Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian isot rinnat..

Vierailija
06.08.2012 |

Hemmetin hieno otskikko :D En oikein tiedä mistä aloittaisin tätä ärsytystä ja harmitusta purkamaan, koittakaa saada selvää kuitenkin!

Minulla on suht isot rinnat muuhun kroppaan nähden, olen lyhyt ja todella hoikka, joten nuo rinnat oikein pomppaavat esiin. Pukeutuminen niin, ettei niihin kiinnittäisi huomiota on hankalaa ja on yllättävän vaikea löytää hyvin istuvia paitoja, joissa en näytä tyrkyltä.

Olen koittanut olla tyytyväinen kroppaani, sillä monihan toivoo isompia rintoja. Minua vaan ärsyttää ihmisten katseet ja suoranaiset vittuilut joita saan. Milloin näytän halvalta, milloin tyrkyltä. En todellakaan pukeudu paljastavasti, ja käytän mahdollisimman asiallisia vaatteita.

Mulle selvisi vähän aika sitten, että tosi moni luulee minun ottaneen silarit ja pitää siksi tyrkkynä. Eihän näin hoikalla ja pienellä voi olla isoja rintoja luonnostaan blablabla. Musta tuntuu ihan hemmetin pahalta kaikki tuollaiset juorut ja se turha huomio mitä näistä rinnoista saan. Vaikka päätänkin olla välittämättä ja ajattelen, että vain kuvittelen kaiken, niin sitten taas ilmestyy joku idiootti letkauttelemaan.

Onko täällä muita samasta ongelmasta kärsiviä? Voisinko näiden sosiaalisten ongelmien perusteella pyytää kela-korvausta rintojen pienennykseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Setämies

Vierailija
2/7 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset kutsuvat sinua nimillä 'halpa' tai 'tyrkky', niin ongelmana on lähinnä se etteivät monetkaan tiedä mitä nuo sanat tarkoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit keskustella ihan oman lääkärisi kanssa joko terveyskeskuksessa tai työterveysasemalla. Heillä on määryt pisteytykset rintojen koosta ja niiden aiheuttamasta haitasta ja kun pisteet ylittyy saat lähetteen eteenpäin.

Vierailija
4/7 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi miellyttää jotakin persuämmiä? Jos he saavat olemassaolostasi sielullisia vammoja niin olkoon se heidän ongelmansa.

Vierailija
5/7 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi miellyttää jotakin persuämmiä? Jos he saavat olemassaolostasi sielullisia vammoja niin olkoon se heidän ongelmansa.

Kiitos vastauksista!

En varsinaisesti halua miellyttää ketään. Mulla on ollut itsetunto-ongelmia muutenkin, niin tää asia saa mulle todella paskan mielen. Jos nää rinnat ois pienemmät, voisin pitää kivoja mekkoja, paitoja sun muita miettimättä miltä mun rinnat niissä näyttää. Nyt ei ole puhettakaan v-aukkoisista vaatteista..

Täytyy varmaan käydä terkalla kyselemässä asiasta.

Vierailija
6/7 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielipiteide takia?

Vierailija
7/7 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi