Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mustikat kerätty sunnuntaina onko ne

Vierailija
17.08.2012 |

vielä hyviä? olleet jääkaapissa kokoajan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina siis minäkin kävin mustikassa. Mut jos sulla on enempi niin voihan ne laittaa vaikka soppaan niin eivät mee hukkaan. Siis jos eivät oo näkyvästi homeessa tms.

Vierailija
2/2 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan ihan katsomalla/maistamalla selviää ovatko vielä hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän