Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (8025)

Vierailija
8021/8025 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse yli tosta että introvertti Virve matkaa tapaamaan jotain satunnaista ihmistä jonkun toisen ihmisen suosituksesta. Virve, joka ei pidä ihmisistä ja joka vietti päiväkausia naputtamassa Duolingoa majapaikoissaan ketään tapaamatta 😀

Vierailija
8022/8025 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Se V vähän erikoiselta tädiltä vaikuttaa vessassa virnuillessaan ja  kuvatessaan ihmisiä. Muutenkin hänellä on ihme tapa kuvata ihmisiä ja laittaa videoita nettiin. Yhtäkin miestä kuvasi pitkään tämän kävellessä - ilmeisesti vain siksi, että miehellä oli käsilaukku. V siis zoomasi välillä laukkuun!

Tuli sellainen fiilis (siitäkin), että V ei oikein itse tiedosta, mikä on ns. yleisesti hyväksyttyä käytöstä. Sama juttu siinä,kuinka pokkana vaan kertoo menevänsä hienon hotellin aulaan viettämään aikaa (vaikka ei itse majoitu siellä) tai kertoo hankkineensa ikean kanta-asiakaskortin vain, koska sillä saa ilmaista kahvia. Ihailen kyllä tavallaan V:n pokkaa kertoa tämän kaiken nolouden 😀

En kyl usko että kyse on siitä et Virvellä olis pokkaa, sehän on itsekin päivitellyt miten välittää liikaa siitä mitä muut ajattelee. Ennemmin kyse on siitä ettei virvellä ole alkeellisiakaan kykyjä lukea sosiaalisia koodeja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/8025 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt ketkä niitä Live laugh love tekstejä haluaa seinilleen, mutta mitä noita Virven storeja katsonut niin se ihminen on varmaan samanlainen kuin Virve. Joka ikisen lattean elämänviisauden on V jaksanut kuvata ostarilla. Varmaan ottaa ne merkkeinä universumilta.

Tämä x100 :D

Vierailija
8024/8025 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ilmeisesti sitten halutaan yhtäkkiä tätä sosiaalista elämää ja ollaan niin kiitollisia että saadaan elää sellaista, tosi suuri muutos kuten monesti täällä on jo todettu.

Tavatun ihmisen sijaan on tosin kuvailtu ja hehkutettu lähinnä tapaamispaikkaa 🤔. Ja jälleen kerran ollaan omaan silmään täysin sieluttoman näköisessä ostoskeskusta muistuttavassa paikassa. Joo, on kasveja ja vihreää, mutta jotenkin tosi muovisista ja tekemällä tehdyistä moderneista ostoskeitaista Virve kyllä tykkää. Kunhan on hyvä (ja ilmainen) vessamaailma :)

Vierailija
8025/8025 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä noita Virven hymyilyvideoita. Siis, kuvaa itseään hymyillen tuijottamassa kameraan samalla kun kävelee/tanssii/juoksee/istuu jossain? Niitä tulee niin monta putkeen. Ehkä perinteisempi olisi ottaa itsestään hymyileviä kuvia. No ehkä mä vaan oon niin kalkkis. Mutta jotenkin ihmeen väkinäinen ja kiusallinen olo tulee niistä videoista.