Ostolakossa muuttunut
En voi olla ainoa, jota ärysttää. Virve hehkuttaa jatkuvasti omaa erinomaisuuttaan ja ahkeruuttaan sekä jaksaa muistuttaa opintojensa vaikeudesta ja Lontoossaa saamaansa opetuksen korkeasta tasosta. Kehujen aiheeksi kelpaavat myös (videon perusteella hyvin keskinkertainen) kielitaito, ruotsalainen poikaystävä, Tukholman-asunto... Postauksista paistaa läpi se, että Virve pitää itseään huippuälykkäänä ja kuvittelee olevansa jo asiantuntija niin kosmetiikan kemiassa, lainsäädännössä ja markkinoinnissakin. Mitäs ne opinnot ovat kestäneet, reilun vuodenko? Varsinaista kemian asiantuntijuutta, kun lukion ykköskurssin asioitakin piti tankata kuukausikaupalla. Eivät ne banaanidieettikoulutehtävätkään varsinaisesti saa vakuuttuneeksi.
Ikävä sitä Virveä, jonka blogin pääpaino oli oman ylivertaisuuden korostamisen sijaan kosmetiikkatuotteiden arvioinnissa.
Kommentit (7971)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ennemminkin arvuuttelisin, että Virve nimenomaan ei raaski heittää mitään kosmetiikanjämiä roskikseen. Kaiken kosmetiikan pitää siis mahtua litran muovipussiin, ja siksi aurinkovoidetta ja hoitoaineita ei enää käytetä.
Minustakin tämä kuulostaa todennäköisemmälle.
Mutta eikö se jo kerran sanonut että ne menee roskiin? Kun lähti KL:sta.
🤷🏻 Jos on niin sanonut niin varmaan sitten niin, itse en sellaista muista. Virven mukaan Malesiassa ei nimenomaan tarvinnut aurinkovoidetta eikä sellaista ollut. Samoin hiusten leikkaaminen tapahtui Malesiassa. Hiukset kertoi pesevänsä jollakin talon puolesta olevalla shampoolla / nestesaippualla. Kaulasta alaspäinhän Virve kertoo peseytyvänsä vain vedellä eikä käytä mitään suihkugeelejä tms.
Mitäs kosmetiikkaa Virve muuten käyttää? Eikös hän jotain seerumia ja toista rasvapurkkia käytä. Siihen sitten vielä ripsiväri ja toivottavasti myös deo ja hammastahna, niin eiköhän nuo menisi litran muovipussiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ennemminkin arvuuttelisin, että Virve nimenomaan ei raaski heittää mitään kosmetiikanjämiä roskikseen. Kaiken kosmetiikan pitää siis mahtua litran muovipussiin, ja siksi aurinkovoidetta ja hoitoaineita ei enää käytetä.
Minustakin tämä kuulostaa todennäköisemmälle.
Niin minustakin! Kaikki 36 persoonaani ovat samaa mieltä.
Mistä te revitte nää jatsimiehen poismenot, huonot terveydet ja muut? Lähinnä jotain maisemakuvia ig:ssä? Vai onko sillä jotain storieseja tms..??
Vierailija kirjoitti:
Mistä te revitte nää jatsimiehen poismenot, huonot terveydet ja muut? Lähinnä jotain maisemakuvia ig:ssä? Vai onko sillä jotain storieseja tms..??
Virve päivittää lähinnä instan stories-tarinoita. Siksi on todella vaikeaa pysyä kärryillä mitä on milloinkin sanonut, kun kaikki poistuvat 24 h jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virve päivittää lähinnä instan stories-tarinoita. Siksi on todella vaikeaa pysyä kärryillä mitä on milloinkin sanonut, kun kaikki poistuvat 24 h jälkeen.
Aivan joo. En itse sillä tavalla käytä ig:tä että pysyisin tällaisista perässä ollenkaan... silloin tällöin vilkaisen kiinnostavien tyyppien ig:tä ihan koneelta. Mutta asia kunnossa, jatkakaa te paremmin kärryillä olevat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan joo. En itse sillä tavalla käytä ig:tä että pysyisin tällaisista perässä ollenkaan... silloin tällöin vilkaisen kiinnostavien tyyppien ig:tä ihan koneelta. Mutta asia kunnossa, jatkakaa te paremmin kärryillä olevat :D
Virven melkein koko elämä postataan Instaan. Osa seuraamisen hauskuudesta on juurikin siinä, että voi seurata miten tarinat aina muuttuvat viikkojen ja kuukausien varrella.
Virve on jakanut sänkynsäkin muurahaisten kanssa ja pitänyt luennon siivoojalle, mitä mistäkin nurkasta pitää siivota koska ötökät jne. Samalla oli siivooja sitten painanut taikanapista eli käynnistänyt asunnossa olevan ultraäänellä toimivan ötökänkarkoittajan - ja nyt ötökät ovat poissa. 😆 Hienot tarinat tuli ensin siitä, miten universumi on tarkoittanut että Virve kohtaa ötököitä koska se on hänen henkiselle kasvulleen tarpeellista jne jne.
Tää on jotenkin samaa toisintoa sille, että Virve hävitti minimalismin nimessä kaikki pikkutalon käyttöohjeet eikä koskaan oppinut käyttämään ilmastointia.
Vierailija kirjoitti:
Virve on jakanut sänkynsäkin muurahaisten kanssa ja pitänyt luennon siivoojalle, mitä mistäkin nurkasta pitää siivota koska ötökät jne. Samalla oli siivooja sitten painanut taikanapista eli käynnistänyt asunnossa olevan ultraäänellä toimivan ötökänkarkoittajan - ja nyt ötökät ovat poissa. 😆 Hienot tarinat tuli ensin siitä, miten universumi on tarkoittanut että Virve kohtaa ötököitä koska se on hänen henkiselle kasvulleen tarpeellista jne jne.
Tää on jotenkin samaa toisintoa sille, että Virve hävitti minimalismin nimessä kaikki pikkutalon käyttöohjeet eikä koskaan oppinut käyttämään ilmastointia.
Eikös siellä pikkutalossa tuskaa tuottanut myös halogeenivalaistus, joka meni yli ymmärryksen?
Tänään puhutaan hyvässä kunnossa olevasta suolistosta ja hyvistä suolistobakteereista. Massuvaivat taitaa tosiaan olla arkea. Tähänkin on tietysti keksitty joku vähän erikoinen ja samalla maailman paras ratkaisu, ja se on ollut syödä 1,600 kiloa kimchiä. 😆 Apteekin maitohappobakteerit olisi paitsi tosi tylsä myös helposti kolmekin euroa maksava ratkaisu, sen sijaan kimchiä voi ostaa alle kahdella eurolla kilo ja saattaahan se vaikka sekin auttaa jos kovasti uskoo.
Parasta noissa suoliston hyvinvoinnin stooreissa oli kuitenkin se, että Virvehän ei tästä välitä kun maksaa liikaa!!! Ainoastaan nyt kun tarpeeksi halvalla saa niin suodaan ajatus senttien laskemisen lisäksi myös suoliston hyvinvoinnille. Kyllä nyt kelpaa kököttää taas sisällä päiväkaudet hakkaamassa duolingoa ja oivaltamassa miljoonatta kertaa jonkun self-help kirjan avulla että hän elää omanlaistaan elämää eikä tarvitse päivätöitä vaurastuakseen! Virvehän ei tunnetusti voi ikinä käydä ulkona jos sataa vähääkään, mieluummin näännytään kotona ötököiden kanssa kuin pisarakaan vettä rouva Fredmanin päälle.
Kävin tänään kirjastossa ja siellä käteen osui jostain syystä suositushyllyyn nostettu Virven kosmetiikkakirja. Vähän kyllä hymyilytti vilkaista 10-osaista korealaista ihonpuhdistusrutiinia kun nykyinen Virve ei käytä enää edes suihkugeeliä jostain puhdistusöljyistä ja hoitonesteistä puhumattakaan. Ei ole Virven elämä enää täyteläisesti kosteutettua ei 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän me jatketaan, minä ja kaikki 36 persoonaani :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vivve, ylpeänä esittelyt gimbab-löytöäsi (halpaa). Raakojen rapujen syöminenkään ei noissa huonon hygienian maissa ole kauhean hyvä idea. Pysyy pakki paremmin kunnossa kun vältät myös raakoja kaloja ja muita mereneläviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vivve, ylpeänä esittelyt gimbab-löytöäsi (halpaa)
Voi palstahullu, kun minä en ole rakas vivvesi. 😂 Kannattaa varmaan laittaa vaikka instaan vivvelle vinkkisi, jos sulla vaikka on vielä joku profiili jota ei ole estetty 😆
Sitten kun Virvellä on taas seuraava vähän hiljaisempi kausi eikä tule postauksia, me täällä tosissaan olemme huolissaan että lähtiköhän se raukka tästä elämästä koleran vuoksi. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vivve, oikeasti. Sä olet aika tunkkainen tuulahdus jostain 1980-luvulta (ja kerrot muuten samalla iästäsi, et ole todellakaan edes henkisesti 20 v). Mielenterveysdiagnoosien käyttäminen nimittelynä on aika mennyttä aikaa, silloin aikoinaan homotteleminenkin oli yleinen pilkkanimi.
Jos jollain olisi niin paha traumatausta, että siitä aiheutuisi dissosiaatiota ja persoonan pilkkoutumista osiin, niin olisiko se silloinkin tosiaan naurun, pilkan ja lällättelyn paikka?
Elämä voisi olla niin paljon parempaa jos vähän antautuisit tälle vuosikymmenelle. Sinussa on sellaista 1980-luvun toksisuutta monessakin, ehkä eniten syömisasioissa. Aikoinaan nauroin kovasti niille rasvaton maito + banaani -dieeteille, mutta nyt sekin vaan kylmää kun kuulin että se on aikoinaan ollut pro Ana -sivustoilla laajalti jaettu dieettiohje. Kyllä me kaikki täällä varmaan halutaan että sulla olisi hyvä elämä. 🌺 Itse kyllä uskon, että palaat vielä kosmetiikkaelämään, mutta jos olet halunnut irti ulkonäkökeskeisistä asioista siksi että se on ollut ahdistava naisenrooli niin on hienoa että teet siitä irtioton. 💪🏻
Ollaan ihan hyviä just näin, kosmetiikalla tai ilman, kropan koosta tai mahdollisista diagnooseista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään kirjastossa ja siellä käteen osui jostain syystä suositushyllyyn nostettu Virven kosmetiikkakirja. Vähän kyllä hymyilytti vilkaista 10-osaista korealaista ihonpuhdistusrutiinia kun nykyinen Virve ei käytä enää edes suihkugeeliä jostain puhdistusöljyistä ja hoitonesteistä puhumattakaan. Ei ole Virven elämä enää täyteläisesti kosteutettua ei 😅
Hei mulla on tää ihan omana kirjahyllyssä :D ja tosi paljon ihonhoidosta olen ammentanut nimenomaan Vn blogipostauksista. Jotenkin on kyllä vähän häiritsevää että noi blogipostaukset on edelleen olemassa, mutta V ei todellakaan noudata omia oppejaan....
Mä niin haluisin tietää että miltä V nykyään näyttää? Kun ennen hän otti itsestään joskus kuvia, mutta ei pitkään aikaan. Luulen että hiukset on lyhentyneet ainakin vähän, tummuneet ainakin vähän ja olisko sitten tullut kilojakin lisää kun ei voi yhtäkään kuvaa itsestään laittaa. Sinänsä ymmärrän hyvin, en itsekään laita itsestäni epäedullisia kuvia mutta kun on tätä naista seurannut vuosia niin kiinnostaahan se niin kuin ystävänkin ulkonäkö.
Musta oli kiva silloin muutama vuosi sitten kun Virve puhui kaikki storynsa. En yleensä jaksa kuunnella storyja mutta Virven kuuntelin kaikki - ehkä kun se oli suht harvinaista ja V puhui kiinnostavia asioita. Nyt on vaan tekstiseinää. Ehkä nekin olisi vielä kiinnostavampia tai vähemmän varaa väärinymmärrykselle jos tulisi puheen muodossa. Toivottavasti V tosiaan voi hyvin eikä itsensä piilottamiselle ole mitään erityistä syytä!
Mutta eikö se jo kerran sanonut että ne menee roskiin? Kun lähti KL:sta.