25-vuotiaana isäksi. olisiko onnistunut sinulta mies?
itse tulin 25-vuotiaana isäksi v. -95. nykysin siis jo 42v ja 17-vuotias kaunis tytär on tuo esikoiseni =)
Kommentit (38)
Mutta voin sanoa jo tältä seisomalta, että en todellakaan ole vielä 25-vuotiaana valmis isäksi, enkä varmasti ole sitä vielä missään vaiheessa alle 30-vuotiaanakaan. Olen nyt hieman yli 20-vuotias, ja isäksi haluan AIKAISINTAAN 10 vuoden kuluttua, mutta todennäköisemmin vasta 15-20 vuoden kuluttua.
En ole poissulkenut myöskään sitä vaihtoehtoa, että en haluaisi lapsia välttämättä koskaan. Tällä hetkellä luokittelen itseni vahvasti "Ehkä" kategoriaan lastenhankinnan osalta tulevaisuutta ajatellen.
Joku vähän yli 20v naimaton poika tulee vakavissaan kertomaan Vauva.fi foorumille ettei välttämättä halua lapsia koskaan. Mitähän teet koko foorumilla ylipäätään :D?!?
Mahtava isä onkin, parempi kuin osa äideistä. :) Lämminhenkinen, luotettava ja edelleen suukottaa + halailee tuota "vauvaansa" (5-vuotias poika).
Vitun idiootti, sinä tuossa olit ainoa joku rupesi keulimaan jo noin nulikkana että "aikasintaan 20v kuluttua jos koskaan kun oon viä nuori!"
Taidat vielä valehdella tuon googletuspaskasi, olet vain joku 15 tuntia päivässä netissä roikkuva looserinörtti jolle kelpaa mikä vaan, kunhan se on internetissä!
Muutenkin koko kommenttisi oli yhtä fiksu, kuin että joku AV-ämmä täältä menisi motoristit.fi palstalle lörpöttämään kovaan ääneen että hän ei autokorttiakaan omista ja että kaupungin busseillakin pääsee perille!
Olet siis vitun tyhmä. Kukaan ei itke kun kuolet.
Sanot minua nulikaksi, vaikka oma tekstisi on suoraan kuin jonkin 13-vuotiaan teiniangstaajan suusta.
En sanonut, että aikaisintaan 20 vuoden kuluttua vaan 10 vuoden kuluttua. Mutta ketjun aihehan oli, että
"25-vuotiaana isäksi. olisiko onnistunut sinulta mies?"
Vastasin siis kysymykseen, että ei onnistuisi minulta. Mutta jos se ei minulta onnistu, niin eihän se sitä tarkoita, että se ei voisi onnistua joltain toiselta. En nyt oikein ymmärrä, että miksi tämä voi olla joillekkin liian vaikea ymmärtää.
Jatkossa en kyllä vaivaudu enää edes vastaamaan sellaisiin viesteihin, jotka sisältävät noin ala-arvoista kielenkäyttöä.
Miehestäni tuli isä 26-vuotiaana ja hyvin on onnistunut, nykyään jo 3 lapsen isänä.
Edelliseen viestiini piti lisätä, että hyvin on mieheni onnistunut jo kolmen yheisen lapsemme isänä. Isäksi tuleminenhan onnistuu keneltä kaksilahkeiselta tahansa. Isänä oleminen ja lasten kasvattaminen taas vaatii muutakin kuin notkeaa lantiota ;)
mieheni oli 24 kun tuli ensimmäisen kerran isäksi. Nyt kahden lapsen isä ja hyvin on pärjännyt. Miksi ap epäilee?
tällä hetkellä 24-vuotias maailman paras aviomies ja vielä parempi isä. :)
Ei ongelmia. Kaveripiirissä nuorempiakin.
Kun esikoinen syntyi. Nyt on 28v. ja kolmas tulossa. Parempaa isää ja aviomiestä ei vois olla. Joten kyllä, ei ole iästä aina kiinni. :)
Tulin isaksi 34-vuotiaana, mutta olisin halunnut reilusti nuorempana. Oikean naisen loytaminen vei nimittain vahan aikaa :-)
en epäilekkään, huvin vuoksi vaan kyselen.
on minullekin vielä toinenkin lapsi sitten siunaantunut, 28-vuotiaana poika. :)
19-vuotiaana, ja toisen kerran 20-vuotiaana. Ja todellakin on aivan uskomattoman loistava isä isolla I:llä, kiitos hänelle
Lapsia on 2, mutta isänä ja miehenmallina olen heille lähinnä tuhoisa, kuten kaikissa ihmissuhteissani.
ja on onnistunut isänä ihan hyvin
Itse tulin isäksi 27v mutta isäksi tulo olisi onnistunut oikein hyvin aiemminkin :)
itse tulin 25-vuotiaana isäksi v. -95. nykysin siis jo 42v ja 17-vuotias kaunis tytär on tuo esikoiseni =)
M 41
isäni oli 20-vuotias kun synnyin :) Olen nyt samanikäinen. Mukavaa, kun nuoret vanhemmat.
Hyvin se näyttää edelleen toimivan.
Mutta voin sanoa jo tältä seisomalta, että en todellakaan ole vielä 25-vuotiaana valmis isäksi, enkä varmasti ole sitä vielä missään vaiheessa alle 30-vuotiaanakaan. Olen nyt hieman yli 20-vuotias, ja isäksi haluan AIKAISINTAAN 10 vuoden kuluttua, mutta todennäköisemmin vasta 15-20 vuoden kuluttua.
En ole poissulkenut myöskään sitä vaihtoehtoa, että en haluaisi lapsia välttämättä koskaan. Tällä hetkellä luokittelen itseni vahvasti "Ehkä" kategoriaan lastenhankinnan osalta tulevaisuutta ajatellen.