Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juonko teistä paljon?

Vierailija
17.08.2012 |

Juon mieheni kanssa yleensä viiniä, n. joka toinen ilta n. kaksi lasillista. Siis molemmille kaksi..

Onko tämä mteistä paljon, vai "sopivasti"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaara lisätä tuosta on toki olemassa.

Vierailija
2/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistölle rasitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join eksäni kanssa suunnilleen yhden pullon viiniä illassa, monesti enemmän. Se oli liikaa ainakin minulle, miehelle ehkä ei. Oli koko ajan jotenkin pöhöttynyt olo.

Vierailija
4/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en juo viiniä ollenkaan, muutenkin alkoholia todella harvoin, en vain tykkää sen mausta (missään muodossa). Sen vuoksi en voi käsittää, että joku juo huvikseen lasin tai kaksi viiniä. Toisaalta ne, jotka juovat eivät voi käsittää miksi minä en juo. Aina saa olla selittelemässä, miksi otan mieluummin vettä. Mutta ei minua häiritse jos joku muu juo, jokainen tekee niin kuin parhaalta tuntuu.

Vierailija
5/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin voisin juoda tuon verran kuin ap, mutta en juo.

Mulla menee nykyisin mietoa olutta pari tölkkiä illassa ja viikossa ehkä 2-3 iltaa kun otan. Eli jotain 6 tölkkiä olutta viikossa ja mielestäni ihan riittävästi.

Muuten joisin viiniä, mutta se laukaisee migreenin. Eli vähän säkällä juon vähemmän mitä haluaisin:)

Vierailija
6/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan jää kahteen pieneen lasilliseen ja tosiaan vain joka toinen ilta. Yksi pieni punaviinilasillinenhan on jopa terveellistä.

Meillä menee viinipullo puoliksi pari kertaa viikossa aterian ohella (tosin yleensä pullon sijaan vain 50 cl:n karahvi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme