Ei yök voiko tää olla jo poliisijuttu?
Nyt on menty siis jonkun rajan yli, mun mielestä tää on sairasta, sanokaa nyt joku jotain, kun mun poikaa on imettänyt mun ex-miehen uus eukko! Anteeks nyt vaan toi nimitys, mutta inhottaa ja suututtaa.
Siis mun ex-käly, jonka kanssa meillä on hyvät välit edelleen, oli käyny siellä ukon kämpillä, ja kertoi, että tää muija oli tosiaan imettäny mun poikaa (1,5v ja joo, saa tisumaitoa kotona vielä, mutta ei TARTTIS sitä isätapaamisissa tosiaan, isä tapaa vaan päiväsaikaan kerran viikossa).
Niillä on siis yhteinen vauva nyt jotain pari kuukautta, että maitoa varmaan on joo, mutta miksi??? Ja oonko nyt ihan seko ja niuho kun musta tää on väärin ja vastenmielistä, ja voinko jotenkin "virallisesti" kieltää tän?
Kommentit (24)
No ei varmaan mikään hiv-positiivinen, käsittääkseni ihan ok ihminen ja asiallinen kaikinpuolin (kälyni kertoman mukaan, ja luotan häneen), mutta tämä juttu nyt vaan mättää.
Jotenkin joku vieras tulee liikaa mun tontille tms.Yritän puhua miehelle (sen minkä kuuntelee), ja seuraava osoite on sitten lastenvalvoja. Kiitos teille!
Vielä pakko kysyy, mitä luulette, että mitä se ihminen tällä hakee ja yrittää???
että sun lapsesi ei tuntisi olevansa ulkopuolinen tai vähemmän rakas isänsä uudessa perheessä?
EHkä lapsesi oli pyytänyt rintaa nähdessään pienempää sisarustaan imetettävän? EHkä ex-miehesi oli kannustanut siihen?
Mä en myöskään tykkäisi, ja sanoisin kyllä, että homman on loputtava, jotenkin asiallisesti toki. Mutta en nyt ihan ekana usko, että pedofiili olisi tai muuten pahalla asialla.
Lapsen isä voi antaa luvan imettämiseen. Etkä sitä voi kieltää
varmaan tuntuu arveluttavalta aikuisesta, niin minustakin ensireaktiona tuntui. Sitten ajattelin, että kysessä kuitenkin vasta 1,5-v. poika, joka saa kotona tisua ja joka on luultavasti nähnyt kun vauvaa on imetetty. Voisin kuvitella että uusi eukko on ollut siinä vaan pojalle mieliksi eikä ole asiaa sen pidemmälle ajatellut. Toki silti voi kertoa, ettei homma miellytä niin ehkä järjestävät imetyshetket toisin.
Taaperosiko muka kertoi? Ja sinä uskot heti?
Ei lapsen äiti voi yksin päättää kuka saa imettää ja kuka ei. Isä voi antaa uuddelle naiselle oikeuden lasta imettää. Eikä äiti sitä voi kieltää.