Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakossa muuttunut

Vierailija
02.03.2015 |

En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.

Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa. 

Kommentit (8010)

Vierailija
8001/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvehän on perustellut nähtävyyksissä ym. kohteissa käymättömyyttään silläkin, että kun ei ole kohteessa lomailemassa turistina vaan elämässä tavallista jokapäiväistä arkea. Olen kyllä miettinyt, että eikö Virve sitten esim. Ruotsissa asuessaan käynyt ikinä kulttuuritapahtumissa, museoissa, elokuvissa tms. Itselläni nekin kyllä kuuluvat siihen normaaliin elämiseen (joskus enemmän, joskus vähemmän).

Vierailija
8002/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virvehän on perustellut nähtävyyksissä ym. kohteissa käymättömyyttään silläkin, että kun ei ole kohteessa lomailemassa turistina vaan elämässä tavallista jokapäiväistä arkea. Olen kyllä miettinyt, että eikö Virve sitten esim. Ruotsissa asuessaan käynyt ikinä kulttuuritapahtumissa, museoissa, elokuvissa tms. Itselläni nekin kyllä kuuluvat siihen normaaliin elämiseen (joskus enemmän, joskus vähemmän).

^ joka taas lisää ihmetystä Fredmanien liittoa kohtaan, toinen elättää itsensä kulttuurilla (musiikilla) ja toisen "hyvään perus arkeen" ei kuulu yhtään mitään (ainakaan maksullista) kulttuuria, eikä siis edes puolison keikat silloin tällöin kiinnosta 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8003/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasauttaa (heh) tuo Virven jatkuva introverttiuden korostaminen ja intro vs ekstro vertailu. Kyllä tutustuminen uusiin ihmisiin vie ekstroverteiltakin energiaa ja myös ekstroverteilla on ei-pinnallisia ystävyyssuhteita (no shit).

Tuntuu välillä kauhean välineelliseltä tuo Virven suhtautuminen ihmisiin, heti pitäisi synkata jotenkin todella syvästi tai muuten toiset vain vievät energiaa. Kuitenkin useimmiten ihmissuhteet alkavat hieman pinnallisemmasta jutustelusta ja syvenevät omalla painollaan, joskus toki hyvin nopeastikin. Mutta Virvelle tuntuu olevan täysin vieras konsepti se että joskus "antaessaan saa", tai että ihmissuhteisiin kannattaa myös itse panostaa eikä vaan passiivisesti odotella että ekstrovertti-sielunkumppanit löytävät ja "adoptoivat" ystäväkseen..

Vierailija
8004/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty myös jotkut ihmiset ihan aidosti ovat erakkoluonteisia eivätkä saa ihmissuhteista juuri mitään, mutta olihan siinä ero kuin yöllä ja päivällä kun Virven yksinäinen duolingoilu vaihtui ekstaattiseen onneen Vietnam-frendien myötä. Eikä introverttimaisesti tarvittu mitään palautumispäiviä väliin vaan useammat treffit eri ihmisten kanssa per päivä olikin yhtäkkiä energiasoiva asia 🤔

Vierailija
8005/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin 10 v ulkomailla ja ekat pari vuotta kävin tosi tiiviisti paikallisia ja lähiseudun nähtävyyksiä läpi, kaikki mikä vaikutti vähänkään kiinnostavalta. Kyllä sitä arkea silti ehti elää vaikka kävikin ihmettelemässä nähtävyyksiä. Ja museokäynnit kuuluu esim mun elämään niin olennaisesti että museokortin hommasin heti kun muutettiin takaisin Suomeen.

Vierailija
8006/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavaa on, että nyt tuntuu että V postaa paljon englanniksi ja korostaa entistä enemmän asukuvia - seuraajissa on varmasti noits vietnamista löytyneitä ihailijoita, joilta varmasti tälleen etänä hakee edelleen sitä huomiota ja kehuja

ja totta kai sitä kuka vaan on poikki uusien ihmisten kanssa olon jälkeen, jos on koko ajan kauhea rooli päällä (välittyi kuvista)

Vierailija
8007/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa myös uusi pitkä tyllihame ja vyö.. aika paljon tosiaan nyt shoppailtu!

Vierailija
8008/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin myös yllättävän (tai no ei oikeastaan 🙄) välinpitämätön (vai vaan pihalla) Virve on noita nähtävyyksiä ja uskontojakin kohtaan. "Ei mitään hajua missä olen, mutta täällä on joku jättimäinen ilmeisesti intialainen norsujumala" (= Ganesha). Ei sitten tullut puheeksi intialaisen miessaattueensa kanssa tai edes paikanpäällä halunnut tietää että missä nyt ollaan ja mitä patsaat esittävät tms 🤯

Vierailija
8009/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin myös yllättävän (tai no ei oikeastaan 🙄) välinpitämätön (vai vaan pihalla) Virve on noita nähtävyyksiä ja uskontojakin kohtaan. "Ei mitään hajua missä olen, mutta täällä on joku jättimäinen ilmeisesti intialainen norsujumala" (= Ganesha). Ei sitten tullut puheeksi intialaisen miessaattueensa kanssa tai edes paikanpäällä halunnut tietää että missä nyt ollaan ja mitä patsaat esittävät tms 🤯

Ja tämä siis ihmetyttää suhteessa siihen että tykkää puhua itsestään syvällisenä pohdiskelijana, mutta instasisältö on silti jotain "ei mitään hajua mikä paikka, mutta tää uusi pussy power -hame on ihana! 💖"

Vierailija
8010/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää paluuta tylsempiin sisältöihin (hammaslankainten kokopäiväinen etsintä esimerkiksi) vai onko jatkossa pidettävä englanninkielistä villi-vapaa-laittautuneisuus-ravintolat-julkisivua yllä... Aviomieshän sai kääntää tarinat vuodesta toiseen, mutta nyt näköjään alkaa uusi englanninkielinen aikakausi.

Vierailija
8011/8010 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä noita Virven hymyilyvideoita. Siis, kuvaa itseään hymyillen tuijottamassa kameraan samalla kun kävelee/tanssii/juoksee/istuu jossain? Niitä tulee niin monta putkeen. Ehkä perinteisempi olisi ottaa itsestään hymyileviä kuvia. No ehkä mä vaan oon niin kalkkis. Mutta jotenkin ihmeen väkinäinen ja kiusallinen olo tulee niistä videoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi