Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka tosi Yksinkertaisia ja naiiveja?

Vierailija
15.08.2012 |

Oikeastaan aika hölmöjä jopa. Olen tyyppiä hajamielinen professori. Mut aina sosiaalisissa tilanteissa mulle jopa nauretaan viimeksi tänään työssä ja en tiedä muuta ku et olin vissii taas hölmö ja yksinkertainen. Mieheni sano kerranki että hänkin pitää minusta just siks kun olen niin yksinkertainen ja se herättää hänessä jotain suojeluvaistoa. Kaveritkin sanoo että välillä olen kuin pieni lapsi. En osaa peitellä tunteita esimerkiksi yhtään. Ja teen välillä aika hölmöjä.

Ei se mitää mut taas hävettää häntä kainalossa et mitä olis voinut jättää sanomatta töissä ettei olis joutunut naurun alaiseksi mut en oikein edes tiedä tarkkaan ja se hämmentää.

Onneks se ei ollu pahaa naurua sentään.

Joskus on pahaakin naurua ja mua voi vedättää ihan täysillä ja se on joskus tuonut oikeita ongelmiakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vähän tuollainen :)

Mutta se rooli ei kauheesti mua edes haittaa. En tosi koe olevani mitenkään tyhmä, hieman hajamielinen ja erikoinen vain.

En edes haluaisi sulautua siihen "aikuisten" ihmisten joukkoon..

Vierailija
2/2 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nuo kuvailemasi piirteet. Totta kyllä, että silloin voi joskus joutua naurunalaiseksi, mutta toisaalta siitä on sulle elämässä myös hyötyä; todennäköisesti sinulla on hyviä ihmissuhteita ja monet tuntevat, että voivat seurassasi rentoutua, kun ei tarvitse ylläpitää mitään täydellisen ihmisen kulissia.

Minä olen vähän samantyyppinen, häpesin sitä, kunnes sain pomokseni sen toisen tohelon. Joka meni ja melskasi, mokailikin, mut teki sen pystypäin ja pienistä välittämättä, ja hänessä oli (ja on yhä, jäi nyt eläkkeelle) sellaista karismaa, että monet olivat ihan myytyjä. Ei mua haittais ollenkaan, jos tulisin elämässäni enemmän hänen kaltaisekseen, lämminsydämiseksi ihmiseksi, joka ehkä lähtee töihin eirparikengissä mutta on elämänsä aikana saanut tuotua paljon hyvää monen hädässä elävän ihmisen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme