Lue keskustelun säännöt.
Kävin just etsimässä murkun kyliltä kun ei tullut sovittuun aikaan kotiin
19.08.2012 |
Ensin ei vastannut puheluihin mutta kun laitoin tekstiviestin etää olis parasta vastata tai käyn kyselemässä kylillä pyörivältä porukalta, laittoi vietin että on kunnossa muttei voi tulla kotiin.
Sain lopulta vastaamaan ja mukaani kotiin. Eipä tuo ihan selvästä päästä ollut.
Huoh! Koska tälle kasvaa järki päähän. Ikää 16v ja kaikki muut, jopa vuotta nuoremmat saavat olla 12 asti kylillä ja jopa juoda???
Enpä usko.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tilanne pitää saada poikki.
Näissä tapauksissa jossa alkoholinkäyttö on jatkuvaa, seura on kyseenalaista.
Monille seuraukset ovat ikäviä, koulumenestys alkaa kärsiä ja ei pääse opiskelemaan sinne mihin haluaisi. Tätä nuoret ei valitettavasti tajua.
Vanhempien on puututtava ja pistettävä nuori ruotuun.