Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä naisseuraa miehelle jonka vaimo "pihtaa"?

Vierailija
17.08.2012 |

Minua kiinostaisi pikkasen vipinää kivan naisen kanssa, mutta mikä on sopiva tapa luoda kontakti?

Vaimoni kanssa olen umpikujassa, seksiä ei ole enää suhteessamme, osittain (mielen-) terveysongelmien takia. Pysymme yhdessä vain lapsemme takia.

Asun pk-seudulla jossa naisista on onneksi tarjontaa, mutta mikä on sopiva tapa luoda kontakti, jos tavoitteena on kuitenkin päästä vähän intiimimpiin tekemisiiin.

Mulla ei ole mahdollisuutta käydä baareissa koska vaimo kyttää menemisiäni ja työpaikan juhlissa on turha yrittää mitään kun työpaikallani on 5 naista ja 100 miestä.

Suhtautuisitteko te naiset kieleteisesti mieheen joka tulisi esim metrossa tai raitiovaunussa tai kaupassa kehumaan vaatetustanne tai jotain muuta? Tai jos vähän puolivahingossa hyväilisi reisiänne tai käsivarsianne ja yrittäisi luoda katsekontaktia?

Olen itse huomannut että minun ikäiseni naiset (40+) eivät näytä kovin paljon kiinostuneilta minusta, mutta sitten selvästi nuoremmat ja vanhemmat kyllä. Mistä mun kannattaisi aloittaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on ottaa seksintarpeeseensa maksullista naista. Ei tule jälkipuheita ja saat fyysiset tarpeesi tyydytettyä. Voit jopa oppia jotakin uutta seksielämästä. kyllä Hesassa riittää valikoimaa. käypä vaikka Sihteeriopiston sivuilla ja rupea toimimaan, mies.

Vierailija
2/34 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on ottaa seksintarpeeseensa maksullista naista. Ei tule jälkipuheita ja saat fyysiset tarpeesi tyydytettyä. Voit jopa oppia jotakin uutta seksielämästä. kyllä Hesassa riittää valikoimaa. käypä vaikka Sihteeriopiston sivuilla ja rupea toimimaan, mies.

Seksitreffit.fi:stä löytyy myös maksullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vähän puolivahingossa hyväilisi reisiänne tai käsivarsianne?

Pitäisin outona pervona.

Vierailija
4/34 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti..Olet niin mukava ja hauska:)

Vierailija
5/34 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet jotenkin jäänyt umpikujaan kotiin ja vaimosi alistaa sinua, vaikkei saa omaa elämäänsäkään kuin onnettomuudeksi.

Ihan ekana sä tarvit kavereita ja ystäviä. Joku sellainen perheen ulkopuolinen tyyppi, jonka kanssa voit mennä kaljalle. Toi sun elämä vaimosi kanssa on aivan kammottavaa.

Sen jälkeen kun olet saanut vähän otetta elämästäsi, laitat vaimolle joko muutosvaatimuslistan tai otat eron. Voitte te tietysti jatkaa kumppanuusliittoakin, jos molemmista siltä tuntuu.

Seksihommat alkaa sujua itsestään, kun saat jonkun otteen elämästäsi. Ei sun tarvi vaimosi takia olla kotieunukki. Kiltti mies olet selvästi, liiankin kiltti.

Vierailija
6/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa luvan tuollaiseen käytökseen tai sitten eroatte.

Miksi ihmiset kuvittelevat että lapsilla olisi jotenkin parempi olla kylmässä kulissiliitossa? Juuri se aiheuttaa vääränlaisia kuvia parisuhteesta ja perhe-elämästä, ja käyttäytymismalleja siirretään sitten aikuisena omaan parisuhteeseen, lopputuloksen voi arvata.

Menkää parisuhdeterapiaan? Kai välillänne on ollut muutakin kuin seksiä?

Vierailija
7/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä löytyy moniakin seuranhakupalstoja , joissa ei tartte selitellä vaan etsiä seksiseuraa.

Mutta mieti mitä tekee vaimollesi, jos jäät kiinni ?

En itse tuomitse seksin hakemista toisen "selän" takana, mutta ole valmis kantamaan seuraukset. Jos kaikki sujuu hyvin, saat hienoja kokemuksia ja hyvää seksiä.

Vierailija
8/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VictoriaMilan.co.fi - Suosituin treffisivusto varatuille.

fi.victoriamilan.com/

Elvytä intohimosi. Hanki salasuhde!

Vierailija
9/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasi naisen pihtaavan jos saa todella hyvää seksiä. EMPÄ USKO. Luuuuseri!

Vierailija
10/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa luvan tuollaiseen käytökseen tai sitten eroatte.

Miksi ihmiset kuvittelevat että lapsilla olisi jotenkin parempi olla kylmässä kulissiliitossa? Juuri se aiheuttaa vääränlaisia kuvia parisuhteesta ja perhe-elämästä, ja käyttäytymismalleja siirretään sitten aikuisena omaan parisuhteeseen, lopputuloksen voi arvata.

Menkää parisuhdeterapiaan? Kai välillänne on ollut muutakin kuin seksiä?

että vanhempien täkrein tehtävä on luoda lapselle malli parisuhteesta? Eikö sillä, että molemmat vanhemmat on läsnä ole lapselle mitään arvoa ja merkitystä?

Vierailija
11/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat harvinaisen limaiselta tapaukselta. Se että sinä haluat naista ei tarkoita sitä että naiset haluaisivat olla sinun kanssasi missään tekemisissä.

Jos tulet metrossa meikäläistä lääppimään, saat äkkiä tuntea nenässäsi hellän nyrkkini.

En myöskään halua vierailta miehiltä kommentteja ulkonäöstäni. Haluan kulkea kaupungilla RAUHASSA. Mitä jos nyt hankkisit kuitenkin sen avioeron ja lähdet sitten etsimään seuraa vaikka netistä.

Terveisin,

Nätti nainen

Vierailija
12/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hoitaa rakastava mies avio-ongelmiaan. Tekeekin todella hyvää vaimollesi puuhailusi, jos kärsii mielenterveysongelmista. Miksi teillä ei ole enää seksiä? Oletko ytittänyt tehdä mitään asian eteen.

Kukaan ei todellakaan pihtaa ilman syytä. Kaikki syy ei voi olla ainoastaan vaimossasi. Olet kylmä ja tunteeton ihminen. Menehän vain hivelemään ja lääppimään naisia jossain, niin korvillesi saat.

Toivottavasti naiset ymmärtää kiertää tuollaisen ällötyksen kaukaa.

Vierailija
13/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hoitaa rakastava mies avio-ongelmiaan. Tekeekin todella hyvää vaimollesi puuhailusi, jos kärsii mielenterveysongelmista. Miksi teillä ei ole enää seksiä? Oletko ytittänyt tehdä mitään asian eteen. Kukaan ei todellakaan pihtaa ilman syytä. Kaikki syy ei voi olla ainoastaan vaimossasi. Olet kylmä ja tunteeton ihminen. Menehän vain hivelemään ja lääppimään naisia jossain, niin korvillesi saat. Toivottavasti naiset ymmärtää kiertää tuollaisen ällötyksen kaukaa.

Vierailija
14/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin hoitaa rakastava mies avio-ongelmiaan. Tekeekin todella hyvää vaimollesi puuhailusi, jos kärsii mielenterveysongelmista. Miksi teillä ei ole enää seksiä? Oletko ytittänyt tehdä mitään asian eteen. Kukaan ei todellakaan pihtaa ilman syytä. Kaikki syy ei voi olla ainoastaan vaimossasi. Olet kylmä ja tunteeton ihminen. Menehän vain hivelemään ja lääppimään naisia jossain, niin korvillesi saat. Toivottavasti naiset ymmärtää kiertää tuollaisen ällötyksen kaukaa.

Miten niin kukaan ei pihtaa ilman syytä?

Tämäkin palsta on täynnä naisia, jotka sanovat ihan suoraan, ettei seksi kiinnosta yhtään tippaa. Seksi on raskasta, koska siihen käytetty aika on pois lukemisesta / nukkumisesta / kotitöistä. Tai, että seksi ei vaan kiinnosta.

Tämän palstan mukaan naisella on oikeus olla haluamatta?

En puolustele miestä, mielestäni on väärin lähteä salaa etsimään "lihaa" muualta, mutta ei kaikki aina ole miehenkään syytä...

Suosittelen keskustelua vaimon kanssa ensin.

Vierailija
15/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten syntyy käsitys että vanhempien täkrein tehtävä on luoda lapselle malli parisuhteesta? Eikö sillä, että molemmat vanhemmat on läsnä ole lapselle mitään arvoa ja merkitystä?

Ei kai kukaan sanonut, että se olisi ainoa tai edes tärkein tehtävä. Oleellinen kuitenkin lapsen koko loppuelämän kannalta. Kaikkiin meihin vaikuttaa se, mitä lapsena kotona koemme ja näemme.

Ovatko vanhemmat läsnä jos isä kuksii vieraissa ja äidillä on (ehkä huonosta parisuhteesta johtuen) mt-ongelmia?

Vierailija
16/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa luvan tuollaiseen käytökseen tai sitten eroatte. Miksi ihmiset kuvittelevat että lapsilla olisi jotenkin parempi olla kylmässä kulissiliitossa? Juuri se aiheuttaa vääränlaisia kuvia parisuhteesta ja perhe-elämästä, ja käyttäytymismalleja siirretään sitten aikuisena omaan parisuhteeseen, lopputuloksen voi arvata. Menkää parisuhdeterapiaan? Kai välillänne on ollut muutakin kuin seksiä?

että vanhempien täkrein tehtävä on luoda lapselle malli parisuhteesta? Eikö sillä, että molemmat vanhemmat on läsnä ole lapselle mitään arvoa ja merkitystä?

kyllä minäkin pidän sitä YHTENÄ asiana, jonka vanhemmat lapsilleen opettaa.

Onko sinusta hyvä, jos lapsella on läsnäoleva isä ja läsnäoleva äiti, mutta väliajat isä pätkii äitiä turpaan? Riittääkö silloin läsnäolevat vanhemmat?

(kärjistetysti nyt näin...)

Eron jälkeenkin voivat molemmat vanhemmat olla läsnä... Meillä ainakin onnistuu ihan hienosti.

Vierailija
17/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee sellaisia temppuja, että vaikka minua ei huvittaisi, niin hän saa minut haluamaan ja oikein pyytämään kivoja asioita...

Vierailija
18/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän järjestää että menisimme parisuhdeterapiaan mutta se ei takaa mitään. Seksiä ei ole ollut, se lopahti pari vuotta lapsen syntymisen jälkeen. Vaimoni peruskunto ja terveydentila on heikonlainen.

Olen harkinnut eroa vakavasti mutta se olisi molempiemem kohdalla huono ratkaisu. Jatketaan siihen asti kunnes lapsi täyttää 18.

Jos minä saisin lapseni päähuoltajuuden (jota en usko) vaimo raivoaisi ja ajautuisi vaikeisiin ongelmiin. Toisaalta vaimo työttömänä ja usein sairaana ei pystyisi taloudellisesti itsenäisesti tulemaan toimeen yhdessä lapsemme kanssa. Oma taloudelline tilanteeni toki paranisi erossa koska saisin itse päätttää mihin rahojani käytän.

Itseäni piinaa se että menin rakkaudesta namimisiin hänen kanssaan, mutta hän on muuttunut niin paljon sen jälkeen. Ja niin olen minäkin tainnut. Olen seikkailijaluonne ja vaimo kotikissa. Meillä menee sukset ristiin vapaa-ajasta ja rahasta ja kotitöistä neuvoteltaessa ja minä annan periksi. Sitten kun en pysty pitämään lupauksiani saan vain haukkuja.

Tarvitsisin naisen joka lohduttaisi minua, en välttämättä petihommin heti mutta toisaalta se asia käy aina mielessä. Tunnustin hänelle että olin vuosia sitten chättäillyt netissä parin naisen kanssa mutte silloin chättäily ei johtanut mihinkään. Vaimo suuttui siitä vaikka tunnustin ja rinnasti sitä pettämiseksi. Olen kuitenkin valmis kantamaan vastuuni jos pettäisin ja jäisin kiinni, parempi kuitenkin harrastaa sitä salassa.

Olen huomannut että kaupungilla jotkut naiset ovat hyvin varautuneita ja heitä en lähde lähestymään millään tavalla kuten nimim Nätti nainen, mutta on toisenlaisiakin tapauksia, ja sellaisia jotka näyttäisivät yrittää luoda kontaktia minuun. Monet asiakaspalvelutehtävissä olevat naiset ovat hyvin ystävällisiä minulle, hymyilevät kauniisti ja se rohkaisee tavallaan, ja en ole mikään ruma mies minäkään.

Ilmeisesti täytyy sitä nettivaihtoehtoa harkita kuitenkin. Ei oikein riitä rohkeus kysyä terveydenhoitajaa, parturia tai kaupan tätiä treffeille, vai kannattaisiko kokeilla?

Ap

Vierailija
19/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteä jonkun ukkomiehen kanssa treffeille, vaikka olisi kuinka komea. Ajatuskin siitä, että mun tehdessäni TYÖTÄ joku asiakas tulee ehdottelemaan treffejä... hyi hitto. Hymyily ja kontaktin haku on ihan normaalia käytöstä, kun halutaan palvella asiakkaita hyvin niin että tulee uudestaankin. Mistään treffeistä ei ystävällinen asiakaspalvelija haaveile. Ainoastaan siitä, että ap kantaa rahaa liikkeeseen toistekin.

Mene vaan sinne varattujen nettisivuille etsimään jotain salarakasta. Siellä kysyntä ja tarjonta kohtaavat.

Vierailija
20/34 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavasti sitä mieltä, että jos "pihtaa" ilman syytä - oli mies tai nainen - puolisolle pitäisi antaa lupa hakea seksiä avioliiton ulkopuolelta ja jos lupaa ei heru, pettäminen ei ole suoraan väärin, kunhan sen tekee hienotunteisesti ja turvallisesti. Mutta se tosiaan edellyttäisi aikuista käytöstä eli kahta asiaa:

1. Avointa keskustelua siitä, miksi seksiä ei ole ja mahdollisesti ammattiapua tilanteen purkamiseen.

2. Sitä, että seksinpuute ei liity ongelmaan, joka on ratkaistavissa tai ole perustellusta syystä väliaikaista.

Eli jos kumppani on sairas, väliaikaisesti erityisen stressaantunut tai vaikka synnyttänyt juuri lapsen, pettäminen on minusta väärin, samoin kuin tilanteessa, jossa seksittä jäävä puoliso aiheuttaa itse tilanteen laiminlyömällä omia parisuhdevelvoitteitaan. (Jos ei esimerkiksi käy suihkussa, osallistu arjen pyörittämiseen tasaisessa suhteessa, huomioi kumppaniaan sängyssä, ole koskaan kotona tai kykene aikuiseen keskusteluun, minusta on turha valittaa, ettei seksiä tipu ja vinkua pääsyä vieraisiin.)

Jos kumppania ei vaan "huvita" tai seksi on vallankäytön väline epäreilulla tavalla (huonosti käyttäytyvän tai muuten perseilevän puolisen kanssa ei tarvitse harrastaa seksiä - silloin ongelma ja ratkaisu ovat sen saavan, ei antavan osapuolen), ihmisellä on minusta täysi oikeus hakea seksiä avioliiton ulkopuolelta - mieluiten puolison luvalla ja yhteisillä pelisäännöillä.

Minusta seksittömyys on typerä syy hajottaa lasten koti. Aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää vastuunsa ja kyetä ratkaisemaan parisuhteen hienoviritys, joka ei näy arjessa, tavalla joka on sopusoinnussa sen kanssa, että he ovat sitoutuneet tarjoamaan lapsilleen turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden. Hakkaavaa, ryyppäävää, arkeen osallistumatonta, epäluotettavaa tai kommunikointikyvytöntä puolisoa ei tarvitse katsella, mutta jos ongelma on tämä perinteinen "tullaan ihan hyvin toimeen, mutta ollaan kuin kämppikset", ero on minusta itsekästä.

Puhu vaimosi kanssa siitä, miksi tilanne on mitä on. Keskustelun jälkeen mene itseesi, mieti onko omassa toiminnassasi korjattavaa, tai onko asioita, joista osaisit esittää selkeitä pointteja vaimollesi, että seksielämä elpyisi. Jos vastaus kumpaankin kysymykseen on rehellinen, pitkälle mietitty ei, mene vieraisiin. Huomioi myös se vaihtoehto, että vaimollasi on vastaavia tunteita ja mieti tarkasti, mitä ajattelisit, jos myös vaimollasi olisi rakastajia. Vaikka näin ei olisi tai kävisi, ajatuksen kääntäminen auttaa ymmärtämään puolison asemaa ja miettimään tarkemmin koko kuviota. Jos et kestäisi sitä, että vaimollasi on toinen, miksi vaimosi pitäisi hyväksyä se sinulta? Jos vaimollasi olisi toinen/toisia, miten haluaisit suhteen toimivan?

Netti on varmaan paras ratkaisu. Vieraisiin naisiin kiinni käyminen julkisella paikalla on VAIN JA AINOASTAAN huono idea. Älä hivele ketään, joka ei ole sitä pyytänyt. Asiakaspalevelussa töissä olevien työhön taas kuuluu olla sinulle ystävällisiä, hymyillä nätisti, puhella mukavia ja luoda se mielikuva, että he pitävät sinusta tyyppinä. Se on osa heidän työtään ja ammattitaitoaan. Jos arviosi siitä, että nuoremmat naiset ovat sinusta kiinnostuneita perustuu siihen, että asiakaspalvelussa työskentelvät naiset ovat sinulle mukavia, kannattaa ehkä harkita tuota arviota uudelleen. Hyvät aspat ovat mukavia KAIKILLE miehille.

Jos haluat yrittää jotain mukavaa asiakaspalvelijanaista, ole tahdikas, kohtelias ja fiksu. Jos et ole ostamassa mitään, älä hukkaa myyjän aikaa turhaan, vaan small talkkaa hetki ja pyydä sitten ulos. Jos olet ostamassa jotakin, osta asia ensiksi ja pyydä ulos sitten. Älä jää vonkaamaan tai jankkaamaan. Jos nainen sanoo ei, usko kerrasta, ole kohtelias ja poistu. Jos nainen ei sano suoraan kyllä, toivota hyvät päivänjatkot ja poistu tai anna oma numerosi ja jätä naiselle vapaus harkita, soittaako vai ei. Asiakaspalvelija on kuitenkin töissä, eli jos jäät inttämään ja vonkamaan, hän ei voi olla sinulle tyly tai poistua paikalta eikä muutenkaan varmasti halua olla osa isoa kohtausta kaikkien työkavereiden nähden.

Ja vielä viimeiseksi: jos menet vieraisiin, muista, että myös se toinen nainen on henkilö, jota pitäisi kohdella jokaisen ihmisen ansaitsemalla kunnioituksella ja rehellisyydellä. Älä valehtele siviilisäätyäsi vaan kerro suoraan, että olet naimisissa eikä sinulla ole aikomustakaan erota. Käytä aina kondomia, vaikka ilman olisi hauskempaa.

Jos et löydä näillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan