Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Verta vuotava ja isontunut luomi, onko vaarallista?

Vierailija
18.08.2012 |

Kasvoissa oleva luomi on kohonnut ja vuotaa välillä verta, pitääkä huolestua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian lääkäriin.

Vierailija
2/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoissa oleva luomi on kohonnut ja vuotaa välillä verta, pitääkä huolestua?

Niin sitten ei häiritse. Eikä tarvitse olla epätietoisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?

ap

Vierailija
4/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?

ap

Mutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.

Vierailija
6/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?

ap

Mutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.

Joko hoidot on ohi, oliko pitkät hoidot, mikä enneuste tuollaisella yleensä on? Minun luomi on aina ollut kasvoissa on n. 0,5cm halkaisijaltaan. Nyt alkanut ihan vikon sisällä kohota ja eilen vuoti verta. :( Tosin verta minulla vuotaa helposti, koska minulla on verenhyytymis sairaus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkituta heti lääkärillä, niin ei tarvitse jossitella.

Vierailija
8/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?

ap

Mutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.

Joko hoidot on ohi, oliko pitkät hoidot, mikä enneuste tuollaisella yleensä on? Minun luomi on aina ollut kasvoissa on n. 0,5cm halkaisijaltaan. Nyt alkanut ihan vikon sisällä kohota ja eilen vuoti verta. :( Tosin verta minulla vuotaa helposti, koska minulla on verenhyytymis sairaus.

ap

mulla tämä ei parane ellei ihmettä tapahdu. Hoidot mietitään tosi yksilöllisesti sen mukaan onko levinnyt jne. Mulla on levinnyt eli hoidoilla ja viivytetään väistämätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein siihen nykyään pistelee kummasti ja olen pohtinut, että pitäiskö se poistattaa. Jos verta vuotaisi, niin sitten kyllä heti toimisin.

Vierailija
10/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisellani rupesi selässä luomi vuotamaan kesäkuussa. Meni lääkäriin ja poistettiin ja lähetettiin patologille. Tuloksena melanooma. Kaks leikkausta heinäkuussa, ja nyt onneksi saivat kaiken pois eli ei ollut enempää levinnyt kuin selästä kainaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luomi kohoaa ja vuotaa verta? Voiko olla jotain muuta?

ap

Mutta ei se selviä kuin poistattamalla se. Mulla se oli melanooma.

Joko hoidot on ohi, oliko pitkät hoidot, mikä enneuste tuollaisella yleensä on? Minun luomi on aina ollut kasvoissa on n. 0,5cm halkaisijaltaan. Nyt alkanut ihan vikon sisällä kohota ja eilen vuoti verta. :( Tosin verta minulla vuotaa helposti, koska minulla on verenhyytymis sairaus.

ap

mulla tämä ei parane ellei ihmettä tapahdu. Hoidot mietitään tosi yksilöllisesti sen mukaan onko levinnyt jne. Mulla on levinnyt eli hoidoilla ja viivytetään väistämätöntä.

mutta miltä se tuntuu? Kuulostaa kamalalta.. Itse en voisi sekoamatta saada tuollaista tuomiota.