Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv-kokki Tomi Björckin seksikkyys katosi hiusten kasvun myötä!

Vierailija
14.08.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ällö ulkonäöltään ja muutenkin. Kertoo presidentistäkin jotain, että kutsui tällaisen mahtailevan ja itseään joka paikassa esille tuovan täysin vailla oikeita ansioita olevan tyypin linnaan.

Vierailija
2/12 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se katosi niiden kauheiden tatuointien ansiosta jo aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 08:58"]

Se on ällö ulkonäöltään ja muutenkin. Kertoo presidentistäkin jotain, että kutsui tällaisen mahtailevan ja itseään joka paikassa esille tuovan täysin vailla oikeita ansioita olevan tyypin linnaan.

[/quote]Ei ansioita? Menestyvä yrittäjä, työnantaja ja vuoden positiivisimmaksi hkiläiseksi valittu. Parempi valintahan tuo on kuin joku Cheek.

Vierailija
4/12 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2012 klo 14:03"]

kun se avasi suunsa. Valokuvissa HOT, mutta muuten kaikki mättää, eleet ja puhe. Ällö.

[/quote]

Kiitos!!!! Mä oon luullu että olen ainoa joka pitää sen puhetyyliä (kuulostaa siltä että sillä on posket täynnä kuolaa kun se puhuu) oksettavana ja eipä sillä oikein mitään oikeaa asiaa olekaan kun suunsa avaa. Huh. KIITOS.

Vierailija
5/12 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kyllä tämä kateus... Kyllä av-mammoja korpee kun nuori ihminen menestyy ja sitten pakko päästä mollaamaan ja ruotimaan jotain juhlakutsua. Hohhoijaa.

Ja aplle olen samaa mieltä tukasta, kuten myös tatuoinneista ym. Myös ruumiinrakenteeltaan erilainen kuin mistä tykkään!

Vierailija
6/12 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä av-mammoja korpee kun nuori ihminen menestyy ja sitten pakko päästä mollaamaan ja ruotimaan jotain juhlakutsua."

Olen nuorempi kuin tämä Björck ja mistä minun pitäisi häntä kadehtia? Maailmallakin menestystä saavuttaneita Välimäkeä ym. oikeita huippukokkeja voi ehkä jo kadehtiakin, heillä kun on oikeita meriittejä. Tämä tyyppi on muutama vuosi sitten perustanut ensimmäisen raflansa, jonka jälkeen hän oli heti mielestään huippukokki ja änkeää jokaiseen mahdolliseen ohjelmaan mainostamaan itseään.

Vierailija
7/12 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantaako klani pää ja seksikkyys ruuanlaittotaitoja? En minäkään pidä tatuoiduista käsivarsista, mutta en myöskään mulipäisistä miehistä. Aidot kaljut ja sairaat ovat toinen juttu.

Sitä paitsi, jos Tomin vaimo on tyytyväinen, niin mitä se teille kuuluu, onko hänellä hiukset päässä vai ei. Kaikesta te jaksattekin vatkuttaa.

Vierailija
8/12 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöö kun sillä on niin paljon koruja käsissään ja kaulassa kokatessaab ruoassa roikkumassa.

Vierailija
9/12 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! En ymmärrä miksi kasvattaa hiukset!? Ei mikään imarteleva malli ainakaan Junior Masterchefin mainoksissa..

Vierailija
10/12 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katosi jo käsitatuointien ja sormien nuolemisen myötä. YÖK!

Vierailija
11/12 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sellaselta pahankuriselta pikkupojalta, ei miehekkäältä laisinkaan.

Tosin sexynä en oo ikinä sitä pitänytkään.

Vierailija
12/12 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se avasi suunsa. Valokuvissa HOT, mutta muuten kaikki mättää, eleet ja puhe. Ällö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi