Miksei palkka ole vielä tilillä vaikka kello on yli 12?
Kommentit (32)
kiitos tiedosta. juu tosiaan klo: 3:45 näkyi onneksemme raha. kävinmme nauttimassa maittavan aterian huoltiksella. nyt tässä limua ja kahvia nautiskellen aloitan perseen pyyhinän ja meinaan näillä miehen eläke seteleilä, 500 euroa on senttejen päässä aukostani. sillä rahaa on !!!!!!!!!!!! köyhät kyykkyyn.
hitto! ei vieläkään näy vaikka aikaa menny melkeen jo vuosi! pitäsköhän jo soittaa pankkiin ja kysyy et milloin vika on korjattu...alkaa olee vähä nälkä ja vuokrantantaja soittelee.
Minulla on handelsbankenin tili ja työsopimuksessa lukee, että palkka maksetaan joka kuun 5 päivä. Tietääkö kukaan mihin aikaan se näkyy tilillä?
ei mullakaan näy vielkää raha tilillä-
. mulla osuuspankin tili odottelen palkkaa et saisin mentyy jonnekkin syömään, ei mitään ruokaa.. vittu näkyis jo se raha. sit viel ootetaan jospa näkyisi pikku hiljaa mihenkin eläke tilillä, hänellä s pankin tili. toivotaan et näkyis. kurjaa jos tämä olisi 4 pv ilman ruokaa, kun rahaa ei ole ollut 2 viikkon no muutamina päivinä ollaan saatu muutamat leivät edes syötyä, joo mutta tosiaan nyt sitäkään ei olla saatu 3 päivään ja kohta 4 päivä tulee täyteen.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 01:10"]
ei mullakaan näy vielkää raha tilillä-
. mulla osuuspankin tili odottelen palkkaa et saisin mentyy jonnekkin syömään, ei mitään ruokaa.. vittu näkyis jo se raha. sit viel ootetaan jospa näkyisi pikku hiljaa mihenkin eläke tilillä, hänellä s pankin tili. toivotaan et näkyis. kurjaa jos tämä olisi 4 pv ilman ruokaa, kun rahaa ei ole ollut 2 viikkon no muutamina päivinä ollaan saatu muutamat leivät edes syötyä, joo mutta tosiaan nyt sitäkään ei olla saatu 3 päivään ja kohta 4 päivä tulee täyteen.
[/quote]
Rahat ei tule tule tilille puoliltaöin, vaaan aamuneljän ja -kuuden välissä.
Tässä hieman vanha uutinen aiheesta: http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2010/04/30/Palkkojen+tilille+kirjautumisen+aika+muuttuu/201028927203/4
Ei näy palkka vieläkään tilillä..
Kannattaa kerätä puskuria vähintään yhden tilin verran. Sitten ei ole niin päivän päälle, että koska ne napsahtaa tilille. Näin itse tehnyt siitä lähtien kuin töissä käynyt, eikä ole kaduttanut ettei tarvitse vilkuilla tilille.
Muistan joskus kulkeneeni kaverin kanssa kaupungilla ja kävi 15 minuutin välein automaatilla katsomassa onko rahat tulleet. Vähäks noloa.
Nuorena sen tietenkin ymmärtää, mutta että jotkut ei opi koskaan .. ;)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 05:59"]
Kannattaa kerätä puskuria vähintään yhden tilin verran. Sitten ei ole niin päivän päälle, että koska ne napsahtaa tilille. Näin itse tehnyt siitä lähtien kuin töissä käynyt, eikä ole kaduttanut ettei tarvitse vilkuilla tilille.
Muistan joskus kulkeneeni kaverin kanssa kaupungilla ja kävi 15 minuutin välein automaatilla katsomassa onko rahat tulleet. Vähäks noloa.
Nuorena sen tietenkin ymmärtää, mutta että jotkut ei opi koskaan .. ;)
[/quote]
Persaukisten pummien huolia .. en ole koskaan ymmärtänyt.
Mitä väliä moneltako palkka on tilillä...
juomiseenhan tuota rahaa tarvii, ja ois kiva tilata puhelin kiinasta ja auto saksasta.. työttömän miesopiskelijan elämä n vaikeeta ku joutuu oikesti keksimää kuluja yli 2200€/kk et saa sossussta täyen rahan :D295