Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7542)
Mulle ei fyysinen läheisyys tai kosketus ole niin tärkeää että ymmärrän kyllä hyvin jos Virve on samanlainen. Mutta sitä en kyllä ymmärrä että puolison kanssa ei viestitellä tai soitella. Ei yhtään kiinnosta syvällisemmät keskustelut puolison, eli sen maailman läheisimmän ihmisen, kanssa? Virvelle näyttää riittävän että mies katsoo instastoorit.. vaikuttaa enemmän ystävyydeltä kun elävät noin eri elämiä? No kai jotkut eronneetkin palaavat yhteen vuosien jälkeen, ehkä V ja miehensä joskus asettuvat yhdessä jonnekin... tai sitten ei!
Mutta mitä kumpikaan saa tuosta parisuhteesta? Ihan vaan tuomitsematta pohdin...
Ja meidän tarkkaan omaisuuttaan harkitseva minimalistimme shoppaa taas intopiukeena fiiliksen mukaan lisää vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö alkoi ilmaiseksi tuppautumaan noihin tansseihin?
Miten on sen miehen tavannut kun niin introvertti? Muistan kun hämmennyin siitä että seksiä olisi, kun en muista virven ikinä sanoneet mitään kivaa miehestään, ei halua edes osallistua hänen konsertteihin ja missä mies muuten nyt edes on? :D
Jatsimiehen ja bisnes-Virven tiet kohtasivat Tukholmassa, Stureplanin yössä. Se oli sitä aikaa, kun Virve oli menestyvä maajohtaja, joka eli ja hengitti kosmetiikkaa. Virvellä oli aikoinaan blogissa ihan hauska postaus heidän ensitapaamisestaan. Virve oli lähtenyt työkavereiden kanssa terassille, Jatsimies osui samaan paikkaan ja siitä se sitten lähti.
Virve ihastelee sitä, miten vaatekauppa on samalla joidenkin koti! Siis vaatekaupan perällä on pieni tila, ei edes seinillä eroteltu, jossa asutaan. Miten mulla tuli pikemmin fiilis, että nuo ihmiset joutuu asumaan (köyhyyttään?) noissa oloissa. Pitävät vaatekauppaa ja asuvat sen liiketilan perällä. Virvestä tuo on vaan ihkua ja hienoa. Tokihan voi olla, että tuo on maan tapa eikä edes johdu siitä, että ei ole varaa erilliseen kotiin?
Nuo vaatekaupatkin on ääriään myöten täynnä ryysyjä. Jopa lattiat on täynnä isoja pusseja vaatteita. Ei tule kyllä yhtään fiilis, että tuoltapa olisi kiva hankkia laadukkaita vaatteita. Päinvastoin mietin, että onkohan tuolla ötököitä...
Vierailija kirjoitti:
Virve ihastelee sitä, miten vaatekauppa on samalla joidenkin koti! Siis vaatekaupan perällä on pieni tila, ei edes seinillä eroteltu, jossa asutaan. Miten mulla tuli pikemmin fiilis, että nuo ihmiset joutuu asumaan (köyhyyttään?) noissa oloissa. Pitävät vaatekauppaa ja asuvat sen liiketilan perällä. Virvestä tuo on vaan ihkua ja hienoa. Tokihan voi olla, että tuo on maan tapa eikä edes johdu siitä, että ei ole varaa erilliseen kotiin?
No itse asiassa emme tiedä asuvatko he siellä, ehkä asuvat. 😃 Mutta monelle kauppa tai ravintola on paikka, jossa päivät vietetään. Lapset eivät mene päivähoitoon vaan viettävät aikaa takahuoneessa, pienimmät nukkuu siellä päikkärit, isommat tulee liikkeeseen koulupäivän jälkeen viettämään aikaa, tekemään läksyjä ja tarpeen mukaan auttamaan hommissa. (Virve kun ihmetteli että oli jokin yksityistunti menossa ruokapöydän ääressä. 😃)
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän tarkkaan omaisuuttaan harkitseva minimalistimme shoppaa taas intopiukeena fiiliksen mukaan lisää vaatteita.
Postasi vasta kuvan vaatteistaan ja niitä näytti olevan nykyään yllättävän paljon + monia mitä en itse ainakaan muista ennen nähneeni. Silti vaatteita ei raaskita pestä säännöllisesti vaikka tuolla määrällä tuskin ihan kovin tiheään tarvitsee pestä.
Hih hih, ehkäpä Virvestä olisi itsestäkin ihana asua työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postasi vasta kuvan vaatteistaan ja niitä näytti olevan nykyään yllättävän paljon + monia mitä en itse ainakaan muista ennen nähneeni. Silti vaatteita ei raaskita pestä säännöllisesti vaikka tuolla määrällä tuskin ihan kovin tiheään tarvitsee pestä.
Taitaa tulla kausia, kun vaatekaappia täytetään uusilla hankinnoilla. Olisiko jotenkin kiertoon liittyvä juttu.
Mut kuvaa jonkun toisen kotia ja sitä ku ne syö. Mitä ihmettä oikeesti!? Ihan sama vaikka oliskin liiketila siinä samassa, ni Virve salakuvaa näitä tyyppejä? Vai kysyykö luvan, mitä en usko.
Nykytuotteet on niin heikkoja kestävyydeltäänkin ettei kiinnosta niitä harmikseen ostaa, juuri meni tänään paskaksi reilut 2 vuotta vanha kaapelimodeemin virtalähde, rotisko ei jaksa käynnistyä kuin satunnaisesti temppuilemalla mutta ei jaksa enää pysyä sitten päälläkään, sähköt häviää siitä ja modeemikin tietysti sammuu samalla.
Kahdessa vuodessa käyttökelvottomaksi paskaksi, juuri ja juuri takuuajan yli... perkele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia että mielialat heittävät noin rajusti kierron myötä? Että muutama päivä on täyttä euforiaa ja elämä on niin ihanaa, sitten seuraavana päivänä se mistä eilen haaveili onkin ihan vastenmielistä?
Samaa ihmettelen. Olen syönyt useita vuosia minipillereitä ja ollut useita vuosia myös ilman mitään hormoneita enkä huomaa olossa mitään eroa tai että kierron eri vaiheissa olisi eri fiilis. Mutta totta kai virvellä
Lumevaikutus, niinku kaikilla nyt tuntuu olevan tää niin muka tunnetaan eri kierron vaiheet. Kummasti kukaan ei tuntenut mitään ennenku luki noista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia että mielialat heittävät noin rajusti kierron myötä? Että muutama päivä on täyttä euforiaa ja elämä on niin ihanaa, sitten seuraavana päivänä se mistä eilen haaveili onkin ihan vastenmielistä?
Samaa ihmettelen. Olen syönyt useita vuosia minipillereitä ja ollut useita vuosia myös ilman mitään hormoneita enkä huomaa olossa mitään eroa tai että kierron eri vaiheissa olisi eri fiilis. Mutta totta kai virvellä
Lumevaikutus, niinku kaikilla nyt tuntuu olevan tää niin muka tunnetaan eri kierron vaiheet. Kummasti kukaan ei tuntenut mitään ennenku luki noista
Kyllä minä ainakin olen tuntenut kiertoni vaiheet jo 20 vuotta, ja eri vaiheissa kiertoa oloni on selvästi erilainen, tosin ei kuitenkaan yhtä dramaattisesti kuin V:llä. Minulle on aina ollut hyvin selvää, milloin ovuloin, eivätkä menkat koskaan ole alkaneet yllättäen, vaikka kierron pituudessa on ollut vaihtelua. Ei näistä silloin puhuttu vielä mitään, ihan omaa havainnointiani se oli. Ja kyllä mieskin huomasi eron selvästi.
Voi tietysti olla, että joillain ihmisillä erot ovat suurempia kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö alkoi ilmaiseksi tuppautumaan noihin tansseihin?
Miten on sen miehen tavannut kun niin introvertti? Muistan kun hämmennyin siitä että seksiä olisi, kun en muista virven ikinä sanoneet mitään kivaa miehestään, ei halua edes osallistua hänen konsertteihin ja missä mies muuten nyt edes on? :D
Jatsimiehen ja bisnes-Virven tiet kohtasivat Tukholmassa, Stureplanin yössä. Se oli sitä aikaa, kun Virve oli menestyvä maajohtaja, joka eli ja hengitti kosmetiikkaa. Virvellä oli aikoinaan blogissa ihan hauska postaus heidän ensitapaamisestaan. Virve oli lähtenyt työkavereiden kanssa terassille, Jatsimies osui samaan paikkaan ja siitä se sitten lähti.
Kyllähän he tapasivat jo aiemmin laivalla, kun molemmat olivat siellä töissä. V vietti iltaa frendin kanssa eikä ollut mitään ajatustakaan että kohtaisi jonkun, mutta niin vaan kohtasivat. V kertoi humalassa nimekseen Monkey, ja ihmetteli seuraavana päivänä / seuraavilla treffeillä miksi mies kutsuu häntä apinaksi. 😁 tähän liittyi myös joku paperilappu mihin V kirjoitti hyttinsä numeron, paperi jota aika pitkään vaalivat jossain taulussa kotonaan.
https://www.virvefredman.com/ostolakossa/kuinka-tapasin-ruotsalaisen/
Onkohan koru vielä tallella vai menikö konmaritushuumassa kierrätyskeskukseen...
https://www.virvefredman.com/ostolakossa/minimalistinen-yhden-huonekalu…
Ja täällä tosiaan vielä nimenomaan kerrottu että tapasivat laivalla.
Okei nyt menee oudoksi! Kumpi se nyt sitten on vai onko mies salaa vaihtunut välissä?
Tuosta minimalistisesta makkarista. Eikö patja mene huonoksi jos se ei tuuletu alhaalta? Mä luulen että meidän yläkerrassa ei ole yöpöytiä, koska heidän puhelimet tärisee herätyksessä niin että koko talo varmaan kuulee. Erityisen kivaa jos haluaisi nukkua itse pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Okei nyt menee oudoksi! Kumpi se nyt sitten on vai onko mies salaa vaihtunut välissä?
Ei ole vaihtunut. Virve kertoi tuon tapaamistarvinan blogissa vasta vuonna 2017 - siinä vaiheessahan olivat jo jotain kolme-neljä vuotta olleet yhdessä. Tämä on saattanut sekoittaa jonkun ajattelemaan, että V kohtasi miehen ollessaan business-nainen Tukholmassa.
Tuo on kyllä hyvä pointti! En ole asiaa ajatellut, mutta hyvinkin voi olla noin.
Suostuisin kyllä itse elämään puoli vuotta etäsuhteessa, jos elämäntilanne niin vaatisi. Mutta siinä kohdin kun puoliso Virven tavoin ilmoittaisi että ei tarvi joka viikko viestitellä ja jos haluaa tietää että hän on elossa voi lukea instaa, katsoisin kyllä parisuhteen päättyneeksi vaikka kuinka aviossa oltaisiin. 😝