Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, oletteko koskaan fantasioineet seksistä naisen kanssa?

Vierailija
17.08.2012 |

Jos, niin ovatko ne toteutuneet? Itsellä joskus harvoin tulee tällaisia fantasia mietelmiä..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mies, mutta silti fantasioin...

Vierailija
2/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen ollut saman naisen kanssa. Olisi ehkä kiva vielä joskus kokeilla jotain eri naista ja mielellään miehen kanssa ns. kimppakivana.

Muutama kokeilu kertoi kyllä, etten ole lesbo. Ehkä bi. En voisi kuitenkaan ajatella olevani naisen kanssa parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin silloin jotakuta, johon voisi olla ihastunut! Kun yksi naispuolinen kaveri vähän niin kuin flirttaili minulle tai saattoi yllättäen fyysisesti tuppautua "iholle", aloin luulemaan häntä lesboksi. Hän oli myös ulkoisesti hieman poikamaisempi tyttö. Ihan lyhyeksi aikaa viehätyin hänestä ja ajattelin silläkin lailla.

Nyt viisi vuotta tuon jälkeen, ajattelen että hän on varmaan bi, ainakin miehen kanssa hän seurustelee ja täytyy sanoa, että se oli aika yllätys minulle.

Vierailija
4/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs nainen flirttaili minulle naistenhuoneessa. Jotenkin outo olo jäi siitä, mutta sen jälkeen aina silloin tällöin mielikuvitus saa siivet.. ;)

Vierailija
5/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon kyllä nähnyt useamman kerran unta seksistä naisen kanssa ja ihan mukavia unia ovat olleet :) En tiedä mistä alitajunnasta nuo sitten kumpuavat, sillä mielestäni en oo naisista kovinkaan kiinnostunut. Lisäksi nyt naimisissa miehen kanssa.

Vierailija
6/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla, oishan se ehkä ihan kiva kokemus, jossain missä en tuntisi ketään :D

Vierailija
7/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsena unelmoinut, en murkkuna haaveillut enkä aikuisena ole fantasioinut ikinä, koskaan, milloinkaan samaa sukupuolta olevan ihmisen läheisyydestä saatika koskettelusta!

Toki halaan ja poskisuukottelen kaikki ystävät sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
8/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsena unelmoinut, en murkkuna haaveillut enkä aikuisena ole fantasioinut ikinä, koskaan, milloinkaan samaa sukupuolta olevan ihmisen läheisyydestä saatika koskettelusta!

Toki halaan ja poskisuukottelen kaikki ystävät sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
9/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokeilin silti. Kolmen naisen kanssa olen "leikkinyt".

Pidän itseäni heterona.

Vierailija
10/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan ikinään ole haaveillut naisesta ja ajatuskin on ällöttänyt....

niin vain löysin tällä viikolla itseni naisen kanssa sängystä, olen ollut vähän aikaa ihastunut tähän kyseiseen naiseen. Ei se kamalaa ollut... en oikein tiedä mitä, mutta haluaisin tehdä sen uudestaan....

en tiedä olenko bi... pidän itseäni heterona.

Vierailija
11/11 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi joskus hauska toteuttaakkin, mutta en kenenkään tutun kanssa, enkä asuinpaikkakunnallani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi