Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (8983)

Vierailija
8501/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ap on ollut ostolakossa ja sen aikana muuttunut. Mielenkiinnolla avasin ketjun :D

Vierailija
8502/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo ainakin 2 vk aikaa, kun Virve poistanut instasta kaikki kuvat miehestään.

Ai hänellä oli miehestä kuvia? Jos on sopuisa ero niin miksi pitää kuvat poistaa kun takana noin pitkä suhde. 

Joo. Pari tuttua eronnut oikeasti sopuisasti pitkistä liitoista ja kyllä ne kuvat on someissa edelleen nähtävillä. En itsekään poistaisi sellaisessa tilanteessa, mutta tietysti ihmiset on erilaisia ja joku voi niin haluta tehdä vaikka olisikin ns hyvä ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8503/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä reissubestis siis mies? Onko esiintynyt Virven somessa ihan kasvoillaan vai onko V vaan puhunut hänestä?

Mielestäni nää eri bestikset esiteltiin jossain kohti Nha Trangin reissua instassa (ihan vain tekstitse), ja kaikki olivat miehiä, mutta kenties juuri tästä reissubestiksestä myös näkyi stooreissa jotain pientä kuten kädet ja kuului ääni. Tai sitten se oli joku muu jonka kanssa kävi moottoripyöräajelulla ja pienellä hiking reissulla.

Vierailija
8504/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasin jazzmiehen instaa, taitavan oloinen muusikko ja insta tosiaan pelkkää musiikkia. Äkkiseltään tuntuvat nykyisellään hyvin epäsopivalta parilta kyllä. Tuntuu tosi kurjalta ajatus jos Virve ei ole juuri koskaan vaivautunut paikalle miehensä esiintymisiä katsomaan, toinen kun selvästi elää ja hengittää musiikkia. Virve kuitenkin jatkuvasti ainakin väittää kuuntelevansa musiikkia, nautti itsekin laulamisesta ja tanssimisesta, niin jotenkin kummaa ettei oikeiden muusikoiden livekeikat kelpaa, edes siis sen vertaa että olisi puolisolleen halunnut osoittaa kiinnostusta tämän uraan ja elämään. Puuttuuko jazzista tms sitten tekoälybiisien syvälliset sanoitukset vai mikä lie 🙄

Vierailija
8505/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: paluu Nha Trangiin ja suhde reissubestiksen kanssa.

Vierailija
8506/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurkkasin jazzmiehen instaa, taitavan oloinen muusikko ja insta tosiaan pelkkää musiikkia. Äkkiseltään tuntuvat nykyisellään hyvin epäsopivalta parilta kyllä. Tuntuu tosi kurjalta ajatus jos Virve ei ole juuri koskaan vaivautunut paikalle miehensä esiintymisiä katsomaan, toinen kun selvästi elää ja hengittää musiikkia. Virve kuitenkin jatkuvasti ainakin väittää kuuntelevansa musiikkia, nautti itsekin laulamisesta ja tanssimisesta, niin jotenkin kummaa ettei oikeiden muusikoiden livekeikat kelpaa, edes siis sen vertaa että olisi puolisolleen halunnut osoittaa kiinnostusta tämän uraan ja elämään. Puuttuuko jazzista tms sitten tekoälybiisien syvälliset sanoitukset vai mikä lie 🙄

Itse en voi sietää jazzia, joten siinä mielessä ymmärrän että Virveä ei keikat kiinnostanut vaikka muuten musiikista pitääkin. Mutta olisin itse kyllä käynyt edes välillä silti osoittamassa tukea ja mielenkiintoa oman kumppanin intohimoa kohtaan, vaikka se ei yhtään oma juttu olekaan.

Vierailija
8507/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette häntä seuranneet? Muistan Virven kertoneen useita kertoja olleensa miehen keikalla ja ennen tuli myös kuvia keikoilta (ennen sitä keskustelua kun mies oli todennut ettei halua että jakaa asioitaan nettiin). On perusteetonta sanoa ettei olisi ollut urastaan kiinnostunut.

Vierailija
8508/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missasin täysin tämän avioerojutun, tämä oli ilmeisesti vain storyssa? Mitä siinä tarkalleenottaen luki?

Vierailija
8509/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette häntä seuranneet? Muistan Virven kertoneen useita kertoja olleensa miehen keikalla ja ennen tuli myös kuvia keikoilta (ennen sitä keskustelua kun mies oli todennut ettei halua että jakaa asioitaan nettiin). On perusteetonta sanoa ettei olisi ollut urastaan kiinnostunut.

Ah, oli itselle uutta tietoa sitten 👍. Satunnaisesti blogia lukenut jo joskus lähemmäs 10v sitten, mutta instaa nyt vasta muutaman vuoden seurannut.

Vierailija
8510/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minulta meni ohi nuo eropäivitykset!! Kertoiko siis tarinoissa, että eroon on päädytty ja jos kertoi, miten?

Vierailija
8511/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi tarinoissa että on valinnut ottaa eron. Suhde oli onnellinen, Nha trangissa Virven tarkoitus oli työstää itsestään parempi puoliso, mutta hän tajusikin siellä, ettei puolisona oleminen olekaan enää sitä, mitä hän haluaa.

Vierailija
8512/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven stooreista:

Kenellekään, joka on seurannut mua täällä niin, että on nähnyt erityisesti viime syksyn aikaansaaman muutoksen mussa ja mun olossa ei siis varmasti tule yllätyksenä, kun sanon, että yksi iso päätös on ollut valita ottaa avioero.

Siihen ei liity mitään draamaa tai erimielisyyksiä. Mulla oli kaunis yhteinen 11 vuoden taival upean ihmisen kanssa, joka kohteli mua kuin prinsessaa ja antoi mulle täyden vapauden tehdä asioita, joita halusin tehdä sekä tuki mua aina kaikessa.

Ollaan vain kliseisesti kasvettu erillemme ja koen, että olen onnellisempi eronneena kuin yrittämällä väkisin työstää jotain sellaista, mitä en enää halua.

Vierailija
8513/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven stooreista:

Lähdin elokuussa Nha Trangiin sillä ajatuksella, että voin työstää siellä ollessa omia asioitani niin, että voin sitten taas olla parempi aviopuoliso kumppanilleni.

Onkin vähän ironista, että kaikki se työstäminen sai mut ymmärtämään, että en itseasiassa halua enää olla se aviopuoliso.

Vierailija
8514/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven stooreista:

Tän kaiken myötä en ajattele, että avioero ja sen jälkeinen aika olisi se mun uusi elämänvaihe, vaan se uusi elämänvaihe on ollut tosiaan nyt nää viime kuukaudet, kun oon herännyt eloin uudella tavalla, rakastunut elämään (js ekaa kertaa elämässä myös itseeni) ja sen seurauksena sitten vain tapahtuu kaikenlaisia muutoksia, joista yksi on avioero ja joista suurinta osaa en vielä edes tiedä.

Vierailija
8515/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven stooreista:

En kaipaa mitään osaanottoviestejä tai sellaista, koska oon rehellisesti sanottuna onnellisempi kuin koskaan siitäkin huolimatta, että oon valinnu päättää avioliiton, jossa oon ollut onnellinen.

Tunnen vain, että elämällä on nyt antaa mulle jotain mulle paremmin sopivaa vaikka en tarkalleenottaen vielä tiedäkään mitä se on.

Higher and higher, better and better.

Vierailija
8516/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virven viimeisin itsestään tekemä diagnoosi on afantasia. Toki koska se esiintyy Virvellä, kyseessä ei ole puutos vaan rikkaus. 

Vierailija
8517/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatsimieshän on käytännössä monipuolinen muusikko, ollut monissa musikaaleissa ja isoissa tuotannoissa. Eli ei tod (ainakaan pelkästään) mitään suurelle yleisölle vaikeaa dzäässiä. 

Vierailija
8518/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monta uutta tapaa virve vielä voi löytää itsensä löytämiseen ja itseensä aina vain uudella tapaa rakastumiseen... Aina yllättyy kun pelkän itsensä miettimisen ja itseen tutustumisen jälkeen löytyy taas joku uusi tapa miettiä itseä ja omia tuntemuksiaan, nyt sitten vaikka sen kautta miltä vaatteet tuntuvat iholla. Ja tietenkin reissubestiksen inspiroimana. Todella suuri taustavaikuttaja vähintään ollut tämä kyseinen bestis näissä virven uusimmissa käänteissä.

Vierailija
8519/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus: paluu Nha Trangiin ja suhde reissubestiksen kanssa.

Ja tunteet toki heräsivät vasta eron ja Kuala Lumpurin jälkeen uudelleen kohdatessa.

Vierailija
8520/8983 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikille tullut selväksi että Virve on ihan sikaonnellinen?! Samalla kuitenkin inspiroi cheerleading harrastuksena jossa voisi vähän päästää raivoa ja aggressiota irti huutamalla. 🤔