mistä naisseuraa miehelle jonka vaimo "pihtaa"?
Minua kiinostaisi pikkasen vipinää kivan naisen kanssa, mutta mikä on sopiva tapa luoda kontakti?
Vaimoni kanssa olen umpikujassa, seksiä ei ole enää suhteessamme, osittain (mielen-) terveysongelmien takia. Pysymme yhdessä vain lapsemme takia.
Asun pk-seudulla jossa naisista on onneksi tarjontaa, mutta mikä on sopiva tapa luoda kontakti, jos tavoitteena on kuitenkin päästä vähän intiimimpiin tekemisiiin.
Mulla ei ole mahdollisuutta käydä baareissa koska vaimo kyttää menemisiäni ja työpaikan juhlissa on turha yrittää mitään kun työpaikallani on 5 naista ja 100 miestä.
Suhtautuisitteko te naiset kieleteisesti mieheen joka tulisi esim metrossa tai raitiovaunussa tai kaupassa kehumaan vaatetustanne tai jotain muuta? Tai jos vähän puolivahingossa hyväilisi reisiänne tai käsivarsianne ja yrittäisi luoda katsekontaktia?
Olen itse huomannut että minun ikäiseni naiset (40+) eivät näytä kovin paljon kiinostuneilta minusta, mutta sitten selvästi nuoremmat ja vanhemmat kyllä. Mistä mun kannattaisi aloittaa?
Kommentit (34)
...on ottaa yhteyttä netissä ilmoitteleviin kotimaisiin neitokaisiin, jotka tarjoavat seuraa. Olen itse yksi heistä, kaunis ja hoikka nuori nainen, opiskelen ja silloin tällöin vietän mukavia hetkiä herrasmiesten kanssa (tapaan vain fiksuja, omalla nimellään/numerollaan/sähköpostillaan yhteyttä ottavia).
Rahaa tässä toki tarvitaan, sillä itse en tapaa ketään alle 300€/h hinnalla... Elämä on, mutta eivät taatusti soittele perään.
Olen itse vastaavassa tilanteessa ja jo neuvottelut mieheni kanssa käynyt, mutta valitettavasti eri paikkakunnalta ja luultavasti ap:n mielestä ikäloppu. Muuten tarjoaisin seuraani hänelle
Jos haluan, että minua lähestytään yleisellä paikalla, katselen ympärilleni ja näytän vähintään neutraalilta, en happamalta. Voin myös katsoa miestä silmiin. Enimmäkseen olen kaupungilla kulkiessani kuitenkin väsynyt tai nälkäinen ja siksi lyhytpinnainen, joten en todellakaan halua, että kukaan ottaa kontaktia. Ja fyysinen kontakti heti alkuun on ehdoton ei-ei. Treffeillä sitten vasta.
Ap, sinuna en luottaisi arvioosi siitä kuka nainen näyttää torjuvalta ja kuka ystävälliseltä. Esimerkiksi asiakaspalvelijat ovat ystävällisiä, hymyileviä ja juttelevatkin koska se on heidän työtään.
Itsestäni sen verran, että paitsi nätti, olen myös huivia käyttävä suomalainen muslimi. Silti en saa olla aina rauhassa, vaan suomalaisia setämiehiä jotka haluavat "pelastaa" tällaisen Nätin Naisen riittää. Minulla on sellaiset pehmeät suurisilmäiset kasvonpiirteet, jotka saavat minut näyttämään ystävälliseltä vaikka olisin miten yrmeällä päällä. Yhdenkin setämiehen mielestä huivi tarkoitti vain, että olen sellainen superperinteinen kiltti ja miestä arvostava nainen. Yleensä en edes ole yrmeällä päällä vaan hyvällä mielellä, menossa kavereita tapaamaan tai ostamaan jotain kivaa jne.? Eikös vaan jostakin ilmesty se puutteessa elävä ukkomies jonka mielestä hymyilen juuri hänelle...
Paitsi nätti, olen myös hyvin turhautunut nainen. Luulisin, että jos joku on niin epätoivoinen että näkee siveästi pukeutuvat musliminaisetkin houkuttelevina, hän myös tekee virhearvioita monista tavallisemman näköisistä naisista jotka erehtyvät osoittamaan ihan normaalia kohteliaisuutta. Ap, please, etsi seuraa vain sellaisista paikoista joissa tiedät naistenkin olevan seuranhakumielellä kuten netistä tai baareista.
sä kerroit kaiken oleellisen. Muslimina elät omassa yhteisössäsi eikä minulla ole haluja tunkea itseni siihen maailmaan. Ulkomaalaisista naisista katselen vain huivittomia ja sillä siisti. Asun lähiössä jossa kaltaisiasi on monia, taitaa parturityttökin olla vaikka ei pidä huivia, mutta ei tulisi mieleenkään ryhtyä flirttailemaan muslimien kanssa. On totta että muslimeilla, kristityillä, juutalaiilla ja ateisteilla olisi paljon keskusteltavaa ja annettavaa toisilleen mutta sen pitää tapahtua yleismaailmallisista ja tärkeistä asioista, että saataisiin sodat loppumaan esim.
Silloin kun olin nuori ja vapaa tutustuin moniin kivoihin naisiin jotka oli asiakaspalvelutöissä tai ihan vaan kaupungilla tai julkisissa kulkuneuvoissa. Mutta se oli silloin se, miksi aikuisissä oleville seuranetsimine on sallittua vain baareissa ja netissä? En pelkää esiintyä omalla nimelläni tai kuvallanikaan sitten kun olen päättänyt mitä tehdä.
Ap
Silloin kun olin nuori ja vapaa tutustuin moniin kivoihin naisiin jotka oli asiakaspalvelutöissä tai ihan vaan kaupungilla tai julkisissa kulkuneuvoissa. Mutta se oli silloin se, miksi aikuisissä oleville seuranetsimine on sallittua vain baareissa ja netissä? En pelkää esiintyä omalla nimelläni tai kuvallanikaan sitten kun olen päättänyt mitä tehdä.
Ap
ei pidä antautua itsepetokseen. Asiakaspalvelutöissä olevat naiset ovat mukavia kaikille ja minun on hankala uskoa, että silloin nuorenakaan tutustuit vieraisiin naisiin kaupungilla "reittä hivelemällä", kuten aloitusviestissäsi mainitsit.
Jos olet miellyttävä, kohtelias, ymmärrät kieltävän vastauksen kerrasta (ja ilkeile tai huorittele sen jälkeen), etkä lähesty naisia korostetun seksuaaliseen sävyyn, naisiin voi tutustua ihan missä vain.
Se, miksi iskuyritykset julkisissa tiloissa koetaan epämiellyttäviksi on purettavissa, muutamaan syyhyn.
1. Mies ei ymmärrä vinkkiä eikä edes selkeää puhetta vaan jää paikalle pörräämään, vaikka on jo tehty selväksi, että tämä ei johda mihinkään. Lisäksi jankkaaminen johtaa yleensä siihen, että muut alkavat kiinnittää tilanteeseen huomiota, mikä on kiusallista.
2. Lähestymisyritys on korostetun seksuaalinen. Tissien tuijottelu, koskettaminen ja ulkonäön kommentoiminen eivät ole hyviä avauksia.
3. Mies on yli 20 vuotta vanhempi. Pätee etenkin jos keski-ikää lähestyvä mies yrittää tutustua alle 25-vuotiaaseen. Oman isän ikäisen miehen iskuyritys tuntuu lähes varmuudella niljakkaalta, jos on hyvin nuori.
4. Mies on humalassa.
Jos vieras, peruskotelias ihminen sanoo muutaman ystävällisen sanan ja pyytää ulos, mutta ymmärtää jättää pyydettäessä rauhaan, asiassa on tuskin mitään inhottavaa tai epämiellyttävää kenellekään.
18
Olen itse vastaavassa tilanteessa ja jo neuvottelut mieheni kanssa käynyt, mutta valitettavasti eri paikkakunnalta ja luultavasti ap:n mielestä ikäloppu. Muuten tarjoaisin seuraani hänelle Jos haluan, että minua lähestytään yleisellä paikalla, katselen ympärilleni ja näytän vähintään neutraalilta, en happamalta. Voin myös katsoa miestä silmiin.
Juuri siksi kirjoitan kun on jotenkin tuntuma että en ole yksin. Av -mammoista (ja -sinkuista) moni taitaa olle niin nuori ettei ole elämänkokemusta, ei ole itselle tullut vastaan sellaista vastamäkeä joka minulla on juuri nyt, ja samaan aikaan jylläävät miehen "vaihdevuodet".
Pitäisi nyt vain rohkeasti tehdä asialle jotain, en minä odota mitän unelmanaista, ihan tavistaustainen, tavallisen näköine ja terveydestään huolehtiva itsenäinen nainen käy minulle. Maantieteellisenä rajana Raasepori-Lohja-Hyvinkää-Mäntsälä-Korvoo- kehä.
Ap
Sitä, että seksinpuute ei liity ongelmaan, joka on ratkaistavissa tai ole perustellusta syystä väliaikaista. Eli jos kumppani on sairas, väliaikaisesti erityisen stressaantunut tai vaikka synnyttänyt juuri lapsen, pettäminen on minusta väärin, samoin kuin tilanteessa, jossa seksittä jäävä puoliso aiheuttaa itse tilanteen laiminlyömällä omia parisuhdevelvoitteitaan. (Jos ei esimerkiksi käy suihkussa, osallistu arjen pyörittämiseen tasaisessa suhteessa, huomioi kumppaniaan sängyssä, ole koskaan kotona tai kykene aikuiseen keskusteluun, minusta on turha valittaa, ettei seksiä tipu ja vinkua pääsyä vieraisiin.)
Vaimo on terveydentilaltaan heikko ja ylipainoinen. Ylipainoisuus ei häiritse niin paljon kuin terveys, en itse raaski ehdottaa seksiä siinä tilassa kuin hän on. Olemme puhuneet asiasta toki ja vaimo on sitä mieltä että ei hän ainakaan terveemmäksi tule elleivät lääkärit keksi jotain ihmeparannuskeinoa.
Perusongelma on etä meillä on erilaiset kiinnostuksen kohteet, harrastukset ja ajan- ja tilankäyttö. Asumme 3-henkiseksi perheeksi aika isossa asunnossa mutta vaimo on onnistunut saamaan sen täyteen tavaraa. Itse pidän liikunallisemmista ja sosiaalisista harrastuksista ja koti ei ole minulle maailman tärkein asia. Vaimo lukee paljon kirjoja ja katsoo elokuvia mutta haluaa tehdä sitä kotona yksin. Kotimme on sotkuinen koska vaimo ei jaksa heikon terveytensä vuoksi osallistua siivoamiseen, joten minä joudun aina siivoamaan ja tekemään kaikki raskaat työt kotona. Jos haluan omaa aikaa itselleni tai käydä jossain omin päin niin vaimo syyttää minua siitä en halua olla perheeni kanssa. Meillä on erilaiset taustat, vaimo on maalta aika köyhistä oloista ja minä keskiluokkaisesta kaupunkilaisperheestä. Vaimo yrittää saada minut tuntemaan syyllisyyttä jos haluan jotain sellaista itselleni joka maksaisi, esim vaihtaa perheemme auton tai matkustaa ulkomaille. Toisaalta jos vaimo ostaa kotiin jotain niin en ole epäsuopea hänelle jos se on jotenkin tarpeellista. Se että mikä on kenenkin mielestä tarpeellista on aika tavallien kinan syy. Vaimo siis haluaa olla harmaavarpunen mutta hän ei ole enää sama nainen jonka kanssa menin naimisiin, silloin hän oli nätti ja temperamenttinen kuin västäräkki.
Toinen erimielisyysaihe on että ilmaisen itseni hänen mielestään jörösti, jos sanon jonkun asian suoraan vähän ääntä korottamalla, hän väittää että huudan, ja huutaa vastaan että ei jaksa kuunnella minua. Kun sitä huutamista on jatkunut puolisen tuntia kummankin taholta annan yleensä periksi koska vaimo on se pitkävihaisempi. Tämä on yleistynyt viime parina vuotena, kun menimme baimisiin kunnioitimem toistemme mielipiteitä paremmin, nyt joka pikkuasiasta tulee rähinää.
Kun tilanne on tällaisessa umpikujassa, mistään seksistä ei kehtaa puhua. Hän on sanonut että periaatteessa haluaisi seksiä kanssani mutta minun pitäis muuttua. Toinen juttu on että minä en halua muuttua hänen orjaksi tai palvelijaksi 24/7. Omat vanhempani elivät aika itsenäistä elämää ja tiedän että äitini harrasti vipinää toisten ukkojen kanssa, äidillä ja isällä oli ikäeroa kanssa koska isäni oli ollut naimisissa aikaisemin enen äitiäni. Vaimoni vanhemmat elävät hissukseen pieneläjän elämää maaseudulla jossa sosiaalista liikkumavaraa ei ole. Toisalta he ovat terveet kuin pukit ja appiuko kehuu että seksikin eukon kanssa sujuu vaika ikää on.
Jotenkin se auttaisi kestää jos mulla olisi joku kaveri, nainen tai mieskin jonka kanssa puhua. Miehenä on vaikea avautua tällasisita asioista. Tiedän että ystävieni joukossa on muitakin joilla asiat ei mene niin hyvin, on työttömyyttä ja viinan liikatissuttelua vaikka ollaan koulutettuja jne.
Ap
Aattekit sitten että tilannettasi parantaa,kun avaudut perheasioista näin julkisesti. Ei ne naiset halua salarakkaaksi ketään epätoivon partaalla roikkuvaa.
Yritän järjestää että menisimme parisuhdeterapiaan mutta se ei takaa mitään. Seksiä ei ole ollut, se lopahti pari vuotta lapsen syntymisen jälkeen. Vaimoni peruskunto ja terveydentila on heikonlainen.
Olen harkinnut eroa vakavasti mutta se olisi molempiemem kohdalla huono ratkaisu. Jatketaan siihen asti kunnes lapsi täyttää 18.
Jos minä saisin lapseni päähuoltajuuden (jota en usko) vaimo raivoaisi ja ajautuisi vaikeisiin ongelmiin. Toisaalta vaimo työttömänä ja usein sairaana ei pystyisi taloudellisesti itsenäisesti tulemaan toimeen yhdessä lapsemme kanssa. Oma taloudelline tilanteeni toki paranisi erossa koska saisin itse päätttää mihin rahojani käytän.Itseäni piinaa se että menin rakkaudesta namimisiin hänen kanssaan, mutta hän on muuttunut niin paljon sen jälkeen. Ja niin olen minäkin tainnut. Olen seikkailijaluonne ja vaimo kotikissa. Meillä menee sukset ristiin vapaa-ajasta ja rahasta ja kotitöistä neuvoteltaessa ja minä annan periksi. Sitten kun en pysty pitämään lupauksiani saan vain haukkuja.
Tarvitsisin naisen joka lohduttaisi minua, en välttämättä petihommin heti mutta toisaalta se asia käy aina mielessä. Tunnustin hänelle että olin vuosia sitten chättäillyt netissä parin naisen kanssa mutte silloin chättäily ei johtanut mihinkään. Vaimo suuttui siitä vaikka tunnustin ja rinnasti sitä pettämiseksi. Olen kuitenkin valmis kantamaan vastuuni jos pettäisin ja jäisin kiinni, parempi kuitenkin harrastaa sitä salassa.
Olen huomannut että kaupungilla jotkut naiset ovat hyvin varautuneita ja heitä en lähde lähestymään millään tavalla kuten nimim Nätti nainen, mutta on toisenlaisiakin tapauksia, ja sellaisia jotka näyttäisivät yrittää luoda kontaktia minuun. Monet asiakaspalvelutehtävissä olevat naiset ovat hyvin ystävällisiä minulle, hymyilevät kauniisti ja se rohkaisee tavallaan, ja en ole mikään ruma mies minäkään.
Ilmeisesti täytyy sitä nettivaihtoehtoa harkita kuitenkin. Ei oikein riitä rohkeus kysyä terveydenhoitajaa, parturia tai kaupan tätiä treffeille, vai kannattaisiko kokeilla?
Ap
Mä olen asiakaspalvelutyössä ja hymyilen kaikille ukoille (ja tietty muillekin) tosi kauniisti ja jopa nauran niiden limaisille vitseille. Et kuitenkaan tahtoisi tietää, mitä mun pään sisällä liikkuu.
T. Toinen nätti (ja nuori) nainen
Monet asiakaspalvelutehtävissä olevat naiset ovat hyvin ystävällisiä minulle, hymyilevät kauniisti ja se rohkaisee tavallaan, ja en ole mikään ruma mies minäkään.
Tiedätkö, hymyilevät he takuuvarmasti muillekin miehille ja ehkäpä osin siksi että siitä saa jopa palkkaa :)
Ja vielä viimeiseksi: jos menet vieraisiin, muista, että myös se toinen nainen on henkilö, jota pitäisi kohdella jokaisen ihmisen ansaitsemalla kunnioituksella ja rehellisyydellä. Älä valehtele siviilisäätyäsi vaan kerro suoraan, että olet naimisissa eikä sinulla ole aikomustakaan erota. Käytä aina kondomia, vaikka ilman olisi hauskempaa.
Loistavasti kiteytetty!
Olen itse vastaavassa tilanteessa ja jo neuvottelut mieheni kanssa käynyt, mutta valitettavasti eri paikkakunnalta ja luultavasti ap:n mielestä ikäloppu. Muuten tarjoaisin seuraani hänelle Jos haluan, että minua lähestytään yleisellä paikalla, katselen ympärilleni ja näytän vähintään neutraalilta, en happamalta. Voin myös katsoa miestä silmiin.
Juuri siksi kirjoitan kun on jotenkin tuntuma että en ole yksin. Av -mammoista (ja -sinkuista) moni taitaa olle niin nuori ettei ole elämänkokemusta, ei ole itselle tullut vastaan sellaista vastamäkeä joka minulla on juuri nyt, ja samaan aikaan jylläävät miehen "vaihdevuodet".
Pitäisi nyt vain rohkeasti tehdä asialle jotain, en minä odota mitän unelmanaista, ihan tavistaustainen, tavallisen näköine ja terveydestään huolehtiva itsenäinen nainen käy minulle. Maantieteellisenä rajana Raasepori-Lohja-Hyvinkää-Mäntsälä-Korvoo- kehä.
Ap
Kuule kun sitä sellaista elämänkokemusta että vanhemmat miehet puristelevat perseestä liukuportaissa ja hilaavat itsensä liian lähelle metrossa, sitä alkaa naisille kertymään n. 12 vuoden iässä. Parikymppisenä sitä on jo reippaasti. On melkoisen röyhkeää kuvitella että kuka tahansa kadulla kävelevä nainen haluaa kanssasi seksiä, kunhan vain osoitat olevasi siihen valmis. Voisit mennä ihan yksinkin terapiaan ilman vaimoasi. Ajatusmaailmasi on todella kieroutunut.
rakastaja, kärsivällinen, kestävä ja taitava - silti vaimolta heltiää vain kerran pari vuodessa. Eli kyllä nainen pihtaa vaikka olisi ihanaa miestä saatavilla
No, käsitöillähän tuo sinnittelee sillä meilläkään ei ole suhdetta tällä hetkellä eikä hän halua muita naisia.