Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä olla sellaisen naisen seurassa, joka maha pystyssä vetää röökiä?

Vierailija
15.08.2012 |

Tuntuuko, että teitäkin mulkoillaan vihaisesti, vaikket itse edes välttämättä tupakoisi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ketään, joka polttaa raskausaikana. Ei voi olla kovin yleistä. Ja jos joku maha pystyssä polttaisi, niin saisi kyllä minulta todella pahaa silmää ja/tai muutaman tarkoin harkitun sanasen.

En tosin muutenkaan tunne kovin montaa tupakoitsijaa, mutta kaverini ovatkin koulutettua väkeä, jotka tutkitusti polttavat vähemmän.

Vierailija
22/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinen ystävä oli raskaana ja sauhutteli. Hävetti ihan sikana hänen seurassaan silloin kun poltti. En moittinut ystävää, koska tällä oli muitakin ongelmia. Ajattelin, että neuvokoon neuvola. Täytyy olla tosi epäkypsä ja ongelmainen, että polttaa raskausajan. En ymmärrä myöskään lasten seurassa polttavia, eivät ilmeisesti tiedä tai välitä passiivisen tupakoinnin seurauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku sellaisissa piireissä.

Vierailija
24/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostuisi olemaan sellaisen ihmisen seurassa joka pahoinpitelee syntymätöntä lastaan.

Vierailija
25/25 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin pitkään ja useasti päivässä, kunnes sain tietää odottavani yllätysvauvaa. Olin aina ajatellut, etten polttaisi raskaana tai pienen lapsen äitinä. Kun plussatestin tein, heitin röökit roskiin ja lopetin seinään. Paskat siinä mitään vieroitusoireita ollut! Tai sitten raskaushormoonit veivät voiton, eikä tupakkaa ole tehnyt yhtään mieli.

Serkkuni poltti koko raskausajan, eikä edes yrittänyt lopettaa. Kehtasi vielä naureskella minulle, kuinka olen niin "oppikirjamamma" kuin olla voi! Kyseli toisinaan haluanko jämät tai liittyä seuraan. Tosi paha mieli nyt, kun jälkeen päin ajattelee. Hävettihän minua sen seurassa ja halveksin todella paljon, kun ei edes yrittänyt!

Hyvä ystäväni poltti molempien raskauksiensa aikana. Vaikka oli läheinen, en kertakaikkiaan kehdannut hänelle asiasta sanoa. Yritti kuulemma lopettaa...

Itse koin sen äidin tehtäväksi, suojella lasta jo ennen syntymää. En voisi koskaan kuvitella tekeväni lapsilleni niin kuin nuo kaksi tekivät. Kyllä se on aika epäkypsää käytöstä, jos ei voi tupakointia lopettaa edes raskauden ajaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi