Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (12628)

Vierailija
12521/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en puolustele Veetä mitenkään ja ajattelen, että tuuttaamalla koko nykyisen elämänsä nettiin hän altistaa itsensä ihan tieten tahtoen arvostelulle ja keskustelulle. Ja se on fine. Mutta kyllä voitais vetää se raja tosiaan siihen, ettei spekuloida lapsuuden jutuilla ja kalastella yksityiskohtia senaikaisista ihmissuhteista. Ne on vähän eri asia, kuin puhua Veestä aikuisena.

Viimeksi viikko sitten Virve postasi itsestään lapsuuskuvan itsestään Peppi Pitkätossuna lapsuudenkotinsa parvekkeella, joka ainoa vanhempien kanssa tehty ulkomaanmatka päiväyksineen ja ihan kaikki äidin meikkimieltymykset ja kuinka Virve meikkaa kuten äiti opetti että poskipunaa pitää olla vain sen verran ettei osaa sanoa onko poskipunaa on vuosien varrella lörpötelty nettiin ja on aina olleet ihan OK. Mutta nyt Virven elämä lapsuudessa ja nuoruudessa onkin tabu. 

Mietin tässä vain sitä, että jos oma lapseni vaikka päättäisi alkaa somevaikuttajaksi, niin toivoisin etten minä sen vuoksi joutuisi mitenkään valokeilaan. Kun en ole itse valinnut julkista elämää ja arvostan yksityisyyttäni. Mielestäni on väärin vetää tänne arvosteltavaksi viattomia ihmisiä (Veen vanhemmat), jotka selvästi eivät itse ole valinneet olla julkisuudessa, vaikka Vee harmillisesti heidän asioitaan välillä esiin tuokin. On ihan eri asia ruotia Veetä itseään ja hänen tekemisiään. 

Minä puhuisin lapseni kanssa ja tekisin selväksi, että en halua mitään itseeni liittyvän jaettavan somessa.

Vierailija
12522/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kouluaikana näkynyt siis viivästynyt vuorokausirytmi tai auktoriteettiongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12523/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta vuosi vuodelta kauniimmat tarinat. Minun käsittääkseni Elevenissä haluttiin Virvestä eroon kun mikään ei sujunut ja joulukalenteri oli fiasko ja työtehtäväksi annettu nettikaupan tuotekuvausten kirjoittamiset olikin ilmoittamatta ulkoistettu ja Virve oli siirtänyt tehtävät bloggareille ja lopputulemakin oli just sen näköinen. Mutta ehkä se tosiaan menikin niin, että Virven ylevät arvot jotain jotain jotain ristiriita."

Oho, mikä juttu tämä? Hämärä muistikuva tuosta joulukalenterista, mutta en yhtään muista mikä show siinä oli.

Ja ymmärsinkö jotenkin väärin vai miten voi tienata maajohtajana 1200€/kk? Tienasin tuolloin rivisiivoojana monta sataa enemmän..

Vierailija
12524/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta vuosi vuodelta kauniimmat tarinat. Minun käsittääkseni Elevenissä haluttiin Virvestä eroon kun mikään ei sujunut ja joulukalenteri oli fiasko ja työtehtäväksi annettu nettikaupan tuotekuvausten kirjoittamiset olikin ilmoittamatta ulkoistettu ja Virve oli siirtänyt tehtävät bloggareille ja lopputulemakin oli just sen näköinen. Mutta ehkä se tosiaan menikin niin, että Virven ylevät arvot jotain jotain jotain ristiriita."

Oho, mikä juttu tämä? Hämärä muistikuva tuosta joulukalenterista, mutta en yhtään muista mikä show siinä oli.

Ja ymmärsinkö jotenkin väärin vai miten voi tienata maajohtajana 1200€/kk? Tienasin tuolloin rivisiivoojana monta sataa enemmän..

Muistaakseni kosmetiikkajoulukalenterin luukuista yli puolissa oli jotain krääsää, millä ei ollut mitään tekemistä kosmetiikan kanssa. 

Vierailija
12525/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en puolustele Veetä mitenkään ja ajattelen, että tuuttaamalla koko nykyisen elämänsä nettiin hän altistaa itsensä ihan tieten tahtoen arvostelulle ja keskustelulle. Ja se on fine. Mutta kyllä voitais vetää se raja tosiaan siihen, ettei spekuloida lapsuuden jutuilla ja kalastella yksityiskohtia senaikaisista ihmissuhteista. Ne on vähän eri asia, kuin puhua Veestä aikuisena.

Viimeksi viikko sitten Virve postasi itsestään lapsuuskuvan itsestään Peppi Pitkätossuna lapsuudenkotinsa parvekkeella, joka ainoa vanhempien kanssa tehty ulkomaanmatka päiväyksineen ja ihan kaikki äidin meikkimieltymykset ja kuinka Virve meikkaa kuten äiti opetti että poskipunaa pitää olla vain sen verran ettei osaa sanoa onko poskipunaa on vuosien varrella lörpötelty nettiin ja on aina olleet ihan OK. Mutta nyt Virven elämä lapsuudessa ja nuoruudessa onkin tabu. 

Mietin tässä vain sitä, että jos oma lapseni vaikka päättäisi alkaa somevaikuttajaksi, niin toivoisin etten minä sen vuoksi joutuisi mitenkään valokeilaan. Kun en ole itse valinnut julkista elämää ja arvostan yksityisyyttäni. Mielestäni on väärin vetää tänne arvosteltavaksi viattomia ihmisiä (Veen vanhemmat), jotka selvästi eivät itse ole valinneet olla julkisuudessa, vaikka Vee harmillisesti heidän asioitaan välillä esiin tuokin. On ihan eri asia ruotia Veetä itseään ja hänen tekemisiään. 

Minä puhuisin lapseni kanssa ja tekisin selväksi, että en halua mitään itseeni liittyvän jaettavan somessa.

Oliko niin että jatsimies oli jossain kohtaa aika kipakasti tehnyt selväksi, ettei halua itsestään Virven someissa puhuttavan (tai siis Virven puhuvan)? Ja eipä kyllä ainakaan viimeisinä aikoina myöskään tainnut (instassa) näkyä vilaustakaan, vaikka useinhan olivatkin eri maissa, niin mitenpä olisi näkynytkään.

Vierailija
12526/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei valitettavasti aina riitä, vaan itsekäs ihminen saattaa muiden toiveista piittaamatta julkaista mitä haluaa.

Tästä nyt vähän sivuun, mutta mä oon esim. sata kertaa kertonut äidilleni, että en halua hänen jakavan missään somekanavissa musta otettuja kuvia. Oon perustellut asiaa juurta jaksaen, kerta toisensa jälkeen, mutta ei vaan mene perille. Hän ei ymmärrä yhtään koko asiaa, tai no, ei välitä. Ja niinpä postailu jatkuu. 

Vierailija
12527/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikee uskoo että neiti kohdunkaulalima olis keskustellu porukoittensa kans siitä, että mitä on tai ei oo soveliasta julkaista netissä 🙄 Jos ovat kovin iäkkäitä ja tarvivat kerta tyttärensä apua niin paljon, että piti ihan maailmankiertue keskeyttää, ni tuskin heillä on myöskään instatilejä joiden kautta seurailla mitä Vee heistä postailee. Ni vaikee sillon puuttua asiaan.

Vierailija
12528/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin ymmärrän, että vanhemmat eivät todellakaan halua tulla yhdistetyksi Virven somen kautta. Pitäisin sitä jopa aika kohtuullisena toiveena. Jos olisin Virven vanhempi ja lupautunut lähtemään kolmeksi kuukaudeksi Virven kanssa samaan asuntoon Espanjaan, olisin tällä hetkellä hyvin kauhuissani ja harkitsisin vakavasti koko reissun perumista. Virvehän on jo etukäteen kertonut, että pinna tulee varmasti kiristymään ja jo yksistään porukoiden erilainen ruokarytmi ja -tottumukset ärsyttävät, saati kulutustottumukset. Joten varmasti paljon avautumista monesta asiasta on luvassa ja varmaan vähän räjähteleekin. Kuvia yhteisestä asunnosta tullaan postaamaan päivittäin.

Ongelmahan on siinä, että Virve on täysin rajaton eikä kunnioita vanhempiaan tai nyt ylipäätään muiden ihmisten toiveita ja tarpeita. Naurettavaa on kirjoitella nettiin että keskustelijat ovat halpahintaisia jos mainitsevat Virven lapsuuden ja nuoruuden, jos kerran kyse on siitä että ahdistaa ja pelottaa että Virven välityksellä itsestä tulee julkiseksi lisää kiusallisia asioita. Jotenkin se on just myös niin virvemäistä: kaikki iloiset ja positiiviset asiat on ihan vaan itsestä ja omasta mindsetistä kiinni (eikä mikään johdu esimerkiksi etuoikeutetusta asemasta), kaikelle negatiiviselle löytyy aina joku ulkopuolinen selitys kuten halpahintaiset nettikirjoittelijat (sehän tässä on se ongelma, ei se että Virve kirjoittaa että läheisten jutut on niin tylsiä että tekee mieli kirkua ja että äiti pesee ja silittää seksissä likaantuneet lakanat). Ja tuo on juuri miten niitä rajattomia lapsia kasvatetaan: omista sanoista ja teoista ei sen rajattoman tarvitse ottaa mitään vastuuta ja muiden ympärillä pitää olla hyshys ja ymmärtää ja joustaa ja muuttaa käytöstään ja lakata kirjoittelemasta Virven lapsuudesta ja nuoruudesta.

Vierailija
12529/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka oli parisen tonnia kuussa, mutta Virve siirtyi osa-aikaiseksi ja silloin kolmesta päivästä viikossa maksettiin noin 1200. Virve oli siis palkattu Eleveniin siksi, että sinne haluttiin joku joka osaa suomen kieltä. Työtehtävänä oli siis ensisijaisesti suomen kieli eli tarvittaessa vastata suomalaisten sähköposteihin ja suomentaa firman nettisivuja suomeksi. Koska Virve oli ainoa Suomen asioita tällä tavalla hoitava ihminen, hän oli blogissa tietysti firman Suomen maajohtaja tai maapäällikkö tai mikä ikinä, ja antoi ymmärtää että häntä konsultointiin suurissa businesskuvioissa ja duuni oli muutenkin vähän toisenlainen kuin todellisuudessa.

Vierailija
12530/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Virve lisännyt sen halpisvaikuttajan tittelin instaakseen vähän lällättelynä vanhemmilleen, jotka ovat antaneet palautetta yksityisyydestään? Virven voisi uskoa noin julistautuvan julkisuuden henkilöksi, josta saa kirjoitella. 😁

Vierailija
12531/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvestä välittyy kuva hankalana tyyppinä jolla on hoitamaton maanisdepressiivisyys. 

Vierailija
12532/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikee uskoo että neiti kohdunkaulalima olis keskustellu porukoittensa kans siitä, että mitä on tai ei oo soveliasta julkaista netissä 🙄 Jos ovat kovin iäkkäitä ja tarvivat kerta tyttärensä apua niin paljon, että piti ihan maailmankiertue keskeyttää, ni tuskin heillä on myöskään instatilejä joiden kautta seurailla mitä Vee heistä postailee. Ni vaikee sillon puuttua asiaan.

Vanhemmat ovat lukeneet Virven instaa. Virvehän ei halunnut pitää yhteyttä vanhempiinsa ja huoleen siitä onko Virve vielä elossa oli kehottanut lukemaan instasta. Siihenkin vanhemmat olivat suostuneet ja se kaikki oli ok. Nyt on alkanut eettiset ja moraaliset ongelmat internetkeskustelujen suhteen hiertämään kun lähtö Virven kanssa samaan asuntoon lähestyy. Ei ole Virve-omena kovin kauas puusta pudonnut senkään suhteen, että julistetaan omia arvoja ihan vaan työkaluna sille että halutaan jotakin itsekkäistä syistä. Eikä siis mitään vikaa siinä että haluaa yksityisyyttä, se on ymmärrettävää.

Vierailija
12533/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan ihan hyvä merkki jos insta merkittävästi hiljenisi Espanjan reissun ajaksi ja Virve todella malttaisi keskittyä siihen aivan tärkeimpään eli vanhempiensa kanssa ajan viettämiseen. Siitähän olemme vuosikausia kuulleet pitkällisiä sepustuksia että töistä pois jättäytyminen ja rahan hankkiminen (vaikka epäeettisestikin sijoittamalla) on valinta, jonka hän tekee nimenomaan siksi, että voi sitten vapautuneella ajalla keskittyä tekemään hyvää muille.

Harvempi aikuinen tosin jaksaa kovin intensiivisesti omien vanhempiensa seuraa (vieläpä saman katon alla) 3kk ajan, ja Virvehän ei ole varmaan vuosikymmeneen tottunut näkemään vanhempiaan edes harvakseltaan (ennen tätä vuotta) eikä oikein asumaankaan kenenkään kanssa yhdessä (kun exänkin kanssa oltiin lähinnä etäsuhteessa).

Vähän kauhistuttaa mitä reissusta tulee, hieman epäilen että Virvellä on epärealistinen ja liian ruusuinen kuva siitä mitä "auttaminen" oikeasti on Hänhän ei vaikuta ihmiseltä joka olisi juuri tottunut elämässään tekemään asioita jotka eivät jotenkin suoraan hyödytä tai miellytä häntä itseään(kin). Viikottaiset kauppareissut ovat vielä aika pientä, mutta riittääköhän Virvellä kärsivällisyys jos pitäisi hitaasti kävelyttää vanhempia pitkin rantabulevardeja (kun tekisi itse mieli nousta vasta iltapäivällä, käydä tyhjällä mahalla 20km lenkillä ja availla ruokaikkunaa joskus alkuillasta)?

Vierailija
12534/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että V on jo 4,5v sitten Espanjassa haaveillut mm. siitä ettei oma ego hankaloittaisi elämää, ettei hän haluaisi jatkuvasti jotain uutta vaan olisi tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä jo omistaa, että omaisuus mahtuisi reppuun ja että hän omistaisi vain sellaista kosmetiikkaa, tavaraa sekä vaatteita, joita käyttää säännöllisesti. Nyt sitten liikuttuneena toteaa että on hankkinut itselleen lähes juuri sellaisen elämän mistä on haaveillutkin.

On tätä kummallista seurata kun hirveät ostomaniat oli meneillään viimeksi loppuvuodesta Aasiassa ja nyt taas pitkin kevättä ja kesää Suomessa, omaisuus mahtuu tuskin enää jättimäiseen Ikea-kassiinkaan (joka oli pullollaan jo Suomeen tullessa), vaatetta ja kosmetiikkaa on sellaiset määrät ettei niitä todellakaan ehdi kaikkia käyttää säännöllisesti ja egosta en nyt ehkä sano mitään.

Vierailija
12535/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunnel Virvel, mutta mieleen on tullut että onko mahdollisesti perheen paspottu kuopus? Joissain perheissähän nuorinta hemmotellaan niin että osasta kasvaa tosi itseleskeisiä tyyppejä jotka ei hirveästi osaa asettua muiden asemaan.

Toki näitä on ihan kaikissa ihmisryhmissä, esikoisista ainokaisiin, mutta tulipahan mieleen. 

Näin se valitettavasti oli. Äiti paapoi ja teki Vn puolesta käytännössä kaiken.

Jatkan nyt tarinaani vielä sen verran, että koko lapsuuden ja nuoruuden V oli erikoisuuksien tavoittelija. Ihan jo sekin, että hänen piti päästä eri yläasteelle, kuin mitä kaikki muut. Koska hänen oli spesiaali ja ei varmasti tee "niin kuin kaikki muut". Aina oli joku show päällä ja jutut lennokkaita. Sen takia en oikeastaan ihmettele, että näitä itsetehtyjä diagnooseja, minimalismia ja "sijoittamista" ja milloin mitäkin vaiheita tulee ja menee.

Aina piti olla poikaystävä ja jotain huomionhakua sekin oli, mutta suhteet kariutui aikalailla yhtä nopeasti kuin nyt aikuisiän suhteetkin.

Näin jälkikäteen ajateltuna tuntuu, että Virve ei kyennyt elämään jotenkin todellisuudessa. Jokainen saa elää elämäänsä kuten tahtoo, eikä Vn toiminta satuta ketään, mutta jotainhan siinä on kun ihmiset kaikkoaa ympäriltä.

Mahdatko olla L. N.? Ainakin kuulostat ihan häneltä.

Musta luot nyt väärän kuvan Virvestä ja erityisesti hänen äidistään, en tunnista heidän välistä suhdettaan ollenkaan tuollaiseksi. He viettivät kyllä yhdessä aikaa ja mielestäni heillä oli kadehdittavan hyvä suhde, jakoivat aidosti samoja mielenkiinnon kohteita. Sen sijaan tuollaista "puolesta tekemistä" en tunnista.

Ylipäätään minusta on halpamaista tulla jakamaan tänne asioita alaikäisestä ihmisestä. Nykyinen aikuinen Virve on julkinen hahmo, mutta annetaan hänen lapsuutensa pysyä poissa täältä.

Virven vanhemmat eivät varmaan ole paljon tähän ketjuun kirjoitelleet, mutta ai miten näissä muutamissa on niin paljon samaa kuin Virven jutuissa. Kuten nyt tämä kateus ja kadehdittavuus, miten se pilalle passaaminen onkin nyt kadehdittava ihmissuhde. Virven mielestä kaikki negatiivinen palautehan on kateutta ja kaikki negat kommenttikin ketjusssa suunnilleen johtuu siitä, että joku kateellinen läskiper*e jostain maalta on kateellinen Virvelle kun elämässä ei ole mitään ei edes nefropatiaa kuten Virvellä. Virve on epäillyt että tämä koko ketjuhan oli jonkun yksittäisen hänelle kateellisen ihmisen kirjoittama, joka nimeltä tiedettiin.  Aika selväksi tämän viestin myötä tuli sekin mistä nämäkin Virven dogmit on opittu. Eihän se lapsi yleensä ihan itse päähänsä saa sitä ajatusta, että kaikki kaverit on hänelle kateellisia.

Virven mielestä tämän ketjun takana oli kateellinen Karkkipäivän Sanni, ja siellä on vahva epäily jostain mystisestä L.N.:stä. Jostain Laurastahan Virve on puhunut. No onneksi tämän henkilön nimeäminen ei millään tavalla ole ristiriidassa sen kanssa, että sama kirjoittaja vaatii että aiheista a ja b ei saa tänne tai ylipäätään kirjoittaa. 😆 Mutta tätähän se on Virvelläkin, lähes päivittäistä ristiriitaista asioiden selittämistä. 

Vierailija
12536/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl tajua miten kukaan voisi olla kateellinen Korsossa asuvalle, köyhyysrajan alpuolella elävälle, työkyvyttömälle multisairaalle. 

Vierailija
12537/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että V on jo 4,5v sitten Espanjassa haaveillut mm. siitä ettei oma ego hankaloittaisi elämää, ettei hän haluaisi jatkuvasti jotain uutta vaan olisi tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä jo omistaa, että omaisuus mahtuisi reppuun ja että hän omistaisi vain sellaista kosmetiikkaa, tavaraa sekä vaatteita, joita käyttää säännöllisesti. Nyt sitten liikuttuneena toteaa että on hankkinut itselleen lähes juuri sellaisen elämän mistä on haaveillutkin.

On tätä kummallista seurata kun hirveät ostomaniat oli meneillään viimeksi loppuvuodesta Aasiassa ja nyt taas pitkin kevättä ja kesää Suomessa, omaisuus mahtuu tuskin enää jättimäiseen Ikea-kassiinkaan (joka oli pullollaan jo Suomeen tullessa), vaatetta ja kosmetiikkaa on sellaiset määrät ettei niitä todellakaan ehdi kaikkia käyttää säännöllisesti ja egosta en nyt ehkä sano mitään.

Eikä yhtään mitään ristiriitaisuutta siinä, että ihminen samana päivänä postaa kuvia sijoituskäyrän noususta, on hiljattain julistautunut halpisvaikuttajana, hehkuttaa miten on saavuttanut nämä ihanat tavoitteensa kaikki. Yhtään ei mennä ego edellä näitä postaamaan. 😆 

Virve on tainnut kasvaa maailmassa, jossa hänellä on äitinsä kanssa yhteisiä kiinnostuksenkohteita eli on opetettu että vaatteet ja kosmetiikka on niitä elämän tärkeimpiä asioita. 🤷🏻‍

Vierailija
12538/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jazzmies on onnensa kukkuloilla kun pääsi tosta masentavasta kiviriipasta eroon. Aukesi ihan uusi elämä hänellä. 

Vierailija
12539/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyl tajua miten kukaan voisi olla kateellinen Korsossa asuvalle, köyhyysrajan alpuolella elävälle, työkyvyttömälle multisairaalle. 

Virvehän on nykyään täysin terve. Kaikki sairaudet paranivat paastoamalla ja epäilemänsä kaksisuuntainen olikin kuukautiskierto.

Vierailija
12540/12628 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virvehän on nykyään täysin terve. Kaikki sairaudet paranivat paastoamalla ja epäilemänsä kaksisuuntainen olikin kuukautiskierto.

Sitä kaksisuuntaista Virve ei ole koskaan myöntänyt. Osuu varmaan vähän liian kohdilleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan