Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksiköhän Anu. S
14.08.2012 |
haukkuu aina suomalaisia? Aika ihmeellistä kun kuitenkin nainut suomalaisen miehen ja saanut puoliksi suomalaisen lapsenkin.
Jotenkin vaan ottaa päähän.
Kommentit (4)
1/4
|
14.08.2012 |
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä hän haluaa julkisuutta ja mites sitä Suomessa helpommin saisikaan kuin olemalla ulkomaalainen ja kertomalla, mitä mieltä on meistä suomalaisista.
Alue: Aihe vapaa