Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko poikalapsi pettymys?

Vierailija
14.08.2012 |

Toivovatko äidit tyttöä ja pettyvät poikaan? Entä isät? Lähipiirissä jaellaan osanottoja poikaa odottaville.. Ihmetyttää onko yleistäkin?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä tyttö että poika.

molemmat tasan yhtä rakkaita ja ihania.

rakastan lapsen persoonaa, en sukupuolta.

en tehnyt lapsia vain siksi että saisin pukea heidät söpöksi tai laittaa johonkin tiettyyn harrastukseen.

tyttäremme aloittaa kesällä jalkapallon pelaamisen ja kerää kärpäsiä.

poikamme kulkee välillä tiara päässä.

he saavat olla sitä mitä olevat, eivät sitä mitä heidän oletetaan sukupuolen takia olevan.

Vierailija
82/85 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin esikoisesta tyttöä, samoin mies. Tyttö tuli! :) Olisin ollut pettynyt, jos esikoinen olisi ollut poika. Seuraava "saa" olla kumpi vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukkuja 81: lle?

Vierailija
84/85 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ei ole varmasti pettymys miksi olisi? Itse naisena haluaisin pojan mies ei kummemmin välitä eikä ole tuonut sellaista toivetta julki koskaan. Mikä ihme teitä ihmisiä vaivaa mistä te saatte tällasia ajatuksia?

Vierailija
85/85 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli valtava pettymys. Halusin tytön. Tyttö tulikin sitten seuraavaksi, mutta voin sanoa että poika on mulle paljon rakkaampi kuin tyttö. Näinkin voi käydä....

Se oli varmaankin se olettamus juuri että pojat riehuu, on sotaisia, meluavia ja ärsyttäviä muutenkin. Oma poika on rauhallinen ja kiltti, kun taas tytöstä ei voi sanoa samaa...