Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko lastenne nukkua alasti, jos he haluavat?

Vierailija
17.08.2012 |

Meillä kamala taistelu ton 4v neidin kanssa, haluaisi kaikenaikaa olla alasti..

Olen sanonut, että öisin täytyisi olla edes pikkuhousut jalassa. Heittää tosin nekin lattialle jossainvaiheessa ja nukkuu sitten pimppi ja pylly paljaana!

Huoh ;(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun itsekin alasti

Vierailija
22/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä jos kaverit kuittailee? Miksi tuollainen asia on niin vakava?

Jos pidätte tuota kiusaamisena, niin sitten sitä kiusaamista tulee riittämään, vaikka kuinka pitäisi vaatteet päällä.

Relaa vähän.

Poika on siis jo lähes aikuinen ja kaverit (siis hyvät, kivat kaverit) aina sopivassa tilanteessa naureskellen muistelevat poikamme nakuilua. Siis ihan vitsinä. Poikamme sitten vitsailee takaisin. Ei siitä tarvitse mitään stressiä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä jos kaverit kuittailee? Miksi tuollainen asia on niin vakava?

Jos pidätte tuota kiusaamisena, niin sitten sitä kiusaamista tulee riittämään, vaikka kuinka pitäisi vaatteet päällä.

Relaa vähän.

Poika on siis jo lähes aikuinen ja kaverit (siis hyvät, kivat kaverit) aina sopivassa tilanteessa naureskellen muistelevat poikamme nakuilua. Siis ihan vitsinä. Poikamme sitten vitsailee takaisin. Ei siitä tarvitse mitään stressiä ottaa.

Vai oliko joku ongelma?

Voimmeko siis antaa lastemme nakuilla?

Minä kyllä alan jossain vaiheessa (noin 3-vuotiaalle) huomautella, että nakuilu on sallittua yleensä vain kotona.

Vierailija
24/31 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää pikkarit olla jalssa ku nukkuu eikö oo hyvä tuulettaa eritysesti tytöt. No en mäkään nuku alasti mutta saan jos haluan saako ootteko kaikki samalla saunassa

Vierailija
25/31 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasti nukkuminen on kai ihan terveellistäkin juuri siitä syystä ettei paikat haudu. Ihan hyvin voi antaa lasten nukkua alasti, voihan niille silti opettaa ettei alastomana tulla olohuoneen sohvalle istumaan, mutta kyllä tuo alasti nukkuminen pitäisi sallia. Itse pidän yleensä alushousuja jalassa yöllä, vaikka olisi iha hyvä nukkua ilman niitä.

Mä en pystyisi nukkua alasti kun oon poika koska pippeli heiluu siellä ees taas mutta tytöille se on ehkä hellppoa kun ei heilu sielä mitään letkua ;D363

Vierailija
26/31 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alasti nukkuminen on kai ihan terveellistäkin juuri siitä syystä ettei paikat haudu. Ihan hyvin voi antaa lasten nukkua alasti, voihan niille silti opettaa ettei alastomana tulla olohuoneen sohvalle istumaan, mutta kyllä tuo alasti nukkuminen pitäisi sallia. Itse pidän yleensä alushousuja jalassa yöllä, vaikka olisi iha hyvä nukkua ilman niitä.

Mä en pystyisi nukkua alasti kun oon poika koska pippeli heiluu siellä ees taas mutta tytöille se on ehkä hellppoa kun ei heilu sielä mitään letkua ;D363

Mä halun jotain mikä tukee pippeli joten nukun aina tiukoissa boksereissa

Vierailija
27/31 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kamala taistelu ton 4v neidin kanssa, haluaisi kaikenaikaa olla alasti..

Olen sanonut, että öisin täytyisi olla edes pikkuhousut jalassa. Heittää tosin nekin lattialle jossainvaiheessa ja nukkuu sitten pimppi ja pylly paljaana!

Huoh ;(

Anna sen nukkua ilman pikkareita ei siitä mitään haittaa ole

Vierailija
28/31 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuku kukaan, lapsille laitan näin syksyllä ihan kunnon yökkärit, kesällä riittää pikkarit, minusta pitäisi olla edes jotain päällä, kuitenkin nämä ovat käytöstapoja, lapsi ei varmasti osaa käsittää ainakaan kovin pieni, että kotona voisi nukkua alasti, mutta kylässä ei...

Vierailija
29/31 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua taas. Tietenkin kukin saa nukkua kuinka haluaa.

Vierailija
30/31 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa. Ihan oikeastiko teille alastomuus on noin ok? Mielestäni alastomuus on oksettavan näköistä. Pitää olla vähintään pikkarit jalassa aina (paitsi suihkussa ja saunassa) sekä mielellään yöpuku päällä nukkuessa. Paidattomuuskin näyttää kuvottavalta.

Itse nukun aina pitkissä trikoohousuissa ja t-paidassa, alusvaatteet alla. Tulisi jotenkin "likainen" olo, jos olisi vähemmän päällä. Poikkeuksena oli se vaihe, kun oli romanttinen suhde mieheen, silloin taisi olla vain pikkarit päällä nukkuessa. Mutta normaalisti on aina kunnolla vaatetta.

Kesällä en pitänyt ulkonakaan shortseja tai hametta kuumillakaan ilmoilla, jotta sääreni eivät näkyisi. Olin aina helteilläkin pitkissä housuissa, jotta sääreni peittyivät riittävän hyvin. :) En viitsi aiheuttaa kuvotuksen tunteita kalpeine ihoineni muille.

Vierailija
31/31 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nuku alasti