikä sitten tehdä niitä lapsia?

kun munkin mielestä tuo 22v. on ihan normaali.

Vierailija
14/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto, lapsellinen vai lapseton 22-vuotias.

Kun on kerran vara valita.

Vierailija
15/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi miestä jolla on lapsia. Olisin tosi huono äitipuoli, enkä halua ottaa niin isoa vastuuta. Mielestäni on fiksua arvioda oma kykenevyytensä ja rajansa.

Vierailija
16/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ihmettelen sun touhujas ap.

Itselläni on vielä jopa oma mies kuvioissa ja en ymmärrä miten tässä lähdettäisiin onnellisena matkustelemaan ja bailaamaan, kun makuuhuoneeseenkin pääsy on hankalaa. Ja meillä on jätetty jo isovanhemmillekin hoitoon, jotta päästään välillä rentoutumaan yhdessä.

Ymmärrän hyvin kaikkia miehiä, ketkä valitsevat mielummin lapsettoman naisen, kuin lapsella. Meillä on täysin haluttu ja rakastettu lapsi ja silti kun vietetään iltaa kavereiden kanssa - lapsi mukana - niin välillä tulee olo, että olisiko pari vuotta pitänyt vielä odottaa. Jokainen leffa/tekeminen/ruokailu yms. jää kesken jostain kohtaa, kun täytyy vaippoja mennä vaihtamaan ja imettämään. Sitten vielä kun lapsi ei olisi oma, niin ei olisi kiinnostusta kyllä lainkaan luopua vapaudesta kuin vain tosi rakkauden eestä.

Typerän ja pinnallisen ihmisen kysymyksiä tuollaiset roikkuuko tissit, mutta totuus on että valtaosalla kroppa ei hetkeen ole se unelmavartalo synnytyksen jälkeen. Ja tuolle miehelle nuo asiat oli tärkeitä. Semmosia tässä maailmassa on, toisesta korvasta sisään toisesta ulos.

Vierailija
17/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kai siihen naisen valintaan vaikuttaa vähän joku muukin kuin nimenomaan ulkonäkö ja luonne????

ja sit jos on muuten just sun näkönen pakkaus, mies.

nii heitätkö unelma akkas romukoppaan sen yhen faktan takia et kun sillä on lapsi vaikka 9/10 odotuksista jo täyttyi?

aika riskipeliä.

Vierailija
18/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkan vielä sen verran ettei sen pennun tarvii roikkua mukana jos sä menet iltaa viettämään. nimittäin hoitopaikat on keksitty.

koska jos mä lähden aikuisten illoille kerran kuussa. lapsi ei lähde mukana.

ei ongelmaa.

ja mulla tässä synnytyksestä on jo tarpeeks aikaa ettei se kroppa enää röpsötä.

ihme hommaks menny. ennen oli niin päin että ne jotka oli äiti ihmisiä niitä arvostettiin enemmän. mutta ne jotka on nykyään äitejä niin sellaset on taas arvoltaan alempia.

mitä ihmettä oikeesti???? ihmettelen tosissani.

no ei ihme kun kulttuuria luo cheek, petri nygård tapaset musiikitki... nii ei siitä ainakaan naista arvostavaa tuu. pillua kyllä.

Vierailija
19/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustatietoa: sain mun esikoisen tämän vuoden huhtikuun loppupuolella ja olen 1990 syntynen.

sitten oon yh ja kun oon jutellu miesten kanssa joskus eri chatti palstoilla. niin siinä vaiheessa kun mä sanon että mulla on pieni neljä kuukautinen poika niin kiinostus lopahtaa muhun täysin! ja oon sanonu ettei mun pientä poikaa tarvitse pelätä et siitä saa oikeen mukavan kaverin (koska mies ja poika yhdistelmä luulis toimivan luonollisemmin miehellä jolla ei ole vielä lapsia kuin että ois mies ja tyttö). sitten oon tehny myös selväks et pojalla on kyllä oma isä joten se ei tarvitse itselleen mitään isähahmoa, joten sun ei tarviis muusta kantaa stressiä ja voisit ainoastaan vapaasti olla mun miesystävä! silti takkuaa.... ja sit oon vielä sanonu et exän kanssa ei olla sen kummemmin edes tekemisissä mitä hoidetaan vaan noi lapsen asiat ja exä ei siis paljon mun ovia kolkuttele ja häirihe tai puhelinsoittoja tee ja asuu muutenkin meistä 100km päässä eli ei ihan naapurissa.. silti ei kelpaa

sit aletaan kyselemään mun vartalosta:

mies: minkä kokoset rinnat sulla on?

minä: no ennen ne oli kokoo 75b mutta sitten kasvovat kokoon 75c että hyvin vaan kävi ;)

mies: no onks ne semmoset kiinteet ja pyöreet? vai riippuuko ne?

minä: siis anteeks mitä!?

mies: älä nyt hikeenny.

^^ SIIS KUIN TÖRKEE....

aleneeko muka naisen arvo kun se on synnyttäny??

sanoin sille vielä ettei mun kropalle käyny ees kummallisesti kun personal trainer oli koko raskauden ajan sekä jälkeen (keskivartalo siis timmissä kunnossa) ja käytin voiteita raskausarpien ehkäsyyn, muutama niitä tuli silti mut ne jo rupee olee vaalentuneita. ja alapäällekkään ei käynyt hassummin kun treenasin lantiopohjalihaksia, vois sanoo et aika entisillään on.

tällä miehellä ei ollu sit ikää mitään 18-19vuotta vaan hän oli myös 22v. joulukuussa 23v. MITEN SIIS VOI OLLA TOLLANEN??

miksi äitejä ei arvosteta ja näitä meidän pikkusia vihataan niin paljon. koska senhän tuon miehen käytös ainakin kertoo :((

joku voi vielä ap:n juttuja luettuaan sanoa, ettei suomessa ole WT-sakkia...

Todella suunniteltu vauva joo, mut 2kk ennen synnytystä huomataan, et pitääkin erota jne. jne.

Mitäs jos ap vaikka kasvaisit aikuiseksi? Se, että olet antanut persettä ilman ehkäisyä ja pusertanut sieltä vauvan ei tarkoita että sä olisit millään mittakaavalla aikuinen.

Vierailija
20/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi ihan sullekin näin vaan joka mua wt:eeksi vai miksi lie haukut.

sulla ei oo sitten mitään tietoa elämän kovista realiteeteistä!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi