ruskeaa vuotoa ja
sellaisia limaklönttejä tullut viikosta 7 alkaen aina toisinaan. kolmas raskaus menossa eikä aiemmissa ole tällaista ollut. Raskausoireet kuitenkin erittäin selkeät edelleen, nyt viikko 10menossa.
Toisinaan ruskea poistuva lima on pitkää venyvää, toisinaan noin 10sentin kolikon kokoisia hyytymiä.
Onko muilla vastaavaa? Mistä voi johtua?
Kommentit (3)
Ootko käyny jo ultrassa ? Voi valitettavasti olla myös tuulimunaraskaus. Itselläni oli sellainen ja oireili samalla tavoin ja vasta viikolla 10, siihen saakka ihan normaalit raskauden oireet. Mutta voi olla ihan vaaratontakin, vuotojahan on tosi monella. Päivystykseen voi tietysti soittaa ja kysyä apua, mutta saattaa olla, että käy kuin minulle: toteavat, että liian vähän viikkoja, että mitään voidaan tehdä. Mutta vaikka olisi keskemeno, muista, että ne on TODELLA yleisiä ja elämä jatkuu. Täälläkin istuu nyt tuossa vieressä poika 7 kk ja natustelee kuivaa ruisleivän palaa :)
voisiko olla kaksosraskaus joista toinen ei olekaan lahtenyt kehittymaan?