Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun tyttö on 6kk ja 9kg

Vierailija
14.08.2012 |

mitenkähän tuo on edes mahdollista, kun syö kuitenkin ihan normaalimääriä..maitoa menee vuorokaudessa n.600ml ja siihen lisäksi lounas pieni sosepurkki ja alkuillasta reilu desi puuroa..siskonsa painoi 9,5kg kun oli vuoden!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg ja musta tuntu kanssa, ettei syö mitenkään edes paljon. Kaksi aiempaa ollut tuon painoisia lähellä vuoden ikää. Minä imetän ja terkka sanoi, että maidon koostumus voi tämän lapsen kohdalla olla rasvaisempaa kuin aiempien. Saako äidinmaitoa vai korviketta?

Vierailija
2/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli senkin perusteella pitäisi olla kaikki ravintoarvot kohdallaan..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli 6kk. Painoi silloin reilu 6kg. Mutta lapset kasvaa eri tahtiin. Jos neiti on tyytyväinen ja terve, niin mikäs siinä.

Usein unohdetaan se, että lapsihan ei opettele kävelemään, vaan hän kypsyy siihen. Moni lapsi kerää ravintoa kehoonsa juuri liikkeelle lähtöä varten. Huomaat kohta, että se neiti koheltaa joka paikkaan ja taas on vatsa lommolla.

Vierailija
4/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään selityksiä löydy. Mun esikoinen oli vuoden iässä alle 8 kg, kuopus taas kasvaa siihen verrattuna ihan hurjaa vauhtia. :)

Vierailija
5/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma? Pelkäätkö, että lapsi on liian lihava? Ei minusta. Meidän tyttö oli puolivuotiaana vähän päälle 9 kg ja 10 kk vanhana tasan 10 kg. Se oppi siinä välissä liikkumaan ja hoikistui siis ihan itsestään nollakäyrälle. 10 kk iässä alkoi myös kävellä. :)

Vierailija
6/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 0-käyrällä (pituutta) kasvava poikani oli 2-v neuvolassa 88 cm/11,1 kg. Ja itse olin 3-v 90 cm/11 kg, isänsä myös painoi 2-v 11 kg (pituutta 86 cm). Melkosia pontsoja teillä.