Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (9035)

Vierailija
8441/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääköhän Virve eksän sukunimen vai vaikeaako takaisin?

Ruotsissakin on avioerossa harkinta-aika, paitsi jos molemmat puolisot hakevat yhdessä eroa JA heillä ei ole alle 16-vuotiaita lapsia JA ei olla asuttu aikoihin yhdessä, voi avioeron saada ilman harkinta-aikaa. Ero saattaa siis jo olla ihan virallinen. (Periaatteessa Fredmanit ovat asuneet Malesiassa yhdessä, mutta näitä ei tarvitse mitenkään todistaa, riittää että molemmat ilmoittavat asian olevan näin.)

Mutta heillä on kuitenkin ollut käytännön syistä osoite myös Ruotsissa. Jos heillä on ollut sama osoite, katsovatko viranomaiset automaattisesti, että he ovat asuneet yhdessä? (Täällä Suomessahan oli päinvastainen tapaus äskettäin, kun julkkispari oli ollut kirjoilla eri paikoissa. He saivat eron ilman harkinta-aikaa, vaikka olivat käytännössä asuneet yhdessä. Ainakin Suomessa olennaista on se, mitä pape

Ei katsota, uskotaan mitä ihmiset sanovat. Virvehän on ollut viimeiset vuodet ulkomailla, vaikka osoite onkin Ruotsissa, ja lähettänyt avioerohakemuksenkin Vietnamista. Ruotsissa lainsäädäntö asunnonvuokraamisessa on sellainen, että siellä näitä virallisia ja epävirallisia alivuokralaisia on ihan älyttömäksi viidakoksi asti. Ja eiköhän Suomessakin olisi tullut harkinta-aika jos toinen puolisoista olisi ilmoittanut että ovat kuitenkin käytännössä asuneet yhdessä vaikka viralliset osoitteet erilaiset. 

Eihän kummassakaan maassa avioeroissa haeta mitään syyllisiä tms (kuten ennen vanhaan), vaan tarkoitus on varmistaa ettei kumpikaan puolisoista yhtäkkiä putoa tyhjän päälle. Tuolla että sanoo asuneensa eri osoitteessa tavallaan vahvistaa, että ei joudu välittömästi muuttamaan pois puolison asunnosta tai tipu tyhjän päälle kun avioliiton päättyessä puolison elatusvelvollisuus samalla katkeaa. 

Vierailija
8442/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virve toteaa, että on voittanut masennuksen. 😳 Siis montako postausta on saatu siitä aiheesta, että Virvellä ei ole masennus vaan uupumus. 

Virallisesti Virve asuu yhä anoppinsa luona, mutta nyt Virvellä ei enää ole mitään siteitä Ruotsiin. On varmaankin aika siirtää osoite Ruotsista takaisin Vantaalle, ja paluuta ainakin joksikin aikaa Suomeen onkin Virve vihjaillut ensi vuodelle jo useampi viikko sitten. 

Vietnamissa Virve kertoi allekirjoittaneensa erään hakemuksen, joka siis mitä ilmeisimmin oli avioerohakemus. 

Luepa uudestaan. Hän ei sanonut, että on itse voittanut masennuksen, vaan että seuraajat ovat jakaneet hänelle kokemuksiaan masennuksen voittamisesta. 

Aah, no niinpä tietenkin.  Eihän Virve nyt sentään h*llu ole, seuraajat vain. 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8443/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se onki jatsimies joka avioeron halusi Virvestä ottaa uuden p u s s y power miehen kanssa tapahtuneiden asioiden takia. Viimeinen niitti jatsimiehelle. Virve oli vielä luuloissaan onnellisesti naimisissa, kunnes jatsimies saapui avioeropaperit kanssa. Virve vaan kääntää asian niin päin, että itse halusi erota.

Vierailija
8444/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten iski totuus päin naamaa ja pahaa oloa lähdettiin purkamaan karaokeen.

Vierailija
8445/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatsimiehellä saattanut myös olla jotain sutinaa jonkun kanssa ja Virve päätti näpäyttää jatsimiestä Vietnamissa. Seurauksena avioero.

Vierailija
8446/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, olihan siellä sitten erottu, vaikka kuinka vielä muutama(?) viikko sitten annettiin valheellista kuvaa kysyjälle sanomalla että koko ajan ollaan yhdessä täällä ja tutustutaan toisiimme uusina ihmisinä 🙄. No, onhan se tietty uusi suhde kun se onkin exään eikä enää aviopuolisoon.

"Mulla oli kaunis yhteinen 11 vuoden taival upean ihmisen kanssa, joka kohteli mua aina kuin prinsessaa ja antoi mulle täyden vapauden tehdä asioita, joita halusin tehdä sekä tuki mua aina kaikessa."

^ Toi kohta pisti silmään, muotoilu että mulla oli. Olikohan Virve ikinä itse puolisolleen samalla tavalla tukena yms?

Vierailija
8447/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve mielellään pitää itseään erityisenä nyt tässäkin asiassa, että ei suinkaan tutun kaavan mukaan jokin ulkoinen aiheuttanut sisäisiä muutoksia vaan Virven sisäinen muutos nyt sitten manifestoitui avioerona.

Tuntuu että ainahan Virvellä näitä kausia on ollut ja nyt se suurin mania/muutos käytöksessä alkoi kyllä mielestäni vasta näiden uusien bestisten myötä (=ulkoinen asia). Virven puolesta toivon ettei ole mennyt isoja päätöksiä tekemään nyt ihan vain uusien mieskavereiden huomiosta hullaantuneena. Toisaalta avioliitto kyllä vaikutti aika kuihtuneelta ja ero mahdollistaa miehellekin paremman suhteen tavoittelun.

Mutta liekö Virve on punninnut että jatkuuko tuo itsensä rakastaminen samalla volyymilla jos siitä ei olisi nämä bestikset ympärillä muistuttumassa. Kiusallista kertakaikkiaan nuo pussy power prinsessa bitch -viesteilyt.

Vierailija
8448/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve kyllä vaikuttaa huomattavasti pirteämmältä ja iloisemmalta, joten päätös lienee oikea. Toivottavasti nauttii nyt vapaudestaan eikä heti vaihda ainakaan reissubestikseen, josta tulee red flag vibat.

Vierailija
8449/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on heikkoa ja kyllähän se ihastuminen on ollut varmasti huomattava tekijä Virven sisäisessä ja ulkoisessa muutoksessa. Olisiko eroa edes tullut ainakaan juuri nyt ilman reissubestiksen tapaamista.

Vierailija
8450/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän oli ne uutiset joita piti sulatella juoksemalla tuntikausia Vietnamissa Crocseissa - sanoikohan jatsimies että haluaa erota /jotain on tapahtunut vai mitä? Tämä tuntui olleen jonkinlainen käännekohta.

En kyllä muista oliko reissubestis jo niin fantastinen tässä kohtaa, mutta viimeistään tässä kohtaa V alkoi vaikuttaa siltä että on vieraan miehen pauloissa.

Mutta ihan oikein kyllä ounastelimme! 

Mun ennustus: matkustaa ensin Nha Trangiin, sen jälkeen Suomeen ainakin kesäksi.

Vierailija
8451/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatsimiehellä saattanut myös olla jotain sutinaa jonkun kanssa ja Virve päätti näpäyttää jatsimiestä Vietnamissa. Seurauksena avioero.

Olen epäillyt koko ajan, että miehellä oli aiemmin syksyllä syrjähyppy, joka oli Virvelle se iso,  sulattelua vaatinut ahdistava  asia. Sen jälkeen taisi alkaa se maaninen juokseminen ja lopulta itsensä ehostaminen ja uusien vaatteiden ym. ostaminen. Ehkä mies on jopa vaatinut, että alkaisivat taas elää Ruotsissa töitä tehden, mutta tähän virve ei ole suostunut.

Vierailija
8452/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joku 12 stooria taas siitä miten ihanaa on ihan vain itseään varten perjantaina laittautua ja mennä syvähalkioisessa ihonmyötäisessä pikkumustassa karaokekoppiin vähän irroittelemaan (hakemaan iloa ja energiaa). Hankala uskoa et ilman Nha Trang ihailijalaumaa(?) tai ainakin sitä yhtä pussy power -bestistä tulisi meikanneeksi ja kuvanneeksi näitä treffi-iltoja itsensä kanssa.

Vierailija
8453/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii eli kaikki vartalonesittelykuvat oli sitä "reissubestistä" varten. Ja jatsmiestä, jolla tehdään mustasukkaiseksi. Siis ihan perus keissi. Naisena on helpohko arvioida toisen naisen käytöksen syitä. Myös holtiton rahan kulutus, joka päivä jotain uutta yllä. Sillä yritetään ostaa itselleen hyvää oloa.

Tiedän tämän koska itse olen käynyt tasan saman "matkan". Suruun liikutaan ihan järjettömiä määriä ja shoppailaan. Usein välttämätön etappi surun/tunteiden käsittelyssä, mutta ei harmillisesti auta mihinkään.

Vierailija
8454/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ole kuin hetki kun kertoi olevansa edelleen ONNELLISESTI naimisissa.

Ei kai se nyt mitenkään epätavallista ole että sanotaan noin ulkopuolisille vaikka ero olisikin mielessä? Etenkin jos on jonkin sortin aktiivisomettaja, he kun usein muutenkin tuppaavat usein kaunistelemaan asioita seuraajille.

Jos itse olisin harkitsemassa / tekemässä eroa, en varmaan minäkään siitä kovin julkisesti puhuisi, korkeintaan kaikkein läheisimmille ihmisille. Muille voisin hyvin vastata johonkin miten teillä menee kyselyihin että mikäs tässä. Mulla ei tosin ole julkista somea, joten vähän eri tilanne kuin Virvellä. Mutta kuitenkin, tietyllä tapaa ymmärrän.

Vierailija
8455/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii eli kaikki vartalonesittelykuvat oli sitä "reissubestistä" varten. Ja jatsmiestä, jolla tehdään mustasukkaiseksi. Siis ihan perus keissi. Naisena on helpohko arvioida toisen naisen käytöksen syitä. Myös holtiton rahan kulutus, joka päivä jotain uutta yllä. Sillä yritetään ostaa itselleen hyvää oloa.

Tiedän tämän koska itse olen käynyt tasan saman "matkan". Suruun liikutaan ihan järjettömiä määriä ja shoppailaan. Usein välttämätön etappi surun/tunteiden käsittelyssä, mutta ei harmillisesti auta mihinkään.

Oli näin tai ei, niin tosi kiusallinen tapa käsitellä asiaa näin somessa kaikkien nähden. Juuri tuoltahan se on ulkopuoliselle vaikuttanut ainakin. Oli niin suuri se muutos että yhtäkkiä innostutaan muiden miesten kanssa puhumaan pussy power -juttuja ja tyyli sekä rahankäyttö muuttuvat kuin salamaniskusta.

Vierailija
8456/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli näin tai ei, niin tosi kiusallinen tapa käsitellä asiaa näin somessa kaikkien nähden. Juuri tuoltahan se on ulkopuoliselle vaikuttanut ainakin. Oli niin suuri se muutos että yhtäkkiä innostutaan muiden miesten kanssa puhumaan pussy power -juttuja ja tyyli sekä rahankäyttö muuttuvat kuin salamaniskusta.

Tai meinaan että kiusallista oli se että piti julkisesti tuoda niin paljon esiin että tässä nyt kenties on vähän sutinoita muiden miesten kanssa tai ainakin selvää flirttiä ja onnellisena tässä istun toisen miehen moottoripyörän tms kyydissä 🙄

Vierailija
8457/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve varmaan saanut tietää, että jatsimiehellä ollut toinen nainen. Sen seurauksena hakeutui reissubestiksen seuraan ja alkoi panostaa ulkonäköön näyttääkseen jatsimiehelle että itselleen kelpaavansa. Omaa pahaa oloa, pettymystä, loukkaantumista, riittämättömyyden tunnetta ja kateutta toista naista kohtaan paikattiin tälläytymällä ja hakemalla ihailua toisten miesten seurasta. Näin Virve tunsi voimaantuneen ja löytäneen naisellisuutensa jälleen. Kaiken takana on nainen. Toinen nainen. Joka sai aikaan muutoksen Virven käytöksessä.

Vierailija
8458/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse jaksanut uskoa tuohon jatsimiehen toiseen naiseen/pettämiseen, mutta toisaalta kun miettii, niin miksi Virven aloitteesta tai yhteisestä päätöksestä tehtyä sopuisaa "erilleenkasvamis" eroa olisi seurannut näin radikaalit muutokset ja niin kova tarve ravistella hankalia tunteita pois? Tottakai pitkän liiton lopettaminen suruttaa missä olosuhteissa tahansa, mutta tuntui että Virvellä on ollut paljon voimakkaampia tunteita kuin vain jotain nostalgiaa ja surumielisyyttä.

Vierailija
8459/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jo ainakin 2 vk aikaa, kun Virve poistanut instasta kaikki kuvat miehestään.

Vierailija
8460/9035 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkähän oli ne uutiset joita piti sulatella juoksemalla tuntikausia Vietnamissa Crocseissa - sanoikohan jatsimies että haluaa erota /jotain on tapahtunut vai mitä? Tämä tuntui olleen jonkinlainen käännekohta.

En kyllä muista oliko reissubestis jo niin fantastinen tässä kohtaa, mutta viimeistään tässä kohtaa V alkoi vaikuttaa siltä että on vieraan miehen pauloissa.

Mutta ihan oikein kyllä ounastelimme! 

Mun ennustus: matkustaa ensin Nha Trangiin, sen jälkeen Suomeen ainakin kesäksi.

Tää Nha Trang - Suomi voisi kyllä olla aika todennäköinen skenaario

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi