Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin just etsimässä murkun kyliltä kun ei tullut sovittuun aikaan kotiin

Vierailija
19.08.2012 |

Ensin ei vastannut puheluihin mutta kun laitoin tekstiviestin etää olis parasta vastata tai käyn kyselemässä kylillä pyörivältä porukalta, laittoi vietin että on kunnossa muttei voi tulla kotiin.

Sain lopulta vastaamaan ja mukaani kotiin. Eipä tuo ihan selvästä päästä ollut.

Huoh! Koska tälle kasvaa järki päähän. Ikää 16v ja kaikki muut, jopa vuotta nuoremmat saavat olla 12 asti kylillä ja jopa juoda???

Enpä usko.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne pitää saada poikki.



Näissä tapauksissa jossa alkoholinkäyttö on jatkuvaa, seura on kyseenalaista.



Monille seuraukset ovat ikäviä, koulumenestys alkaa kärsiä ja ei pääse opiskelemaan sinne mihin haluaisi. Tätä nuoret ei valitettavasti tajua.



Vanhempien on puututtava ja pistettävä nuori ruotuun.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän