Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vielä naisia, jotka eivät ole ajelleet alapään karvojaan

Vierailija
17.08.2012 |

ainuttakaan kertaa oma.aloitteisesti(joku sairaala operaatio) ennen 30.tä ikävuotta tai vanhempanakaan

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihenkö on menty muutamassa vuodessa

Muutamassa vuosikymmenessä!

Olen siistinyt alapäätäni - never posliini - viimeiset 30 vuotta.

Luontaisesti olen vähäkasvustoinen. Eli minulle ei tule mitään karvapesiä, vaikken ajelisi. Mutta ihan jo hygieniani, suuseksin, masturboinnin jne. takia olen siistinyt alapäätäni siis 30 (kolmekymmentä) vuotta.

got it?

Minulla ja todella heikko ihokarvojen kasvu. Olen pitänyt alapään posliinina 25 täytettyäni, siis yli 15 vuoden ajan. On riittänyt 2-3kk välein epilointi, kuten samalla sääret ja kainalotkin.

Vierailija
2/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien karvat eivät silti rehota, vaikkei niitä poistaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tietoinen, että on myös naisia, jotka tarkoituksellisesti värjäävät hiuksensa sinisiksi tai leikkauttavat keesin?

Toivottavasti tämä monimuotoisuus ei aiheuta sinulle mielipahaa tai järkytystä.

Vierailija
4/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Taas näitä typeriä aloituksia.....

Itselle riittää bikinirajojen siistiminen, muuten luonnon luoma karvoitus ei häiritse minua, eikä muita.

Vierailija
5/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpykarvoja?

Karvathan kasvaa koko ajan, nehän tulee jossain vaiheessa kaula-aukosta ulos jos ei siisti?

Vierailija
6/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vielä koskaan ole alapäätäni sheivannut.

Minulla vaalea hento ohut karvoitus, eikä tule yli bikinirajan.

Ettekö ymmärrä, että kun kerran olette karvoitusta alkaneet sheivata, niin tottakai se sen jälkeen alkaa rehottamaan?!

Vierailija
7/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähygieenisyys tulee mieleen ekana, etenkin kuukautisten aikana

Pitäisikö heidänkin ajella persvakonsa, sillä kakkaaminen ja karvat vasta epähygieenistä onkin.

Siksiköhän miehillä usein jää kalsareihin se rantu?

Vierailija
8/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö se puska aika ikävästi pullota biksujen läpi, jos ei ota reippaasti

No ei todellakaan pullota.

Aika hauska lukea näitä syitä, joiden vuoksi se katsotaan niin välttämättömäksi. Ovatko ne todella sen kaiken vaivan, ajan ja jopa rahankäytön arvoisia?

Ei siitä vielä kovinkaan monta vuotta ole, kun paljas ' nolotti. Itse en ole tähän elettyyn ikään keksinyt ensimmäistäkään syytä alapään karvojen poistoon.

Vierailija
9/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetti maata siinä jalat levällään 10:n opiskelijan edessä.

Muuten olen ajellut vain bikinirajat ja siistinyt pehkoa. Ei tulisi mieleenkään ajaa koko aluetta broileriksi.

Vierailija
10/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvathan kasvaa koko ajan, nehän tulee jossain vaiheessa kaula-aukosta ulos jos ei siisti?

Luulevatko nuoret naiset tosissaan, että näin käy?

Vai olisko sentään vitsi...

Onko nykyisin karvankasvu jotenkin paljon rehevämpää kuin ennen, kuin ei teini-iässä alettu käyttää ehkäisypillereitä eikä ollut tiesmitä hormoneja? Ei ennen ollut tarvetta karvanpoistolle, eli ei ne karvat tursuilleet bikineistä.

Ja ne on keksitty sentään joskus viime vuosisadan puolivälissä.

Vierailija
11/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pehkoa löytyy. Mua ei mun karvat haittaa, ja toivon ettei ne haittaa muitakaan.

Vierailija
12/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö se puska aika ikävästi pullota biksujen läpi, jos ei ota reippaasti

No ei todellakaan pullota.

Aika hauska lukea näitä syitä, joiden vuoksi se katsotaan niin välttämättömäksi. Ovatko ne todella sen kaiken vaivan, ajan ja jopa rahankäytön arvoisia?

Ei siitä vielä kovinkaan monta vuotta ole, kun paljas ' nolotti. Itse en ole tähän elettyyn ikään keksinyt ensimmäistäkään syytä alapään karvojen poistoon.

kun on nyt yksi sukupolvi saatu uskomaan, että karvoitus on luonnotonta, oksettavaa ja epähygieenistä ; )

Vierailija
13/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen paljaaksi niin, että jätän kummulle karvoitusta. Sillä tavalla ei alapää kutise. Pari kertaa olen vetänyt kummunkin posliinksi ja se kyllä kutisi, kun karvat alkoivat kasvaa taisin. Mistäköhän tuokin johtuu..

Itse nautin suuseksistä, mieheni kosketuksesta jne enemmän, kun alapää on alhaalta paljas. Olen nähnyt jumppasalin suhkussa lähes kaikilla nuorila naisilla aikamoisia puskia. Tulee mieleeni, että miten heidän miehensä haluavat naamansa työntää sellaisiin karvapuskiin. Makunsa kullakin..

Vierailija
14/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkuvoimaista.

Ajeltu häpy on minun makuuni liian steriili.

Terv. mies 46v.

Vierailija
15/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat ajelut loppu folliculiittiin, jonka sain kun hoidin alapään hygieniaa ajamalla karvoitusta. Se vaivaa myös aika montaa muuta tuttavaaa ja ainakin minun ystäväpiirissä trendi on, että rehottaa, sillä maailmassa ei ole mitään niin epähygieenisen näköistä alapääasiaa kuin tuo kiusallinen krooninen karvatuppitulehdus, joka ei parane millään antibiootilla tai kortisoonivoiteella. Kaikki on kokeiltu ja ryhmäitku on jäljellä.

Vierailija
16/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan heillä aina joskus ja ihmettelen miten karvainen (miesmäinen) sen alapää on.

Äitini saman ikäinen 50 täyttänyt ja hän ajelee tai vahaa karvat pois kuten aina olen muistanut niin tekevän.

Vierailija
17/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siisti kun bikinirajat, eikä ne karvat siellä aukkojen suulla ole, eikä kasva muutenkaan mistään lahkeen suista ulos tai pullota pikkareiden alla.

Olen onnellinen, että olen naisellinen, en ikinä haluaisi esittää lasta.

Joten mielestäni en esitä lasta. Jos en aja, on karva semmoista kymmensenttistä ja mustaa paksua joka todellakin tulee lahkeen suista ulos. Paljon mieluummin ottaisin vähemmän karvoitusta, kiitos.

Vierailija
18/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ajellut, laitatin keväällä sellaset pikkuletit alapäähän kun karvoitus alkoi olla jotain 30cm pituista, ne letit on kätevät pakata esim. bikineihin tai miehen siirtää pois edestä kun puuhailee alapäässä. Suosittelen!

Vierailija
19/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ainakin tuola kylpylöissä niin hirvittäviä, joilla karvat kasvaa jo vatsakummun päällä, ja miltei letit on alapäässä. Miettii vain, et mitä sielä kesähelteillä kuhisee, ja kylpylöihin vaan tullaan

Vierailija
20/34 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan heillä aina joskus ja ihmettelen miten karvainen (miesmäinen) sen alapää on.

Äitini saman ikäinen 50 täyttänyt ja hän ajelee tai vahaa karvat pois kuten aina olen muistanut niin tekevän.

Ai, kasvaako anopilla kullin kokoinen klitoris? Tietääkseni pillukarvoitus EI OLE miesmäistä vaan aikuismaista.

Herää pahvi, mistä vitusta on tämä aivopesu että alapääkarvoitus/kainalokarvoitus on miesten juttu?

Ruokitte vain pedokulttuuria ja nuorten tyttöjen käsitystä naiseksi kasvamisesta!