Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (8988)

Vierailija
8461/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on jo ainakin 2 vk aikaa, kun Virve poistanut instasta kaikki kuvat miehestään.

Ai hänellä oli miehestä kuvia? Jos on sopuisa ero niin miksi pitää kuvat poistaa kun takana noin pitkä suhde. 

Vierailija
8462/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa jatsimiestä ärsyttää, että hän ihastui ulkonäköönsä panostavaan pikkumustassa ja korkkareissa viihtyvään Virveen, joka viime vuodet ollut rönttäinen ilmestys (aiempaan verrattuna) ja nyt kun ero tuli, on virve taas sama vetävä pakkaus kuin alkuaikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8463/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli hääkuva ja jotain muita kuvia ennen. En tiedä koska kuvat poistettu, mutta huomasin 2 vk sitten niiden hävinneen.

Vierailija
8464/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve postasi jo kauan aikaa sitten mietelauseita ja omia kirjoituksiaan että nykyään osaa vaatia parempaa kohtelua jne. Nyt sitten kertoi että halusi ensin miettiä miten olla parempi puoliso, mutt päätyi sitten siihen että ei halua olla puoliso lainkaan. Ja kaikkea tätä ennen, muutama kk sitten postaili monta juttua siitä miten antavat toistensa toteuttaa itseään ja mennä ja tulla miten haluavat jne. Silloin tosiaan vaikutti oikeasti vielä olevansa suhteessa koska niin monta postausta teki siitä. Veikkaan että sen jälkeen miehellä oli syrjähyppy, Virven kriisit alkoi, reissubestis vähän rohkaisi sinkkuilemaan ja rest is history. 

En usko että V palaa nyt Suomeen, veikkaan seuraava kohde on tyyliin Bali, Goa tai Intia. Joku joogaretriitti sopis Virven nykyiseen kehityskaareen. Mutta luulen että nyt on oikeesti tulossa joku yllättävä kohde.

Vierailija
8465/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vaihtaa osoitteensa Suomeen vanhempien luo. Suomesta ja Vantaasta jotain vihjaili joitain viikkoja sitten.

Vierailija
8466/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei noita parisuhdeongelmia voi peitellä jos tekee julkisomea ja on geneerinen nainen kuten me kaikki pohjimmiltaan. Olen itsekin erokriisissä käyttäytynyt juuri noin. Kyllä naiset tuon käytöksen huomaa.

Uskon että exällä oli yhden yön juttu ruotsissa TAI kertoi että on saanut tunteita toista naista kohtaan. Siellähän oli muutama kuukausi sitten piste kun sai jotain huonoja uutisia joita sitten kriiseili ja ravisteli ja sheikkasi itsestään pois himoliikunnalla. 

Uskon myös että Virve teki lopullisen eropäätöksen. Hänhän on aina ollut se osapuoli joka on miehet jättänyt. Muistajat muistaa. Olen ihaillut sitä piirrettä että pystyy tekemään eropäätökset aina jämäkästi, itse olen niin erilainen. 

Harmi kyllä. Miehiä on tullut nähtyä tähän mennessä elämää sen verran että ihan heti jos koskaan ei tule löytämään yhtä mukautuvaa, pitkäpinnaista ja eri tempauksiin suostuvaa hyväluontoista tyyppiä kuin jazzmies. Nää reissu-travelleri-boheemihipit minkä kanssa saa pitää pussy power-keskusteluitaan ei niitä ole. Mutta onneksi hän on niin määrätietoinen nainen että uskon että hänelle käy vielä ihan hyvin.

Vierailija
8467/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homma. Jatsimies loukannut Virveä. Kenties jatsimiehen aloite erokin. 

Vierailija
8468/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan usko että palaa Suomeen, se ois liian kova reality check Virvelle koska tajuaisi että ei sillä oikeasti ole mitään muuta elämässä kuin matkalaukku. Parempi pysyä halpamaissa niin pysyy jonkinlainen illuusio.

Vierailija
8469/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää että miten/miksi/millä tavalla Virve siis koki tarvetta olla silloin Nha Trangiin lähtiessä parempi puoliso? Tai onko tästä ollut jotain aiemmin, siis että kokisi ettei ole toiselle tarpeeksi hyvä kumppaniksi tms? Aika itsekkäältähän tuo meno on vaikuttanut, mutta toisaalta annettu myös se kuva että kummallekin osapuolelle on sopinut tuollainen suhde jossa ei enää paljoa muuta yhteistä vaikuta olevan kuin ns. nimet paperissa 🙄

Vierailija
8470/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Virve ei ees halua parisuhdetta. Kun tähänkin asti on jo vuosia viihtynyt yksin niin en usko että parisuhde siihen elämäntyyliin sopii ollenkaan. Parempi näin Virvelle. Parisuhde on aina kompromissi enkä usko että Virve pystyy mistään antamaan myöten.

Vierailija
8471/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuta ylös jos arvasit oikein että ero on tullut :)

Vierailija
8472/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jatsimies on halunnut erilaista elämää. Ei tuollaista halpamaissa mahdollisimman halvalla kituuttamista. Virvellehän Ruotsissa tai Suomessa eläminen ei ole mahdollista, koska ei halua enää työelämään ja rahaa ei ole tarpeeksi korkeaan elintasoon Pohjoismaissa. Jatsimies kuitenkin taitaa olla kunnianhimoinen oman työnsä ja uransa suhteen eikä halua vain elellä toimeettomana Aasiassa. Voi heillä siinä mielessä olla erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat ja prioriteetit.

Vierailija
8473/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuala Lumpur ei taida olla Virven suunnitelmissa enää koska raha. Aiemmin ovat jatsimiehen kans asustelleet KL yhdessä, mutta nyt ei ole enää miestä jakamassa asumiskuluja. Varmasti siis jatkossa Virve keskittyy halvempiin paikkoihin. 

Vierailija
8474/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Virven riehakkuus ja kaiken hehkuttaminen vähän näyteltyä ja kompensoi erotilanteen aiheuttamia negatiivisia tunteita. Ikään kuin virve yrittäisi todistella itselleen, että pärjää tosi hyvin ja kaikki on ihanaa. Nyt tulee jatkuvasti mietelauseita itsensä rakastamisesta ja sen tärkeydestä.

Vierailija
8475/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuala Lumpur ei taida olla Virven suunnitelmissa enää koska raha. Aiemmin ovat jatsimiehen kans asustelleet KL yhdessä, mutta nyt ei ole enää miestä jakamassa asumiskuluja. Varmasti siis jatkossa Virve keskittyy halvempiin paikkoihin. 

Tää on taas esimerkki siitä Virven "aitoudesta": Kuala Lumpur on muka ollut se itse valittu Aasian tukikohta, jonne palataan siksi että elämä on siellä niin hyvää jne. Joo on varmaan ollutkin hyvää elämää, mutta sitten kun joutuu miettimään rahojaan tarkemmin niin elämäkin varmaan muuttuu. Nyt tosin kulutettu holtittomasti, mut suurin osa ostoksista on kuitenkin ollut alle 5e halpavaatetta jne.

Vierailija
8476/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Virve ei ees halua parisuhdetta. Kun tähänkin asti on jo vuosia viihtynyt yksin niin en usko että parisuhde siihen elämäntyyliin sopii ollenkaan. Parempi näin Virvelle. Parisuhde on aina kompromissi enkä usko että Virve pystyy mistään antamaan myöten.

Ei ehkä parisuhdetta, mutta jos vanhat merkit pitää paikkansa, Virve tarvitsee miehen, joka kohtelee häntä prinsessana (itsetunnon pönkitystä). Tai sitten virve on kasvanut henkisesti ja hän pärjää omillaan.

Vierailija
8477/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkasin että menee Suomeen siksi, koska vihjaisi jotain läheisistään ja ikävästä - pistin merkille, kun oli eka kerta kun olen lukenut että on ylipäätään ketään ollut ikävä (ja oon seurannut minitaloajoista lähtien).

En oo ihan varma mutta muistaakseni yksi vietnamilaisista kavereista oli sinkku eikä halua parisuhdetta. Ja jos näin oli, niin tuntuu kyllä siltä että se on nimenomaan tämä reissubestis. En ainakaan ite tyttiksenö katsoisi hyvällä jos mieheni jauhaa jostain pussy powerista jonkun uuden tutun kanssa.

Eli näistä syistä veikkaan Nha trang - Suomi reitiksi.

Vierailija
8478/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: instatilin nimi muuttuu pian. Veikkauksia uudesta nimestä?

Vierailija
8479/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliskin käänne, jos Virve menis Suomeen. Jos ei nyt lopullisesti, niin edes väliaikaisesti. Olis kiinnostavaa seurata, millaiseksi Virven elämä muodostuisi esimerkiksi Vantaalla. Varmasti kävis paljon kirjastossa. Ehkä jopa ruokajonossa?

Vierailija
8480/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Virve on maalaillut aika ikävää kuvaa ex-miehestään. Ikään kuin mies olisi kohdellut Virveä huonosti. Virve vaatii nyt parempaa kohtelua eikä suostu enää pienentämään itseään.

Voihan toki ollakin, että suhde on ollut oikeasti toksinen, vaikka Virve on vain hehkuttanut miestään ja sitä, kuinka mies on antanut Virven toteuttaa itseään kuten tahtoo ja tukenut aina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän