Oikean puolen sormia ja varpaita "kihelmöi"/ovat puutuneet,huolestuttavaa?
Tänään aamulla ensimmäistä kertaa, meni sitten ohitse. Nyt alkoi äsken taas ja jatkunut ainakin vartin. Nyt enää varpaissa tuota "kihelmöintiä" mutta se tuntuu voimistuneen..Mitähän voisi olla..En muista koskaan olleen näin..
Niskat varmaan on jumissa, päänsärkyä ollut viime aikoina muutamia kertoja, todella harvoin koskaan muulloin on. Tällä hetkellä ehkä hieman.
Googlea kun lukee,niin tulee kauheuksia mieleen..
Kommentit (4)
vaikea vain alkaa nukkua,kun mietityttää..
Vaikka meni aamullakin ohi ja unohtui asia koko päiväksi kunnes taas alkoi..
Mene peilin eteen ja kokeile hymyillä. Näyttääkö normaalilta vai roikkuuko oikea puoli. Onko puhe ollut tavallista vai ootko sössöttänyt? Pystytkö nostamaaan kädet ylös? Jos on jotain ongelmia noissa, niin silloin voit huolestua ja ota yhteys sairaalan päivystykseen.
Joskus tuollaiset puutumiset voi olla ihan vain siitä, että on jumissa tai liittyä migreeniinkin. Jos ne päänsäryt pahenee, niin kannattaa nyt ainakin soittaa päivystykseen silloinkin.
Muuten mene nukkumaan rauhassa.
kävelemässä ja nyt tuntuu kasvoissakin kihelmöintiä, enemmän oikealla puolella,
raajat liikkuu, puristusvoima molemmissa ok, koiralle höpöttelin ja puhe tuli normaalisti, kädet nousi ylös..Silti ei tee mieli mennä nukkumaan, olin jo soittamassa terveysneuvontaan kun netti ei hetkeen auennut, mutta numerotiedustelussa sanottiin ettei se ole ollut hetkeen käytössä.
Joku kirjoitti netissä että koko oikea puoli kasvoista juuri jalkoihin puutuu kun niskajännitystä, joka kieltämättä ollut minulla viime aikoina varmaan ongelma, kipeitä kohtia hartioissa, mutta tämä puutuminen mietityttää...Seurailen vaan tässä, kun ei tee mieli mennä makaamaan ettei nukahda..Ap
mulla ainakin on toisinaan tuollaista ja aina on mennyt itsekseen ohi. Mutta jos tunto alkaa kokonaan mennä tai on vaikeuksia liikuttaa toisen puolen lihaksia ja raajoja niin sitten on syytä huoleen.