Lue keskustelun säännöt.
Vauva painoi jotain näppäinyhdistelmää
01.07.2012 |
ja ruudussa vilahti sana "Quiet office". Mikähän mahtaa olla kyseessä ja mikä näppäinyhdistelmä, jotta sen saa pois? En ainakaan vielä huomannut mitään vaikutuksia.
Kommentit (2)
Google auttaa, siis tosiaan tuollainen "quiet office" tila on olemassa. Pitää vaan päästä siitä pois samalla näppäinyhdistelmällä, jolla siihen on jouduttu. Joku ohje oli painaa Fn ja space, mutta tässä pöytäkoneessa ei sellaista Fn-nappia ole... kokeile!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Quit office eikä quiet office...
Eli kirjaudu ulos office-ohjelmista "hiljaisen toimiston" sijasta