Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun ukosta... miinukset ja plussat

Vierailija
17.08.2012 |

+ komea, siis hyvin komea. Harvinaisen komea jopa.

+ luotettava.

+ raha-asioissa tarkka, säästelijäs.

+ ostelee minulle usein lahjoja.

+ tykkää sisustaa, ostelee huonekaluja ja verhoja jne. Maksaa kaikki aina itse.

+ sosiaalinen ja empaattinen mitä tulee muihin ihmisiin.

+ ei käy kapakoissa, ei juo eikä polta.

- pomottaa.

- ei tee juurikaan kotitöitä, kaikki pienet korjauksen kyllä sujuu.

- viihtyy paremmin kavereiden kanssa kuin minun kanssa ( sellainen tunne tulee)

- hermostunut, äksyilee paljon.

- ei huomio tunnetasolla.

- yksi asia mitä ihmettelen ettei hän koskaan vitseile minulle, kerro jotain sponaanisti, esim. hän ei ole koskaan keronut minulle yhtään vitsiä.

Hän ei ole rentoutunut kanssani, muiden seurassa kyllä nauraa ja vitsailee.

- seksi surkeeta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, keskikastia. Varmaan aika normaali parisuhde.

Vierailija
2/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysykää lisää niin kerron..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muidenkin miehet äksyilee. Meillä koti usein epäjärkestyksessä ja minä saan olla aina se aloittteen tekijä kaiken siivouksen ja korjauksen suhteen.

Vierailija
4/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla saatu.

Mies kyllä vaatii että siistiä pitäisi olla, mutta siivoaminen ei juurikaan kiinnosta, hän laiska.

Ihmettelen myös tuota sisustamis vimmaa, aina pitää olla uutta pöytää ja verhoja jne.

ap

Vierailija
5/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ettei hän ole tyytyväinen parisuhteeseensa ja yrittää paikata aukkoja mm. sisustamalla ja lahjoja ostamalla. Lieneekö jotain ulkopuolistakin sutinaa? Voisit vaikka näyttää tuon listan hänelle ja jutelkaa.

Vierailija
6/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi kuulostaa tietty huonolle, mutta millä tavalla surkeaa? Liian vähän vai liikaa ja huonoa?

Aika lailla tasamäärinhän noita plussia ja miinuksia oli, että siinä mielessä normaali tapaus varmaan. Riippuu sitten ihmisestä, kuinka paljon mitäkin ominaisuutta painottaa.

Vierailija
7/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei siksi rentoudu koskaan täysin kanssasi ja seksi on huonoa.

Vierailija
8/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat töissä? Siis onko molemmilla vapaa-aikaa saman verran käyttää harrastuksiin tai siivoamiseen?

Oletko nätti mutta alhainen koulutustaso? Jutuistasi voisi näin päätellä. Ehkä mies tavallaan kokee olevansa älyllisesti sinun yläpuolellasi.

Vierailija
9/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitäkin ihmettelen kun meillä tulee riitaa jos mistäkin helposti, esim. hän ostaa jotkut kamalat verhot ja haluaa laittaa ne ikkunaan. Minä sanon että ei käy, ja siitä tulee sitten riitaa.

Oispa mullakin mies jota ei sisustaminen kiinnosta.

ap

Vierailija
10/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat töissä? Siis onko molemmilla vapaa-aikaa saman verran käyttää harrastuksiin tai siivoamiseen? Oletko nätti mutta alhainen koulutustaso? Jutuistasi voisi näin päätellä. Ehkä mies tavallaan kokee olevansa älyllisesti sinun yläpuolellasi.

molemmat ollaan töissä. Aikaa on molemmilla yhtä paljon harrastuksiin.

Ehkä hän kokee olevansa minun yläpuolella mutta en tiedä kyllä mistä se johtuu.

ap

Vierailija
11/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukassa itsensä kanssa, jopa täysin kehittymätön lähisuhteidensa tasolla? Osaa siis ikään kuin esittää seurallista ja sosiaalista, muttei aidosti ole sitä. Millaisista lähtökohdista mies on? Ja minkä ikäinen? Monet miehet eivät ole osanneet käsitellä tunnetason ongelmiaan vielä nelikymppisenäkään.

Ap, sinun ei tarvitse miestäsi loputtomasti ymmärtää. Mitä saat sauhteeltanne, mikä pitää sinut siinä?

Vierailija
12/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat parisuhdetta, jossa ei ehkä ole mitään aitoa?

Vierailija
13/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat parisuhdetta, jossa ei ehkä ole mitään aitoa?

että kyllä sinulla on sitten niiiiin komee mies jne.

ap

Vierailija
14/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on 37v.

ap

Vierailija
15/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on joku näyttelemisen halu. Mies on kanssasi, koska kuuluu olla, mutta hän ei aidosti halua olla kanssasi. Hän on kyllä kohtelias ym., mutta ei antaudu suhteeseen tosissaan.

Itsellekin tulee mieleen, että hän on homo, joka ei ehkä voi myöntää homouttaan edes itselleen. Tai sitten hänellä on jotain muita estoja, joiden vuoksi ei kykene aitoon parisuhteeseen. Hän tuntuisi oikeasti haluavan jotain muuta kuin liiton sinun kanssasi, mutta ehkä hän ei tiedä itsekään mitä.

Vierailija
16/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani koska meni naimisiin vaikka meidän liittoa vastustettiin hänen perheen taholta.

Hän ajattelee myös että kun on naimisiin menty sitten pystyään myös aviossa. Mutta että tämä ei ole sitä mitä hän oikeasti haluaa.

En tiedä mitä teen...

ap

Vierailija
17/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen perheensä vastusti teidän liittoa?

Vierailija
18/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä miksi olen tällainen. En osaa rentoutua mieheni seurassa ja muutkin kohdat täsmäsi. Ehkä mulla on pään sisällä jotain ratkaisemattomia ongelmia? En ole sinut itseni kanssa? En tiedä, mutta ehkä miehelläsikin on jotain vastaavaa. Patoutumia, joita ei edes itse osaa huomata ja korjata?

Vierailija
19/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen perheensä vastusti teidän liittoa?

ja tämä morsian olisi ollut perheelle mieleen.Mutta perhe ei tiennyt että he olivat etääntyneet, eivätkä pitänen juuri yhtyettä edes.

Mutta.. nykin mun mies on kaverillaan kylässä ja ollut jo 2 tuntia. Tää on lähes joka iltaista.

Tuntuu pahalta ajatella etten minä ole muka rakkauden arvoinen. Minulla olisi ollut muitakin miehiä tarjolla silloin kun hänet tapasin.

ap

Vierailija
20/26 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä sen "kaverilla" omaa perhettä? Aika outoa jos on perheellisen kaverin luona kylässä ilman vaimoaan myöhään perjantai-iltana.

Mulla tulee nyt valitettavasti mieleen toinen nainen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan