Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nauraa koulutukselleni..

Vierailija
15.08.2012 |

Tai no, tulevalle sellaiselle. Ryhdyn oppisopimuksella lähihoitajaksi, sillä en muutaman vuoden yrittämisen jälkeen päässyt itse kouluun. (En ole koskaan ollut mikään kirjaviisas).

Olen kuitenkin käynyt lukion aikaisemmin. Mies itse on ktm ja hän jaksaa haukkua koulutustani, naureskelee että "siellä sinä sitten perseitä pyyhit" Toivoisin jotain tukea edes häneltä:(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin arvostan lähihoitajia todella paljon, vaikka olen itse DI, koska itse en todellakaan kykenisi siihen hommaan! Miehesi ei ilmeisesti käsitä, kuinka tärkeän ammatin olet valinnut. Onnea opiskeluun, tulet varmasti työllistymään AINA! Onneksi lähihoitaja taitaa olla kutsumusammatti, ettei miehesi kaltaiset ääliöt edes hakeudu alalle...

Vierailija
22/35 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititko vaan vanhainkoteihin? Vai missä olet nyt? Oliko vaikeaa? Onko taustalla mitään koulutusta hoitoalalle vai menitkö ihan kyltmiltään? Julkinen vai yksityinen työntantaja. Miten minun kannattaisi edetä kun toiveena on tulevaisuus vanhusten kanssa hommaillessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita; lähihoitaja, Siwan kassa, ISS siistijä.

Kun ei jaksa käydä kouluja vaan kittaa sitä sidukkaa tai perseilee kaupungilla silloin kun pitäisi opiskella niin noille em. aloille sitä helposti päätyy...

Mainitsinko jo parturi-kampaajan ja kosmetologin?

Vierailija
24/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoilla ihan aivottomat miehet? Miks niiden kaa pitää olla?

Vierailija
25/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan ihmisiä, jotaka arvostavat muita pelkästään meriittien perusteella (koulutus, tittelit, yhteiskunnallinen asema). Minulle on aivan sama millainen koulutus ihmisellä on, merkityksellisempää on se miten hän kohtelee muita ihmisiä. Olen tavannut fiksuja ja ääliöitä duunareita ja ääliöitä sekä fiksuja korkeakoulutettuja. Olen itse akateeminen ja mieheni on duunari. Me molemmat arvostamme toistemme työtä.

Vierailija
26/35 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy silti myöntää, että itseänikin välillä hävettää oma mies kun hän ei ole peruskoulun jälkeen käynyt kun ammattikoulua hetken ja vaihtaa työpaikkaa jatkuvasti. Nytkin palveluohjaajana töissä ja palkka on paljon surkeampi kuin minulla. Ois aika kiva jos mies ois koulutettu ja olisi vakaat tulot.

Silti minusta kuullostaa, että olet miehellesi vaimo eli se joka hoitaa kotia jne, hän ei välttämättä edes halua että vaimo on korkeasti koulutettu vaan kivempi nättinä kotona. Niitä miehiä riittää kyllä.

Vierailija
27/35 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieluummin lähihoitaja kuin joku ekonomi."

Mitäs vikaa ekonomeissa on?

Turha syyttää toisia ennakkoluuloista...!

Vierailija
28/35 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet hienoa työtä, jaksamista! Ei monestakaan ole siihen raskaaseen hommaan, kun on kiire ja alimiehitys ja oma haaste on myös se että potilaat kuolevat ja siihen valmistautuvat. Mutta palkitsevaa on myös ikäihmisten elämäntarinat.

Ehkäpä miehesi pelkää juurikin niitä henkistä vahvuutta vaativia asioita. Pidä kiinni työstäsi ja ole ylpeä siitä!

Vierailija
29/35 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, josko ap tulisi vastaamaan noihin oppisopimuskoulutuskysymyksiin, meitä on jo näköjään kaksi kyselijää :)

Vierailija
30/35 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisinpa, ettei miehesi juurikaan arvosta lähihoitajia. Itseasiassa, jos totta puhutaan, aniharva tälläkään palstalla lähihoitajia sympatisoivista oikeasti pitää lähihoitajan koulutusta a) vaativana, b) kunnianhimoisena tai c) korkeaa tulotasoa mahdollistavana.

Vierailija
31/35 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen oppisopimustoimistoon. Sieltä saa tietoa kuinka lähteä etenemään.

Vierailija
32/35 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas liioittele?

Kyse saattaa vaan olla ihan leikkisästä kuisaamisesta.

Miehet harrastaa tälläistä paljon keskenään ja on lähinnä merkki, että miten paljon se sinusta välittää.

Vierailija
33/35 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas liioittele?

Kyse saattaa vaan olla ihan leikkisästä kuisaamisesta.

Miehet harrastaa tälläistä paljon keskenään ja on lähinnä merkki, että miten paljon se sinusta välittää.

Samae Koskinen - Läski mulkku kappale on hyvä esimerkki tästä.

Vierailija
34/35 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että ivailu rajoittuisi vain yhteen asiaan.

Hän kehuu kovasti mm. ulkonäköäni, ruokiani, jopa kotitöiden tekoa jne. Välillä hän myös kehuu mm. maalauksiani.

Mutta yleisille mielipiteilleni hän yleensä viittaa kintaalla ja naureskelee....

ap

Oletko koskaan ajatellut, miksi kehuu ruokiasi ja kotitöitä?

Tietenkin siksi, että hänen elämänsä on paljon helpompaa ja mukavampaa, kun SINÄ teet hänelle ruokaa ja hoidat kodin.

Entä miksi kehuu ulkonäköäsi ja jopa maalauksiasi? No, tiedäthän sinä varmaan itsekin...

Miehen mielestä olisi paljon mukavampaa, kun sinä hääräilisit kotosallaa huolehtimassa miehestäsi, sievänä ja pikkuisen harrastaisit vaikka posliinin tai ikonien maalausta.

Mutta miehelle on tainnut tulla mieleen, että mitä sinä tulet näkemään kun viet sorsia sänkypotilaille, nuorillekin .

Vierailija
35/35 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle tuntuu olevan tärkeää korostaa omaa luuloteltua paremmuuttaan.

Sinuna sanoisin terävästi, että hän loukkaa sinua. Että hänen on lopetettava tuollaiset puheet, koska puolison halveksunta ei kuulu avioliittoon.

Sitä paitsi: kaikki työt ovat arvokkaita, kun ne tehdään hyvin.

Itse arvostan - akateemisena toimittajana - sitä, että joku konkreettisesti hoitaa ja hoivaa apua tarvitsevia, tekee konkreettista työtä kynän/rahan pyörittämisen sijasta. En nyt sano, etteikö ekonomistitkin tekisi joskus tärkeää työtä, mutta ei se silti kamalan jaloa ole verrattuna sairaiden hoitamiseen.

Pidä siis pintasi ja tuki äijäsi suu. Nokittelu ja toisen molaaminen ei vaan ole rakkauden ilmaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi