Paljonko teidän lapsellenne ostama auto maksoi
Kommentit (42)
ymmärtäsin että ajaa v70:llä mutta että vielä farmarilla. nuori ihminen.
Ei, se taisikin olla polkupyörä, joka sillä saatiin.
Auto oli kalliimpi, monta satasta.
Epäkiitollisia kakaroita, ensimmäiselle kyllä kelpasi mutta toinen on ollut mieluummin ilman autoa kuin olisi ottanut sen saman. Ostakoon sitten omillaan niin hyvän kuin tahtovat.
On olemassa paljon lapsia, joille vanhemmat eivät osta autoa. Jos on tyttö, niin eivät edes leikkiautoa.
Datsun Cherry,joka maksoi 200 euroa ja myi vuoden päästä200 eurolla. Osaa itse korjata autonsa.
Siihen on tehty lisäksi remonttia itse, osat ja tarvikkeet ovat maksaneet noin 2 000 euroa. Kyseessä 90-luvun Mercedes Benz.
Oliskohan sen vaihtoarvo ollut jotain 20 000 euroa ainakin alan lehtien mukaan.
tytär sanoi ettei tarvitse autoa 2km koulumatkaan. Valmistuttuaan muutti töiden perässä ja osti itse autonsa.
joiden luulisi olevan teidän rakkaimpianne, noita vanhoja, turvattomia räysköjä a la Nissan Cherry ja joku vanha Mersun nokivasara??? Nehän menee ihan rusinaksi törmäyksissä ja ovat muutenkin tekniikaltaan niin vanhentuneita että muodostavat onnettomuusriskin. Sitten pistätte rakkaimmat aarteenne eli lapset ajamaan niillä....
Nuoren kaveripiirissä on kyllä ihan uusiakin autoja, kaikenhintaisia.
Nuoren kaveripiirissä on kyllä ihan uusiakin autoja, kaikenhintaisia.
Onko nää siis lukiolaisia vai mitä elämäntilanteeltaan? Tai mihin autojaan tarvitsevat?
Nuoren kaveripiirissä on kyllä ihan uusiakin autoja, kaikenhintaisia.Onko nää siis lukiolaisia vai mitä elämäntilanteeltaan? Tai mihin autojaan tarvitsevat?
Mihin nyt tuonikäiset autoa tarvitsee, meidän nuori ajelee ainakin jalkapallotreeneihin ja kouluun. Matkaa on noin 12 km. Suurin osa ajosta taitaa kuitenkin olla ei-järkevää pärräämistä tai pillurallia. Itse ostaa kyllä bensat.
mekin haluttiin ostaa lapsellemme heti hyvä, uusi ja turvallinen auto.
eikä mitään vanhoja käytettyjä paskarotteloita siksi että niillä on aina suurempi riski hyytyä tielle ja toisekseen tapahtuu helpommin onnettomuuksia kun ei ole vahva jykevä peli alla jolla on turvallinen ajaa.
nämä vanhemmat jotka ostaa paskarotteloita, ostavat siksi koska nyyhnyyh. ei ole varaa. itse sijottasin siinä tapauksessa vaikka lainaan. ja toisekseen, HEIDÄN MIELESTÄ NUORI EI ANSAITSE EDES KUNNOLLISTA JA UUTTA AUTOA KOSKA ON NUORI JA TÄMÄ HOMMA ON IKÄSYRJIMISTÄ!! TARKOITTAEN SITÄ ETTÄ NUORI IHMINEN ON AINA ALEMPI ARVOINEN KUN VANHEMPI JA NÄIN SE NÄKYY JOISSAKIN ASIOISSA.
kumpa tuostakin käytännöstä ois päästy jo eroon. aikuinen kuin aikuinen kyseessä oli sit nuori tai vanha kuhan 18v täyttänyt
Melko kalliita. Onko nuo ikäänkuin ennakkoperintöä vai ihanko nuorelle opiskelijalle ostettu... mihin he tarvitsevat autoa, töissä käymiseenkö?
valehdelleensa aivan reilusti. Ei mulla ole edes lapsia:) Autoa saa ajaa täysi-ikäisenä ja täysi-ikäiset hoitavat ostoksensa itse. Ei niille mitään autoja tarvitse ostaa.
Ei taida ajaa tuollaisella edes silloin kun on isin auto lainassa...