Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7805)
Frendeillä on jo seuraavat sutturat kierroksessa.
Minä kyllä toivon, että nämä frendit eivät vaan yrittäneet hyötyä Virvestä ja tekeytyneet ystäviksi. Virve oli niin elossa ja innoissaan näiden uusien ihmissuhteiden myötä! Oli niin uutta ja ihmeellistä löytää näin samalla tavalla ajattelevia ja inspiroivia ihmisiä!
Valitettavasti vaan tulee mieleen, että nämä frendist ei välttämättä olekaan olleet ihan rehellisiä. Varmaan huomasivat, mistä naruista kannattaa vetää Olihan toinen näistä frendeistä juuri haukkunut Virven bisnesidean lyttyyn (veikkaan, että sen jälkeen,kun tajunnut, että ei saa Virvestä sitä mitä haluaa). Virven itsensä mukaan hän toki vaan on kiitollinen, että on tällainen ystävä, joka kylmästi palauttaa maan pinnalle.
Jos se sydänystävä on todella sanonut noin tylysti mitä Virve kuvaa (tyyliin, ketään ei kiinnosta tuo jne.) niin on kyllä vähän lyttäävä tyyli. Luulen kanssa et ton kommentin sanoi joku joka ei saanutkaan virvestä irti mitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten mietitty asioita ja kerrotaan, että on ymmärretty jotain väärin, kun on oltu ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa. Olutkin menisi nyt, jos V vaan joisi olutta. Yksin ollaan liikenteessä syömässä pizzaa. Liittyyköhän tämä jompaankumpaan frendeistä?
Eiköhän kyse ole siitä kun Virve salamana lähti Netflix&Chill iltaan silloin kun ystävä olikin melkein pyytänyt "ammattihierojan" Tinderistä kylään. Ja Virve kun hieroi niin ystävä nautinnollisesti äänteli kun teki niin hyvää... ja Virve ei vaan ymmärtänyt että mies odotti tämän tilanteen eskaloituvan eteenpäin. Eli eiköhän nyt mies oo laittanut tästä jotain pesäeroa.
Mullakin on ja on ollut muutamia tosi läheisiä miespuolisia ystäviä mutta todellakaan en ketään ole nautinnollisesti hieronut, saati viikkokausia hehkutettu miten ylimaallisen ihana yhteys meillä nyt on :D Niin oon tehnyt ainoastaan jos oon ollut johonkin tyyppiin ihastunut.
Nyt on sitten mietitty asioita ja kerrotaan, että on ymmärretty jotain väärin, kun on oltu ihmisten kanssa vuorovaikutuksessa. Olutkin menisi nyt, jos V vaan joisi olutta. Yksin ollaan liikenteessä syömässä pizzaa. Liittyyköhän tämä jompaankumpaan frendeistä?