Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen poika 11-v kuseksii wc-ringille..ov

Vierailija
17.08.2012 |

Ja siitäkään ei voi mainita kun miehellä menee hermot..normaalia?? No ei tosiaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aika homostelevaa opettaa pojat pissimään istualtaan. Samalla opettamisella kyllä voidaan opettaa pissimään seisaaltaan!

Aikamoinen ukko sulla, jos tollasesta käämit palaa. Neuvoisin, että laitat pojan tai ukkos siivoomaan sen vessan kerran, niin hoksaavat asian.

Itse olen aina osunut pönttöön, minun pippelistä pidettiin kiinni lapsena äiti ja muutama hoitotäti.

Vierailija
2/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinnitä seinään wc-pöntön yläpuolelle

"Astu askel lähemmäksi,

se on lyhempi kuin luuletkaan."

Ei tarvii sanoo mitään. Pidät huoneentaulua niin kauan ettei ukot kuseksi reunuksille eikä lattioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä muovirinkiä ylös. Hyi hemmetti kun siihen vahingossa istuisi puhumattakaan mun kolmevuotiaasta :(. Laittaisin pojan itse rätillä pesemään sotkunsa mutta miehen mielestä olen vaan nipottaja. Ap

Vierailija
4/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaamaan istualtaan, ihan niinkuin muutkin. Pisoaari on eri asia, siihen kuuluukin pissiä seisten, mutta pöntöllä istutaan AINA.

Vierailija
5/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä muovirinkiä ylös. Hyi hemmetti kun siihen vahingossa istuisi puhumattakaan mun kolmevuotiaasta :(. Laittaisin pojan itse rätillä pesemään sotkunsa mutta miehen mielestä olen vaan nipottaja. Ap

Ai sitä tehdään kotonakin??? Istuukohan se sitten itse siihen sotkuun siivoamatta, jos kukaan ei siivoa välillä?

Vierailija
6/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi asut miehen kanssa, kun mies ja tämän lapsi ottavat noin pahasti kaaliin. Normaalit aikuiset pystyvät neuvomaan 11-vuotiaalle lapselle asioita ilman mitään sukupuolivihan purkausta. Sinullehan onneksi syntyy vain tyttäriä.

Vierailija
7/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi asut miehen kanssa, kun mies ja tämän lapsi ottavat noin pahasti kaaliin. Normaalit aikuiset pystyvät neuvomaan 11-vuotiaalle lapselle asioita ilman mitään sukupuolivihan purkausta. Sinullehan onneksi syntyy vain tyttäriä.

kädestä pitäen pitäisi minun äitipuolena mennä kikkelistä ohjaamaan? Normaali 11-vuotias kyllä mielestäni tajuaa nostaa wc-pytyn renkaan ylös ennen tarpeiden päästämistä. Ap

Vierailija
8/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan pojalle, että nostaa rinkulan ylös ja pyyhkii pissat reunasta:)

Eikä tartte kiukkusesti sanoa, ei ne pojat voi mitään sille miten pissa suihkuaa..minulla 10v poika ja pyyhin pissaa seinistä..

Vierailija
9/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmevuotiaskin osaa nostaa wc-renkaan ylös ja pissata pönttöön.

Vierailija
10/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö 11-vuotiaalle neuvoa miten kustaan? Ihanko

kädestä pitäen pitäisi minun äitipuolena mennä kikkelistä ohjaamaan? Normaali 11-vuotias kyllä mielestäni tajuaa nostaa wc-pytyn renkaan ylös ennen tarpeiden päästämistä. Ap

ei sit taidakaan olla =(

Vierailija
11/13 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen viha lasta kohtaa ei ole normaalia. Mene hoitoon tai muuta pois.

Vierailija
12/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei renkaallekaan, mutta tyttö tekee sitä kyllä.

Vierailija
13/13 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen viha lasta kohtaa ei ole normaalia. Mene hoitoon tai muuta pois.

Kyllä minustakin pojalle pitää neuvoa, miten vessassa toimitaan ja nostetaan se rengas ylös aina kun asioidaan seisaaltaan. Tuntuu, etteivät monet aikuiset miehetkään sitä tajua. Työpaikallakin (akateemisia miehiä) on aika usein kusiroiskeita vessanistuimella. :-(