Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7971)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha taas täällä Virvehullusta paasaava Virvehullu käynyt yksinpuhelua. En vaan ymmärrä miten jotakuta kiinnostaa ja ahdistaa niin kamalasti, että jostain pienestä instatilistä käydään keskustelua? Ketä muuta voi realistisesti niin paljon ahdistaa tämä keskustelu kuin Virveä itseään? Tiedoksi vaan että ei sun säännölliset trollailut mitään tule muuttamaan, ja anna vaan kaikkien kukkien kukkia :)
Virven touhuja on kyllä mielenkiintoista seurata, kiinnostaa missä mennään esimerkiksi kahden vuoden päästä. Vieläkö jaksaa reiät betonissa kiinnostaa. Taas oli muuten Virve tulossa kipeäksi, aika heikolta vaikuttaa terveydentila. Tämän Aasian reissun ajalta varmaan neljäs tauti jo.
Mistä sun pakkomielle pieneen instatiliin johtuu, kertoisitko vähän? :)
En ole ajatellutkaan, että lopettaisit virven kyttäämistä ennen kuolemaasi. Ei se ole tarkoituskaan, tarjoat hyvää viihdykettä ja minusta on hauskaa kurkistaa vakavasti sairaan ihmisen mielenmaailmaan, ihan jo opetustarkoituksessa. Jatka siis ihan rauhassa virvemonologejasi, palstahullu. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha taas täällä Virvehullusta paasaava Virvehullu käynyt yksinpuhelua. En vaan ymmärrä miten jotakuta kiinnostaa ja ahdistaa niin kamalasti, että jostain pienestä instatilistä käydään keskustelua? Ketä muuta voi realistisesti niin paljon ahdistaa tämä keskustelu kuin Virveä itseään? Tiedoksi vaan että ei sun säännölliset trollailut mitään tule muuttamaan, ja anna vaan kaikkien kukkien kukkia :)
Virven touhuja on kyllä mielenkiintoista seurata, kiinnostaa missä mennään esimerkiksi kahden vuoden päästä. Vieläkö jaksaa reiät betonissa kiinnostaa. Taas oli muuten Virve tulossa kipeäksi, aika heikolta vaikuttaa terveydentila. Tämän Aasian reissun ajalta varmaan neljäs tauti jo.
En ole ajatellutkaan, että lopettaisit virven kyttäämistä ennen kuolemaasi. Ei se ole tarkoit
Vaikka kuinka luulet että täällä on vain yksi ihminen, olet väärässä. Kun olimme hetken Ylilaudalla, siellä oli n. 30 eri kirjoittajaa.
Virven elämä kiinnostaa koska postailee usein, ja elämänsä on niin sinne tänne heittelehtivää. Hänellä on ollut julkinen suosittu blogi, ja nykyään pitää julkista instatiliä. Onko siis kiellettyä häntä seurata? Minusta naurettavampaa sun täällä vauva palstalla kytätä jotain ketjua jota vihaat ja jonka sisältö ei kiinnosta :--D Kunnon kukkahattutäti.
Virvellä taitaa olla enemmän aikaa käsillä nyt kun mieskin on häippäissyt puoleksi vuodeksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ajatellutkaan, että lopettaisit virve
Höpö höpö, ei ole mitään 30. kirjoittajaa ollut. :D Helpostihan sinne pakkomielteinen häiriintynyt tyyppi, kuten sinä, tekaisee usean eri käyttäjän.
Vauvapalstan ketjusta oli kuitenkin kyse ja täällä tätä vetää lähinnä yksi hullu, eli sinä. Varmasti vähän nolottaa, mutta ole ihan oma itsesi vaan, kyllä sinua ymmärretään. Mt-ongelmille ja neurologisille poikkeavuuksille ei ihminen minkään voi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, vielä kerran vastaan trollille. Mutta kerropa itse miksi sinua niin häiritsee jos mielestäsi täällä joku yksin kirjoittelee jostain _Virvestä_? Miten voi noin olla kiinnostusta? Vastaa nyt oikeesti, koska mä vastasin sulle miksi seuraan Virveä :) Keksi nyt joku hyvä vastaus, ei voi edes jonkun yhden henkilön hourailut niin kiinnostaa että jaksaisit täällä vuosikausia säännöllisesti käydä trollaamassa. Ellet oo Virve itse ja siihen kyllä merkit ja maneerit vahvasti viittaa :)
Aatelkaapa millaista on Jatsimiehen elämä. Nämä samat kiukuttelut ja nimittelyt mitä tänne kirjoitellaan, todennäköisesti kohdennetaan etupäässä puolisoon silloin kun hänellä on lähipäivä puolisonsa kanssa.
Missä lieneekään Jatsimies nykyään, mutta varmaan herää tyytyväisenä hyvästä sängystä puhtaiden lakanoiden välistä muurahaisettomasta sängystä. Aamunsa aloittaa hän kolmella mukillisella kahvia joihin jokaiseen tulee suorastaan säädyttömän pitkä maitoluraus kun rouva ei ole säännöstelemässä annoskokoa. 🤩 Villi vapaus on koittanut.
Siis mä mietin ihan samaa. En ole kirjoitellut tähän ketjuun aikoihin, lukenut olen viestejä kyllä. Minullakin on semmoinen kutina, että tämä yksittäisestä "Virve-hullusta" jaappaaja on Virve itse. Voisi olla periaatteessa joku Virven kaverikin, mutta kun ei Virvellä ole kavereita. Ai kamala jos Jatsimies on joutunut kestämään samanlaista haukkumista kuin tämä Virven ylin ystävä ja puolustaja laukoo täällä. Tai sitten Virve käy täällä purkamassa paineitaan ja on miehelleen mielin kielin.
Oon miettinyt että miten parisuhteen osapuolet käsittelevät monen kuukauden kestävää selibaattia? Onko mies uskollinen puolikin vuotta? Saattaahan heillä olla avoin suhde, mistä senkään tietää. Itse voisin olla uskollinen mutta en voisi vaatia mieheltä sellaista jos hän ei itse kokisi että se on ok. Tää olis mun ekoja ajatuksia tämmösissä pitkissä eroissa. Kun etäsuhteessa sentään vieraillaan silloin tällöin toisen luona esim. työkomennuksen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä mietin ihan samaa. En ole kirjoitellut tähän ketjuun aikoihin, lukenut olen viestejä kyllä. Minullakin on semmoinen kutina, että tämä yksittäisestä "Virve-hullusta" jaappaaja on Virve itse. Voisi olla periaatteessa joku Virven kaverikin, mutta kun ei Virvellä ole kavereita. Ai kamala jos Jatsimies on joutunut kestämään samanlaista haukkumista kuin tämä Virven ylin ystävä ja puolustaja laukoo täällä. Tai sitten Virve käy täällä purkamassa paineitaan ja on miehelleen mielin kielin.
Älä jaksa esittää useaa eri henkilöä ja aina epäillä virveä. 🥱🥱🥱 et sä varmaan niin tyhmä sentään ole, että tosissasi kuvittelisit sen täällä kirjoittelevan.
Selibaatti ihmettelyn alapeukuttaja = V
Et sitten voinut yhtään avata asiaa teidän kannalta? Rahasta kyllä puhut niiiiin avoimesti mutta miksi seksi on tabu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa esittää useaa eri henkilöä ja aina epäillä virveä. 🥱🥱🥱 et sä varmaan niin tyhmä sentään ole, että tosissasi kuvittelisit sen täällä kirjoittelevan.
No niin ja kuten arvattu, mitään uskottavaa syytä ei saatu kaikesta uhoamisesta huolimatta.
Me kaikkihan myös tiedämme miten Virve jaksaa paukuttaa esim Duolingon peliä 40h viikossa, joten sopii erittäin hyvin kuvaan myös täällä säännöllisesti meuhkaaminen ja heikot mind gamesit.
Painu vit tuun sen seki sijankutuksesi kanssa. Ootko vihdoin saanu ekaa kertaa kun se on niin ihmeellistä 😂
^Minä veikkaan, ettei Jatsimiehellä ole seksielämää ainakaan vaimonsa kanssa. Masennus (, jota Virvellä ei tietenkään ole,) aiheuttaa 70 %:lla seksuaalisen halun vähentymistä. Ja Virven elämä on viime aikoina mennyt ihan pelkäksi selviytymiseksi. Jotenkin vaikea kuvitella että siihen mahtuisi mitään ekstraa.
Mutta edelleen on selvittämättä, mitä tapahtui Virven hiuksille? Laadukas trendikampaaja leikkasi V:n hiukset marraskuun lopulla ja kuvissa nåkyi hassut latvat. Eikä sen jälkeen yhtään kuvaa jossa Virven hiukset näkyisivät!
Oma veikkaukseni on, että hiusvärin lisäksi säästettiin myös hoitoaineen hinta. Hetken meni hyvin mutta sitten tukka räjähti ja rastatakut piti saksia pois. Vielä toki tämäkin mysteeri selviää, mutta tätä vissiin peitellään tosissaan kun on salaisuus pysynyt jo kaksi kuukautta.
Toivottavasti kohta esitellään laukun sisältö. Mukavasti vaan jättää sanomatta että kaikki hygieniatuotteet ostaa aina uudet ja heittää roskiin kun maisema vaihtuu. Varmaan muutakin halpiskamaa ostelee ja heittää roskiin kun tulee taas aika mahduttaa elämä reppuun.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kohta esitellään laukun sisältö. Mukavasti vaan jättää sanomatta että kaikki hygieniatuotteet ostaa aina uudet ja heittää roskiin kun maisema vaihtuu. Varmaan muutakin halpiskamaa ostelee ja heittää roskiin kun tulee taas aika mahduttaa elämä reppuun.
Nauratti kun oli Vuittonin kassi kahvipöydällä Vietnamin kämpällä. 😆 Todellinen taikareppu, johon kaikki mahdolliset tavarat mahtuvat ja kulkevat kätevästi lentokoneessa käsimatkatavaroina istuimen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kun oli Vuittonin kassi kahvipöydällä Vietnamin kämpällä. 😆 Todellinen taikareppu, johon kaikki mahdolliset tavarat mahtuvat ja kulkevat kätevästi lentokoneessa käsimatkatavaroina istuimen alla.
Hohottele ja hihittelepä itseksesi oikein kovaa, niin kovaa että tulee pissit housuun. 😆
Minä ennemminkin arvuuttelisin, että Virve nimenomaan ei raaski heittää mitään kosmetiikanjämiä roskikseen. Kaiken kosmetiikan pitää siis mahtua litran muovipussiin, ja siksi aurinkovoidetta ja hoitoaineita ei enää käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ennemminkin arvuuttelisin, että Virve nimenomaan ei raaski heittää mitään kosmetiikanjämiä roskikseen. Kaiken kosmetiikan pitää siis mahtua litran muovipussiin, ja siksi aurinkovoidetta ja hoitoaineita ei enää käytetä.
Minustakin tämä kuulostaa todennäköisemmälle.
Sanoo Virve, joka kirjoittelee palstalle sängyn ja vessanpöntön väliä ravaamisen ohessa. 😆
Toivottavasti ei ole säästetty myös hepatiitti A- ja kolerarokotuksista, jotka Vietnamiin mennessä kannattaa olla voimassa. Tai mitäpä minä hupsin, ei niistäkään ole tietysti raaskittu maksaa.