Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (8988)

Vierailija
8481/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus: instatilin nimi muuttuu pian. Veikkauksia uudesta nimestä?

Jotain pussy poweriin liittyvää. 

Vierailija
8482/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oliskin käänne, jos Virve menis Suomeen. Jos ei nyt lopullisesti, niin edes väliaikaisesti. Olis kiinnostavaa seurata, millaiseksi Virven elämä muodostuisi esimerkiksi Vantaalla. Varmasti kävis paljon kirjastossa. Ehkä jopa ruokajonossa?

Virvehän ilmeisesti vakavissaan uskoo että luo ajatuksillaan elämäänsä. Miksi siis antaa rahatilanteen rajoittaa? 🤭 Itseä eniten näissä manifestaatio jne jutuissa ärsyttää juuri se (useimmiten jenkeistä lähtöisin oleva) vaurauden manifestointi, mutta nyt olisi sopiva tilaisuus Virvellä kokeilla sitäkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta Virve on maalaillut aika ikävää kuvaa ex-miehestään. Ikään kuin mies olisi kohdellut Virveä huonosti. Virve vaatii nyt parempaa kohtelua eikä suostu enää pienentämään itseään.

Voihan toki ollakin, että suhde on ollut oikeasti toksinen, vaikka Virve on vain hehkuttanut miestään ja sitä, kuinka mies on antanut Virven toteuttaa itseään kuten tahtoo ja tukenut aina. 

Ehkä suhde ja avioliitto ei ole ollutkaan hyvä. Nyt, kun Virve on hehkuttanut olevansa onnellisempi kuin koskaan ja uudet bestikset parasta maailmassa mitä tapahtunut. Jatsimiehen aikana alkoi Virven alamäki. Loppui työnteko ja tuli utmattningssyndrom. Alkoi sairaalloinen pihistely ja lopulta ei Virve panostanut enää itseensäkään. Kaikki saattanut olla oireita masennuksesta. Nyt taas Virve on löytänyt eron myötä itsensä ja naiselluutensa. 

Vierailija
8484/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä ollut avioehto vai miten Ruotsissa omaisuuden jako eron sattuessa?

Vierailija
8485/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ViiHigherAndHigherBetterAndBetter

Vierailija
8486/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muusikkomiehet tiedetään. Naisia joka kulmalla. Ei varmaan ole ollut onnellinen suhde Virvellä.

Vierailija
8487/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että Jatsimiehellä on huomattavasti Virveä enemmän osake- yms. säästöjä. Eli veikkaan, että omaisuuden jako olisi Virvelle edullisempi juttu - siis jos ei mitään avioehtoa ole.

Toisaalta vaikka ei olisi avioehtoa, niin ei kai mikään taho määrää omaisuutta puolitettavaksi jos molemmat ovat tyytyväisiä siihen mitä itse nimenomaisesti omistavat. 

Hetkeäkään en kyllä usko, että Virve palaisi hankalaan vanhaan sukunimeensä. Uskon hänen pitävän tämän kansainvälisemmän, ellei häneltä sitten löydy omasta sukulinjasta joku naisenergisempi nimi minkä voisi itselleen vaihtaa. 

Vierailija
8488/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin ettei kukaan tiedä millainen mies oikeasti on. Omakin ex-mies oli mukava työkaveri, mahtava ystävä, auttavainen ja kohtelias lapsi vanhemmilleen mutta minua kohtaan fyysisesti ja henkisesti väkivaltainen.

Vierailija
8489/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että ero on parasta mitä Virvelle on tapahtunut aikoihin. Ainakin Vanha oma Virve on back, joka tykkäsi panostaa ulkonäköön ja itseensä.

Vierailija
8490/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me myöskään tiedetä millainen kumppani Virve on ollut miehelleen. 

Vierailija
8491/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me myöskään tiedetä millainen kumppani Virve on ollut miehelleen. 

Virve itse kertoi aikoinaan blogissa (Ruotsissa asuessaan), että mies ei halua lähteä Bangkokiin asumaan. Mutta että lähtee kyllä, jos Virve vaan järjestää riittävän ison kohtauksen. 

Ja sinne lähdettiin. 😁

Vierailija
8492/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti koitti vakuutella silloin että "kaikki kyllä näkevät kauas ettei hänen ja tämän reissubestiksen välillä ole mitään", juupa juu. Näköjään ainakin Suomessa asti nähtiin jo kaukaa toisin. 

Sääliksi tosiaan käy ex-miestä, kannatellut masentunutta ja ongelmaista vaimoaan tämän huonoilla kausilla, ja nyt kun menee paremmin niin nostaa kytkintä samantien. Itsekkäältä vaikuttaa. 

Vierailija
8493/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan edelleenkään käsitä tätä ideologiaa, että universumi rakastaa minua ja haluaa antaa minulle kaiken mahdollisen hyvän, kunhan vain rohkeasti ajattelen itseäni ja vain itseäni enkä piittaa kenestäkään muusta. 

Ihan päinvastoin kuin itse ajattelen. No, oma elämäni onkin ollut monelta osin rankka ja vaikea, ei todennäköisesti useimpien mielestä todellakaan mikään menestystarina. Mutta toisaalta voin sanoa selkä suorana, että olen elänyt arvojeni mukaisesti ja kaikista ongelmista huolimatta kokenut valtavasti onnellisuutta ja merkityksen tunnetta. Ja koska olen pahoissakin paikoissa ollut hyvä tyyppi, olen kerännyt rinnalleni mahtavat tukijoukot, jotka ovat auttaneet niistä pahoista paikoista eteenpäin. Itselleni onnellisuus on tullut sivutuotteena kaikesta muusta, itse asiassa aika pitkälti siitä, että olen ajatellut jotain ihan muuta kuin itseäni. 

Vähän off topiciksi meni nyt, mutta nämä teemat herättävät minussa paljon ajatuksia.

Vierailija
8494/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että heillä on ollut avioehto. Miksi muuten Virve sanoisi heipat Kuola Lumpurille, jos kerran olisi saamassa lisää rahaa eron myötä? 

Ja mitä jos jazzmiehellä onkin toinen mies? Mulla on aina tullut vähän sateenkaarevat vibat hänestä. En usko että Virve on pettäny, mutta kovasti yrittää näyttää että vientiä piisaa.

Vierailija
8495/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihan vaan joku tunnejuttukin, että jos Kuala Lumpur ja tuo tietty majoitus on ollut "heidän paikkansa".

Vierailija
8496/8988 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että heillä on ollut avioehto. Miksi muuten Virve sanoisi heipat Kuola Lumpurille, jos kerran olisi saamassa lisää rahaa eron myötä? 

Ja mitä jos jazzmiehellä onkin toinen mies? Mulla on aina tullut vähän sateenkaarevat vibat hänestä. En usko että Virve on pettäny, mutta kovasti yrittää näyttää että vientiä piisaa.

Itse täällä kanssa joskus mietin tätä sateenkaarevuutta jazzmiehesrä. Ankeaa toki ajatella että ilmeisesti ainakin vähän myös ulkonäöstään kiinnostunut ja hyvin ns miellyttävän oloinen mies olisi automaattisesti homo, mutta ainakin on hyvin sopeutunut pitkiin aikoihin erossa vaimostaan ja Caminolla yhteismajoituksissa(?) nukkumiseen yms.

Vierailija
8497/8988 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti koitti vakuutella silloin että "kaikki kyllä näkevät kauas ettei hänen ja tämän reissubestiksen välillä ole mitään", juupa juu. Näköjään ainakin Suomessa asti nähtiin jo kaukaa toisin. 

Sääliksi tosiaan käy ex-miestä, kannatellut masentunutta ja ongelmaista vaimoaan tämän huonoilla kausilla, ja nyt kun menee paremmin niin nostaa kytkintä samantien. Itsekkäältä vaikuttaa. 

Vierailija
8498/8988 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uudet ystävät kuulosti miehiltä. Virveltä jäi kerran korvakorut yhden luo. Jos eroa ei ollut jo tuolloin tehty, niin saattoihan nämä ystävät herättää aviomiehessä mustasukkaisuutta. Kaiken kaikkiaan tuntui, että elämää elettiin paljolti Virve ehdoilla, joka keskittyy voimakkaasti itsensä tutkiskeluun. Miehellä kuulosti olevan mielenkiintoinen ura muusikkona, Virve taasen haahuilee ympäri maailmaa etsien itseään. Etsien aina vain parempaa...

Vierailija
8499/8988 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se ottaisi vanhan "joiedevirve" käyttöön? Sopisi nykymenoon.

Vierailija
8500/8988 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä reissubestis siis mies? Onko esiintynyt Virven somessa ihan kasvoillaan vai onko V vaan puhunut hänestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi