Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hintainen lahja kummilapselle?

Vierailija
26.11.2005 |

Itse ajattelin n.50 euroa, lapsi 2v. Miten muut, minkähintaisia lahjoja ostelette? Ehkä tuo viiskymppiä on kuitenkin liikaa..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme kummilasta. Aikanaan vakiohinta oli satanen, viime aikoina 20 euroa. Niin jouluna kuin synttäreinä.

Meidän lasten kummit ostelevat jotain kymmenen euron lahjoja meidän lapsille.

Rippilahjaksi ostimme sadalla eurolla. Ja se oli se viimeinen.

Vierailija
2/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmalle 5v, ostan 20 euron Peppi-kirjat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan vaan ihan keskitulosia (n.55.000e brutto/v).

Vierailija
4/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kummilapsia(omia kyllä), enkä ikimaailmassa edes odottais kenenkään ostavan mitään tuon hintaista! 15 egee on ihan riittävä summa...

Vierailija
5/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin kummilasten joululahjoihin noin 25-30 ¿/ lapsi, mutta silloin ei mennyt vielä oman perheen joululahjoihin niin paljon ja kummilapsiakin oli vähemmän.

Vierailija
6/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatushan sen pitäisi olla tärkein.. Ja kun siskoni on oman pojan(1½v) kummi, ei mieleeni tullut edes toivoa lahjaa mikä maksaisi yli tuon 20¿.

Vierailija
7/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta 1 kummilapsi mut mitä sillä on väliä montako niitä on, ostan vaan sellasta joka on joka lapsen mieleen tai sitten vaatetta mitä aina tarvii.

Vierailija
8/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pääsee näkemään miten lapsi avaa paketin voi se maksaa 40 eur, jos löydän jotain oikein kivaa, en tosin aina.

Vierailija
9/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme antaneet kirjoja, palapelejä, askartelujuttuja (omat sakset, liimaa, pujotteluhelmiä, muovailuvahaa, kiiltokuvia, väripapereita, askarteluhuopaa ja yhteisiä askarteluhetkiä),leivontavälineet ja essun, piirustus-ja maalausvälineitä, teatterikäyntejä. Sitten olemme antaneet lasten muumiastiat (1-vuotiaana) aterimet (3-vuotispäivänä), Muumi- pussilakanat ja - pyyheliinoja. Olen myös ommellut ja neulonut kummitytöilleni ja hänen nukelleen vaatteita. Nämä eivät mitkään ole olleet kovin kalliita lahjoja. Ainoa kalliimpi oli kummilahja (koru).

Leluja olen antanut ainoastaan ekana jouluna nallen ja 2-vuotiaana duplolegoja.

Lapsilla on nykyisin melkein liikaakin leluja, joten olen yrittänyt välttää leluvuoren kasvattamista.

Vierailija
10/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä väliä järin sen paljon isompaa lahjaa saada omillekaan lapsilleni. Me ostamme kalliit lahjat itse.

Vierailija
11/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää kuin sen rahallinen arvo on se, miten kiva ja kekseliäs ja lasta ajatellen hankittu/tehty se on. En kylläkään pidä sellaista lahjoista, joista näkee, että on ostettu vaan jotain (mahd. halpaa) kun kerran on jotain annettava. Itse tehdyt on ihan parhaita. Oma lapseni sai kummienonsa tekemät puiset nukenrattaat. Ja kummitäti ompelee ihania nukenvaatteita.

Vierailija
12/12 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi voit antaa vaikka leikkihetken huvipuistossa, talvisen retken, askarteluvälineitä, jotain itsetehtyä tms.

Meidän poika täyttää juuri 2-vuotta. Tuntuisi vaivaannuttavalta jos saisi 50¿:n lahjan.