Laaja tutkimus - Peniksen keskimääräinen pituus on 13,12 cm.
Siis 13,12 cm. Onko teillä enimmäkseen kokemuksia isommista vai pienemmistä? Mikä olisi mielestäsi sopiva mitta?
Kommentit (198)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"]
Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21..
Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o
[/quote]
Huono trolli olet
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"]
Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21..
[/quote]
Huono trolli olet
[/quote]
Tuskimpa on trolli. Naisten arviointikyky on tunnetusti vaan paljon huonompi kuin miehillä, mikä lisää sitten munaankin ylimääräisiä senttejä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"]
[/quote]
Huono trolli olet
[/quote] No ei varmasti ole trolli kun itselläni on sama kokemus. En ole pieneen munaan törmännyt. Kokemusta on kyllä vain viidestä. Täytyy olla varmaan poikkeuksellinen munkki mulla ja muutamalla muulla täällä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Huono trolli olet
[/quote]
Tuskimpa on trolli. Naisten arviointikyky on tunnetusti vaan paljon huonompi kuin miehillä, mikä lisää sitten munaankin ylimääräisiä senttejä.
[/quote] Itse olen ollut aina hyvä arvioimaan pituuksia. Nainen olen ja pieneen munaan en ole törmännyt. Kaikki yli 15cm ollut.
Nykyisen mieheni penis on hieman keskimääräistä suurempi oman kokemukseni, 40 peniksen otannassa. Helposti sattuu ja jatkuvasti joudun varoittelemaan että älä työnnä liikaa. Takaapäin erityisesti sattuu helposti. Silti en haluaisi pienimunaista miestä. Ex-avokin penis oli paljon pienempi ja se haittasi. Iso kulli näyttääkin niin upealta juhlakunnossa :)
Näistä naisten jutuista todellakin näkee, että pieni penis tuhoaa miehen itsetunnon aivan täysin. Vain vähintäänkin keskikokoiset+ näköjään uskaltavat iskeä naisia.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:41"]
Eiköhän tämä juttu ole tehty tsemppaamaan miehiä. Ajatelkaa vaikka omakohtaisia kokemuksiannekin, onko muka mahdollista että luku olisi noin pieni? Minulla on elämäni aikana ollut noin 20 seksikumppania, joista kenenkään munan pituutta en ole kysellyt etukäteen, miksi heistä kenelläkään ei ole ollut noin pieni? Olisihan se tilastollisesti todennäköistä, jos tuo 13 on vielä keskiarvo
[/quote]
13 senttinen on suurempi mitä kuvittelette ja ne kohtaamanne mulkut ovat oikeasti pienempiä mitä luulette.
[/quote]
Nimenomaan. Katsokaa vaikka kun nainen taskuparkkeeraa niin voi päätellä kuinka luotettavia heidän pituus- ja etäisyyshavaintonsa oikein ovat :D
Vastaavasti miehet erottaa värejä huonommin toisistaan!
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:15"]Isommista. Tuohan on ihan minimuna. Nauraisin, jos tulisi vastaan. Siis onko noin pieniä oikeasti?
[/quote]
Sinulla on vaan hallivittu, vosuseni.
Meillä oli koulussa 20 cm viivoitin, ei 15 cm ;)
Mutta totta, reilu 13 cm kuulostaa todella vähältä. Kerran on pieni tullut vastaan, voi olla että oli tuotakin vähemmän.
Otanta reilut 30 miestä ja muut väliin 15-19 cm arviolta. Yksi näistä sinne 15 ja yksi saattoi olla yli 20. Myös paksuudessa eroja, mutta vain pari näistä ohuita.[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:56"]
Itselle on hyvin pinttynyt kouluajoilta päähän, minkä pituinen on 15 cm viivoitin. Helppo verrata mielikuvalla tällaista viivoitinta miehen penikseen. Yleensä ovat suunnilleen samankokoiset.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:18"]Keskikokoinen emätin on 11 senttiä syvä. [/quote] Hyvin on mun miehen 18 senttinen mahtunut sisälle.
[/quote]
Ei täällä kukaan väittänytkään että sulla olisi keskikokoinen tai pieni kolo.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:15"]Isommista. Tuohan on ihan minimuna. Nauraisin, jos tulisi vastaan. Siis onko noin pieniä oikeasti? [/quote] Sinulla on vaan hallivittu, vosuseni.
[/quote]
Näitä lentokoneiden hätälaskuhalleja on Suomessa satojatuhansia.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:01"]Keskimittaan vaikuttaa myös mikropenikset, itselle osui yksi kohdalle, levossa hyvä jos näki, seisokki 5cm. Oli pikkuisen vaikea tilanne. Nykyisellä n. 14cm, ja hyvin riittää. [/quote] Mulla on kans osunut kohdalle mikropenis ja kyseessä oli eräs tunnettu elokuva-alan mies... Häkellyttävä tilanne, kun toisen alapäässä ei olekaan "mitään" ja erektiossa vastaa lapsen peukaloa.
[/quote]
Jussi-niminen elokuvaohjaaja?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:12"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:09"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:23"] Koskaan nähnyt noin pientä. Keskimääräisesti penikset, joiden kanssa olen pelehtinyt, olleet varmaan jotain 16 sentin tietämiltä, mittaamani väliltä 17-21.. Kuulostaa hullulta, että keskimitta olis noin pieni.. :o [/quote] Huono trolli olet [/quote] Tuskimpa on trolli. Naisten arviointikyky on tunnetusti vaan paljon huonompi kuin miehillä, mikä lisää sitten munaankin ylimääräisiä senttejä. [/quote] Itse olen ollut aina hyvä arvioimaan pituuksia. Nainen olen ja pieneen munaan en ole törmännyt. Kaikki yli 15cm ollut.
[/quote]
Hyvä arvioimaan pituuksia... ymmärrätkö että 15 % heitto arvioissasi tekee jo valtavan eron senteissä? Vai väitätkö tosiaan että tiedät oikean pituuden 95 % tarkkuudella?
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 17:21"]
En käsitä tuota. En ole ikinä aikuisella miehellä noin pieneen törmännyt..
[/quote]
Naisten versio kalavalheista.
[/quote]
Kaluvale.
Kuten vastasin aiempaankin ketjuun. Exällä oli 18cm, ei ollut hyvä, olihan se pitkä mutta mitä sitten jos ei osaa käyttää. Ja oli aika ohut. Nykyisellä 13cm ja paksu, ja saan joka kerta.
Naurakaa te vaan "pienille" kikkeleille, minähän se olen joka saan nauttia <3 raukat ette tiedä mistä jäätte paitsi.
Tiesikö joku nyt onko tämä lepotilassa vai seisokissa?? Uskon tuloksen jos lepotila, eihän ne silloin kovin isoja oo ollut mitä on nähnyt. Mutta seisokissa luulisin että ka. isompi.
Uskoisimpa että kun näille "13-senttinen ei tunnu missään"-mammoille tuikattais sellainen kuivana kakkoseen niin alkaisi tuntua :D
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:55"]
Tiesikö joku nyt onko tämä lepotilassa vai seisokissa?? Uskon tuloksen jos lepotila, eihän ne silloin kovin isoja oo ollut mitä on nähnyt. Mutta seisokissa luulisin että ka. isompi.
[/quote]
On tutkimustulos sitten oikea tai väärä, niin aivan varmasti kyse on juhlakunnosta. Lepotilassa keskimitta ei varmasti ole 13 senttiä.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:52"]
Kuten vastasin aiempaankin ketjuun. Exällä oli 18cm, ei ollut hyvä, olihan se pitkä mutta mitä sitten jos ei osaa käyttää. Ja oli aika ohut. Nykyisellä 13cm ja paksu, ja saan joka kerta.
Naurakaa te vaan "pienille" kikkeleille, minähän se olen joka saan nauttia <3 raukat ette tiedä mistä jäätte paitsi.
[/quote]
No eipä paksu ole koskaan pieni. Tärkeämpäähän se on kuin pituus.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:01"]Keskimittaan vaikuttaa myös mikropenikset, itselle osui yksi kohdalle, levossa hyvä jos näki, seisokki 5cm. Oli pikkuisen vaikea tilanne. Nykyisellä n. 14cm, ja hyvin riittää.
[/quote]
Mulla on kans osunut kohdalle mikropenis ja kyseessä oli eräs tunnettu elokuva-alan mies... Häkellyttävä tilanne, kun toisen alapäässä ei olekaan "mitään" ja erektiossa vastaa lapsen peukaloa.