Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui kun en pääse osallistumaan hänen polttareihinsa:(

Vierailija
29.06.2012 |

Meillä on täällä kotona 10kk vanha vauva ja olen nyt kotihoidontuella, mieskään ei mitään miljoonia tienaa.

Nyt tuli kutsu kaverin polttareihin, "osallistumismaksu" olisi ollut 40e, polttarit ovat toisella paikkakunnalla (ei edes mikään viereinen kaupunki), lisäksi olisi tietysti pitänyt olla rahaa kustantaa se omakin ravintolassa syönti ja mahdollisia juomia + bussimatkat. Ei vaan mitenkään ole rahaa. Häät ovat reilun kuukauden päästä, niihin olemme menossa koko perhe ja silloinkin bensaan uppoaa jo iso raha, häälahjaksi ajattelimme antaa 50e/meidän perhe (kutsussa tilinro, eli ei toivottu tavaralahjoja).

Olin jo aikaisemmin kaverilleni vähän pohjustanut kun polttareistaan puhui että mulla ei varmaan silloin ole oikein rahaa kun olen jo kotihoidontuella, lisäksi tuonne pikkukaupunkiin kulkee busseja vähintäänkin surkeasti enkä haluaisi olla yötä pois vauvan luota. Bussia ei olisi illalla enää takaisin tullut vaan olisi pitänyt saada toinen kyyti, joka sekin maksaa.. Mutta painotin vielä että häihin tosiaan olemme tulossa koko perhe varmasti, vaikka tiukkaa olisikin! Nyt sitten tuli polttarikutsu ja vastasin heti että en valitettavasti pääse, mutta kaverilleni olenkin jo tästä sanonut.

Nyt sitten kaverilleni oli "vahvistunut" tämä että en polttareihin pääse ja tuli kiukkuinen puhelu siitä kuinka pihi pitää olla, kun on hänen suuripäivänsä ja ei kuulemma tarvitse sitten odottaa että hänelläkään olisi rahaa tai kiinnostusta meidän vauvan 1v synttäreille tulla (tämä kaveri on myös vauvamme kummi).

harmittaa, kun oikeasti kyse oli siitä että mulla ei ole rahaa osallistua kaksiin juhliin (polttareihin ja häihin), enkä tosiaan edes halua vielä yöksi lähteä pois kotoa..:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaverisi käyttäytyy asiattomasti kun uhkailee ettei tule kummilapsensa synttäreille. Minkälainen kaveri tekee tuolla lailla? Luulis että hän nyt ymmärtäisi ettei sulla yksinkertaisesti ole varaa tulla polttareihin kun olet jo kerran selittänyt. Eihän ne polttarit ole niin tärkeät kuin häät kuitenkaan, pelkkä ryyppyjuhla periaatteessa. En kyllä ymmärrä miksi noin ottaa nokkiinsa siitä että jäät pois.

Vierailija
2/4 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä hän lapsenne kummi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet tosi läheisiä, tosi pitkään ja oli itsestäänselvyys että hän tulee kummiksi. En olisi voinut oikeasti edes kuvitella häneltä tälläistä reaktiota, en osannut puhelimessakana olla kuin huuli pyöreänä. Mietinkin että ehkä tämä on vain häästressiä lähestyvien häiden alla, mutta ei sekään silti oikeuta minusta töksäyttelemään mitä sattuu ja kenelle tahansa.

-ap

Vierailija
4/4 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella töykeää käytöstä aikuiselta(?) ihmiseltä. Kyllä normaali ihminen ymmärtää kanssasisariaan ja -veljiään, jos elämäntilanne ei vain kaikkea salli. Hän ei ilmeisestikään ole ollut toimeentulo-ongelmissa elämänsä aikana.

Harmittaa puolestasi, että tämä ns ystävä on lapsesi kummi. Siirtää nyt pahaa oloaan lapseesi... todella outoa. Kuulostaa ihan teiniltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan