Laaja tutkimus - Peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 cm.
Siis 13,12 cm. Onko teillä enimmäkseen kokemuksia isommista vai pienemmistä? Mikä olisi mielestäsi sopiva mitta?
Kommentit (198)
Ihanaa, pienimunainen jankkaaja pitkästä aikaa! :D Penisaloituksiasi on ollutkin ikävä! Ymmärrätkö, että oma vehkeesi ei kasva sillä, että väität muiden peniksiä saman kokoisiksi kuin omaasi? Kyllä niitä 20-senttisiä on olemassa paljonkin, ei edes harvinaista suomalaisten miesten keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:52"]
Kuten vastasin aiempaankin ketjuun. Exällä oli 18cm, ei ollut hyvä, olihan se pitkä mutta mitä sitten jos ei osaa käyttää. Ja oli aika ohut. Nykyisellä 13cm ja paksu, ja saan joka kerta.
Naurakaa te vaan "pienille" kikkeleille, minähän se olen joka saan nauttia <3 raukat ette tiedä mistä jäätte paitsi.
[/quote]
No eipä paksu ole koskaan pieni. Tärkeämpäähän se on kuin pituus.
[/quote]
Ainoa oikea tapa koon laskemiseen on toki volyymi. Se on kuitenkin aika vaikea laskea kun munan muodossa on hyvin paljon pieniä eroja.
Oman otantani mukaan keskiarvo on noin 16-17 cm. Ja olen muuten mitannut. Tutkimus voi väittää mitä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:26"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:15"]Isommista. Tuohan on ihan minimuna. Nauraisin, jos tulisi vastaan. Siis onko noin pieniä oikeasti?
[/quote]
Sinulla on vaan hallivittu, vosuseni.
[/quote] Ei ole. Enkä ole vosu :)
Kun seuraavan kerran arvioitte kumppaninne varustuksen kokoa niin verratkaa käsiinne. Aika monella kämmenen pohjasta keskisormen päähän on noin 20cm ja tämän mitan voi vielä kotona aika helposti tarkastaa.
Ne AV:n normikullit jatkuvat sormen päistäkin vielä selkeesti yli :)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"] Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21.. Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o [/quote] Huono trolli olet [/quote] Tuskimpa on trolli. Naisten arviointikyky on tunnetusti vaan paljon huonompi kuin miehillä, mikä lisää sitten munaankin ylimääräisiä senttejä. [/quote] Itse olen ollut aina hyvä arvioimaan pituuksia. Nainen olen ja pieneen munaan en ole törmännyt. Kaikki yli 15cm ollut.
[/quote]
Hyvä arvioimaan pituuksia... ymmärrätkö että 15 % heitto arvioissasi tekee jo valtavan eron senteissä? Vai väitätkö tosiaan että tiedät oikean pituuden 95 % tarkkuudella?
[/quote] Väitän. Tiedän kyllä mikä on 15cm, harmi jos sinä et sitä osaa arvioida.
100 miehen otanta tässä asiassa on helppo tehdä, menette vain Omeglen videochattiin (sensuroimattomaan osioon) jossa on kymmeniätuhansia jätkiä runkkaamassa kameran edessä, heitätte paperille ylös arvioidut mitat jokaiselta ja laskette keskiarvon. Ainoa vääristymä tuossa voi olla se, että jättikalun omaavat esittelevät sitä mieluummin estoitta kuin minimunan omistajat!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:06"]
Kun seuraavan kerran arvioitte kumppaninne varustuksen kokoa niin verratkaa käsiinne. Aika monella kämmenen pohjasta keskisormen päähän on noin 20cm ja tämän mitan voi vielä kotona aika helposti tarkastaa.
Ne AV:n normikullit jatkuvat sormen päistäkin vielä selkeesti yli :)
[/quote]
Tarkoitetaanko kämmenen pohjalla sitä kohtaa, missä on kuoppa vai sitä kohtaa, jossa ranne loppuu?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:18"]Keskikokoinen emätin on 11 senttiä syvä. [/quote] Hyvin on mun miehen 18 senttinen mahtunut sisälle.
[/quote]
Ei täällä kukaan väittänytkään että sulla olisi keskikokoinen tai pieni kolo.
[/quote] Me täällä mieheni kanssa nauretaan sulle. Etkö todella usko, että on isompiakin kaluja, kuin tuo 13cm? Ja et usko 18cm mahtuvan, jollei ole löysä messuhalli? Voi voi :D pitääkö sulle kuva ottaa todisteeksi kun on niin uskomatonta olevinaan? :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:32"]
Tajusiko mammat nyt ollenkaan, että kyseessä oli maailmanlaajuinen tutkimus? Eli tuo EI ole suomalaisten miesten keskimitta!
[/quote]
Niin, tuohon maailmanlaajuiseen keskimittaan on laskettu mukaan myös korealaisten alle 10 cm:n keskimitta ja afrikkalaisten yli 18 cm:n keskimitta.
[/quote]Molemmat laskee keskimittaa.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:05"]
Oman otantani mukaan keskiarvo on noin 16-17 cm. Ja olen muuten mitannut. Tutkimus voi väittää mitä haluaa.
[/quote]
Ihan semikevyt lutka sitten olet. Tuossa tutkimuksessa kun oli yli 15 000 miestä mukana.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"] Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21.. Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o [/quote] Huono trolli olet [/quote] Tuskimpa on trolli. Naisten arviointikyky on tunnetusti vaan paljon huonompi kuin miehillä, mikä lisää sitten munaankin ylimääräisiä senttejä. [/quote] Itse olen ollut aina hyvä arvioimaan pituuksia. Nainen olen ja pieneen munaan en ole törmännyt. Kaikki yli 15cm ollut.
[/quote]
Hyvä arvioimaan pituuksia... ymmärrätkö että 15 % heitto arvioissasi tekee jo valtavan eron senteissä? Vai väitätkö tosiaan että tiedät oikean pituuden 95 % tarkkuudella?
[/quote] Väitän. Tiedän kyllä mikä on 15cm, harmi jos sinä et sitä osaa arvioida.
[/quote] kysyn ihan uteliaisuudesta, en vittuiluna: ootko mitannut arvioinnin jälkeen MONEN MIEHEN kanssa mitalla, kuinka tarkasti arvio on osunut oikeaan?
Mun on edelleen vaikeaa uskoa että naisten tietämys kullien pituudesta olisi yhtään sen parempaa kuin miesten "uuh sillä oli kiva käteensopiva c-kuppi ja sillä toisella pieni ja söpö b-kuppi ja kolmannella tosi iso d-kuppi!!!" -asiantuntijuutta... t saman vertauksen aiemmin tässä ketjussa tehnyt :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:52"]
Kuten vastasin aiempaankin ketjuun. Exällä oli 18cm, ei ollut hyvä, olihan se pitkä mutta mitä sitten jos ei osaa käyttää. Ja oli aika ohut. Nykyisellä 13cm ja paksu, ja saan joka kerta.
Naurakaa te vaan "pienille" kikkeleille, minähän se olen joka saan nauttia <3 raukat ette tiedä mistä jäätte paitsi.
[/quote]
No eipä paksu ole koskaan pieni. Tärkeämpäähän se on kuin pituus.
[/quote]
Ei olekaan. Mutta täällä puhuttiin vaan pituudesta ja näiden muiden mielestä ilmeisesti pituus ei vaikuta..
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]
[/quote]
[/quote] kysyn ihan uteliaisuudesta, en vittuiluna: ootko mitannut arvioinnin jälkeen MONEN MIEHEN kanssa mitalla, kuinka tarkasti arvio on osunut oikeaan?
Mun on edelleen vaikeaa uskoa että naisten tietämys kullien pituudesta olisi yhtään sen parempaa kuin miesten "uuh sillä oli kiva käteensopiva c-kuppi ja sillä toisella pieni ja söpö b-kuppi ja kolmannella tosi iso d-kuppi!!!" -asiantuntijuutta... t saman vertauksen aiemmin tässä ketjussa tehnyt :D
[/quote] Viivotinta en pidä mukana. Mutta esim. omat kädet antavat jotain osviittaa, jollei muuten osaa arvioida. Mahtuuko molemmat kämmenet kullin pituudelle ja paljonko jää vielä mittaa arviolta yli. Tadaa, siinä on vastaus. Mittaa siis kämmenesi leveys. Ja arvioi siitä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:24"]
*paksuus ei vaikuta
t.102
[/quote]
Paksuus onkin pituutta suurempi syy etten uskalla lähestyä naisia. Ympärysmitta mitta on 13 senttiä ja leveys jotain 4,5-4,8 senttiä. Todella vaikea uskoa, että riittää yhtään mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 19:24"]
*paksuus ei vaikuta
t.102
[/quote]
Paksuus onkin pituutta suurempi syy etten uskalla lähestyä naisia. Ympärysmitta mitta on 13 senttiä ja leveys jotain 4,5-4,8 senttiä. Todella vaikea uskoa, että riittää yhtään mihinkään.
[/quote]
Etkö lukenut edes tuota juttua? Tuo on merkittävästi keskivertoa paksumpi.
Emätin on sen 11cm syvä, mutta se venyy kyllä + laajenee kiihotuksesta. Onko perusbiologia näin hakusessa oikeesti...
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"]
Eiköhän tämä juttu ole tehty tsemppaamaan miehiä. Ajatelkaa vaikka omakohtaisia kokemuksiannekin, onko muka mahdollista että luku olisi noin pieni? Minulla on elämäni aikana ollut noin 20 seksikumppania, joista kenenkään munan pituutta en ole kysellyt etukäteen, miksi heistä kenelläkään ei ole ollut noin pieni? Olisihan se tilastollisesti todennäköistä, jos tuo 13 on vielä keskiarvo
[/quote]
13 senttinen on suurempi mitä kuvittelette ja ne kohtaamanne mulkut ovat oikeasti pienempiä mitä luulette.
[/quote]
todellakin omallakin reilu 13cm, ja kyllä se ainakin näyttää ihan hyvältä :) ei valittamista , munan koko ei määritä miestä meillä :)