Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho, poltan, olen läski, syön päivittäin tyydyttynyttä rasvaa,

Vierailija
15.08.2012 |

ja silti eläisin vuoden pidempään kuin naiset keskimäärin. Ja tuossa ei edes kysytty onko suvussa sydän ja verisuonitauteja- ei ole, ei ainuttakaan!

Käykääpä testaamassa:

http://www.terveyskeskus.fi/do.xsp?objectType=complextype&directoryType…

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemaniäksi annettiin 72

Vierailija
2/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat hyvinkin kehittää itsellesi metabolisen oireyhtymän ja kun saat kessuteltua muutaman kymmenen vuotta, sinulla on vähintään keuhkoahtaumatauti, ellei sitten jo keuhkosyöpäkin. Muutkin syövät pitävät tupakista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain sellasta olin aatellutkin.

Vierailija
4/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon riippuu perimästä ja satunnaista polttamista lukuunottamatta terveehköistä elintavoista.

Vierailija
5/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat hyvinkin kehittää itsellesi metabolisen oireyhtymän ja kun saat kessuteltua muutaman kymmenen vuotta, sinulla on vähintään keuhkoahtaumatauti, ellei sitten jo keuhkosyöpäkin. Muutkin syövät pitävät tupakista.

Todella ihmettelin että sain noin korkean luvun, kun elintavat ovat suoraan sanottuna perseestä. Enkä mitenkään ole ylpeä näistä paheistani, se ei ollut ollenkaan se mitä aloituksella halusin viestittää. Eiköhän suurin osa meistä läskeistä tupakoijista nuo mainitsemasi asiat ymmärrä ja tiedosta. Itsekin olen jatkuvasti laihduttamassa ja tupakoinnin lopettaminenkin on ohjelmassa. Heti ensi maanantaina ;)

Vierailija
6/6 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen, usein stressaantunut 21v nuori. Semiaktiivinen elämäntapa kuitenki ja nii.

Sinäns toi tulos sai mut huolestuneeksi koska mun lähisuvussa useimmat elää pitkään... isomummu eli 100 vuotiaaksi ja isovanhemmistaki vasta yks on kuollu (80vuotiaana), muut on n.80-86v.