Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (9183)
Mihin Vii on kadonnut? Hänmästyttävä hiljaisuus, kun yleensä paukuttaa päivät pitkät stooreja. Vai onko niin kovat synttärihulinat, ettei ehdi.
Virvellähän on nykyään niin paljon läheisiä ihmisiä, että kenties pidetty synttärivastaanottoa avaruuskapselissa koko päivä. Tai sitten tulee postaus: "päätin että pidän syntymäpäiväni tapahtumat vain omana tietonani, mutta oli kyllä aivan täydellinen päivä, elämä on ihanaa!"
Onko V jo kertonut erosta? Minun käy tuota eksää jotenkin tosi sääliksi. On se aika kova pala JOS itse haluaa yhteisen elämän ja sen pohjalta menty avioliittoon, ja sitten vaimoke jättäytyykin yhteiskunnan ulkopuolelle ja muuttaa Aasiaan vuosiksi reppureissaamaan. Vaikea tuollaisen päälle on elämää rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko V jo kertonut erosta? Minun käy tuota eksää jotenkin tosi sääliksi. On se aika kova pala JOS itse haluaa yhteisen elämän ja sen pohjalta menty avioliittoon, ja sitten vaimoke jättäytyykin yhteiskunnan ulkopuolelle ja muuttaa Aasiaan vuosiksi reppureissaamaan. Vaikea tuollaisen päälle on elämää rakentaa.
Itse en osaa sääliä aikuista miestä. Onhan nää Virven piirteet kuitenkin olleet jo vuosia näkyvillä (pitkät irtiotot yksin reissaten esim), että olisihan mieskin sen päätöksen voinut tehdä jo aikaisemminkin, ja eihän meillä varmuutta olekaan siitä että mikä kaikki eroon lopulta johti. Virve toki esittää asian niin että hän ei enää halunnut olla suhteessa. Toisaalta Virven kierrokset olivat niin korkealla Nha Trangissa että onhan sekin voinut olla miehelle viimeinen niitti.
Jos ihminen päättää ottaa eron puolisostaan siksi, että he ovat kasvaneet erilleen ja hän haluaa nykyään elämältä jotain muuta, ja kaikki menee kauniisti ja sovussa, niin yleensä siihen ei kuulu ihan kauheasti fck you -fiiliksiä (paitsi todennäköisesti sen jätetyn osalta), vaikka tietysti ero herättää monenlaisia ikäviä tunteita silloinkin, kun se olisi oma tai yhteinen päätös.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen päättää ottaa eron puolisostaan siksi, että he ovat kasvaneet erilleen ja hän haluaa nykyään elämältä jotain muuta, ja kaikki menee kauniisti ja sovussa, niin yleensä siihen ei kuulu ihan kauheasti fck you -fiiliksiä (paitsi todennäköisesti sen jätetyn osalta), vaikka tietysti ero herättää monenlaisia ikäviä tunteita silloinkin, kun se olisi oma tai yhteinen päätös.
No jep ^. Ei tule kuvaa kovin aikuisellisesta ja kypsästä käytöksestä kun ihan selvästi kuittaillaan exälle ja hehkutetaan miten ihanaa on nyt olla omillaan. Ei myöskään jäänyt mitään reflektointiaikaa yksin, kun jatsimies korvattiin heti kourallisella läheisiä reissubestiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Virvellähän on nykyään niin paljon läheisiä ihmisiä, että kenties pidetty synttärivastaanottoa avaruuskapselissa koko päivä. Tai sitten tulee postaus: "päätin että pidän syntymäpäiväni tapahtumat vain omana tietonani, mutta oli kyllä aivan täydellinen päivä, elämä on ihanaa!"
Maaninen kausi alkaa varmaan taittua nyt masennukseksi kuten kaksisuuntaisessa yleensä on, joten ei sinänsä yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaninen kausi alkaa varmaan taittua nyt masennukseksi kuten kaksisuuntaisessa yleensä on, joten ei sinänsä yllättävää.
Bipolaarisuuteen vissiin aika usein kuuluu se ettei sairautta/oireita itse nähdä tai haluta tunnustaa. Hankala tilanne kun apua ei voi oikein omaa sairaudentuntoa hakea. Voi hyvin olla että jazzmies on yrittänyt asiasta vihjailla (ja saanut vihat päällensä), uudemmat kaverit taas eivät ole vielä nähneet kaikkia puolia ja ovat voineet kannustaa olemaan "oma hullu itsensä", josta Virve on odotetusti ollut todella hyvillään.
Ennen eroilmoitusta oli erikoista myös se että miehen tulosta KL:n ei mainittu mitään, ja sit V kuitenkin kertoi että eropäätös tuli sit vasta kun he tapas uudelleen KL:ssä. Näkisin että heidän avioliitto oli ollut kriisissä jo pidemmän aikaa, ja uskon että mies ehdotti eroa.
Itse uskon V:n tehneen eropäätöksen elellessään sitä "universumi antaa merkkejä" vaihettaan, missä pelikortit maassakin olivat jotain viestejä...
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon V:n tehneen eropäätöksen elellessään sitä "universumi antaa merkkejä" vaihettaan, missä pelikortit maassakin olivat jotain viestejä...
Voi olla, mutta ihmetyttää siinä tapauksessa tää Virven viha ja katkeruus. Tosin ehkä Virve odotti jotain paapomista ja huolenpitoa erosta huolimatta, mutta kohtelu olikin kylmää.
En ole lääkäri jne. mutta viestit universumilta kuulostavat omaan korvaan psykoosia lähentelevältä käytökseltä, mutta oli mitä oli tai sitten ei, niin osaako psyykkisesti ei niin hyvinvoiva ihminen kaikella järjellä ennakoida mitä on vastassa esim. erotilanteessa. Todennäköisesti ei ollut vastassa ihan mitään prinsessakohtelua ja kyllähän se varmaan hämilleen vetää.
Milloin Virve on viimeksi postannut stooreihin? Eilen eikä tänään ei ainakaan. Toivottavasti ei ole sattunut mitään vaan vain unettomuus vienyt voimat tms. :/
"Milloin Virve on viimeksi postannut stooreihin? Eilen eikä tänään ei ainakaan. Toivottavasti ei ole sattunut mitään vaan vain unettomuus vienyt voimat tms. :/"
Mietin samaa. Toivottavasti hänellä on sellainen yhteys omaisiin että pitävät silmällä miten voi. Huolestuttava hiljaisuus.
Onhan se aiemminkin pitänyt taukoja. Varmaan seuraavaksi postaa että ei vaan halua jakaa kaikkea vaan pitää ne ihanat hetket itsellään <3
On pitänyt taukoja mutta toki huolestuttavaa on, että viimeisin mitä ainakin itse olen nähnyt on, että ei ole saanut nukuttua ja ajatukset eivät toimi kunnolla ja on kaikkea stressiä ja ahdistusta mielen päällä.
^Ja syntymäpäivät monesti laukaisevat ikäviä tunteita. Ja vielä aivan tuore avioero alla.
Ainakin joku aika sitten Virve sanoi, että oli kehottanut läheisiään seuraamaan hänen Instaansa jos ovat huolissaan siitä onko hän hengissä.
Käsittääkseni Virvellä on puhelimessa aina SIM-kortti siitä maasta missä sattuu olemaan, eli ei edes mitään kiinteää puhelinnumeroa?
Jos näin on niin omat vanhemmat ovat varmasti huolesta sairaita.
Maanisuus on kääntynyt masennukseksi. Kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavilla on erittäin korkea itsemurhariski. Unettomuus pahentaa tilannetta. Toivottavasti ei ole sattunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aiemminkin pitänyt taukoja. Varmaan seuraavaksi postaa että ei vaan halua jakaa kaikkea vaan pitää ne ihanat hetket itsellään <3
Tää tuntuu realistisimmalta, toivottavasti on asiat kunnossa tai mieli vaan vähän maassa ja päättänyt siksi olla jakamatta mitään.
Tänäänkö oli oikea synttäripäivä? Kovin on ollut hiljaista... Ehkä ollut taas vaikeampi päivä, tai pitää hioa "viestintästrategiaa". Silloin kun menee lujaa niin sitä ei kyllä jätetä instaan hehkuttamatta.